Wow er jeg virkelig glad for at høre på dine vejne, men husk at forbered dig på nogle dæmoner, jeg har selv været den tur igennem, og nogle dage er bestemt sjovere end andre, men med tiden får man flere gode dage end dårlige, også er det ens liv begynder at give mening, Perikon skal du være meget opmærksom på at du ikke blander med andet SSRi, eller P-piller for den sags skyld, perikon virker og modvirker andet medicin, og skal virkelig understreges, så man ikke ender med en meget træls situation, når det så er sagt så er har Perikon virkelig reddet min røv, uden min daglige dosis på 1200mg Pulveriseret perikon, så ved jeg ikke hvordan jeg skulle have kommet ud af den depression jeg var i, Perikon virker for mig, har hørt fra andre at de ikke synes at perikon virker for dem, så det variere fra person til person, jeg er så hyper modtagelig overfor perikons virkning + lidt placebo, så snart jeg tager de 2 piller om morgenen, så er det som om alle mine dæmoner forsvinder, der findes mange planter som afhjælper angst og depression, søg på google, jeg har forsøgt mig med en del efterhånden og Perikon er til dags dato stadig den som gør at solen altid skinner

Prøv eventuelt at læs om Perikons bivirkninger, mener vist at den værste bivikning ud over interraktion med SSRI er mundtørhed, jeg har aldrig i min tid på perikon oplevet en eneste Bivirkning, det fortæller lidt om hvor godt det harmonere med menneskekroppen, hvor imod quetiacipin, truxal, serquel, aderal U NAME IT af kemisk fremstillet piller, de har Bivirkninger som bare fanden.
Ønsker dig held og lykke med udtrapning, skriv endelig hvis du får brug for det, under udtrapning kan man godt få grov nedtur på, men det skal nok gå over