Hej Psychedelia, Nogle venner og jeg, har planer om at prøve nogen hash cookies, som jeg bagte for 2 uger siden. Umiddelbart, snakker mine venner som om, at de ikke har respekt for "stoffet" - jeg ved godt, at det bare er Cannabis, men af hvad jeg har forstået, at cookies er det perfekte badtrip, hvis man ikke er carefully, når man benytter dem.
Anyway, nogle af os, har røget et par gange, men intet andet. Jeg er ikke nervøs omkring det, men dem som aldrig har røget, hvor meget bør de starte ud med af kagen? Der er 0.35 gr. brunt i hver kage. Tænker, at de max bør starte med en kvart også, skal de ellers bare have tålmodighed, når de prøver det, ellers kunne jeg forestille mig, at de badtrippede. Prøver, at få dem til, at få en hvis respekt for dem, men umiddelbart lyder mange af dem som om, at de bare har tænkt sig, at starte ud med en hel cookie.
Selvfølgelig er det bare cannabis, men jeg har dog hørt om en hel del, der har badtrippet på kager, fordi de spiste for meget og ikke var tålmodige.
Hvad er reglerne desuden vedr. det? Jeg er nervøs for, at skulle blive til "bad guy", hvis nogen badtripper. Hvis vi spiser mine kager og nogen skulle vælge, at kontakte deres forældre eller lignende, er der vel ikke nogen mulighed for yderligere konsekvenser? Jeg er paranoid af natur, lol, men better safe than sorry.
|