Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 15:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia!

Jeg ville hører om det var muligt at "trippe" på cannabis?

I går havde mig og en makker nemlig bagt nogle kager, vi havde røget en god 1 grams blunt med noget ok god kvali. S
å da vi havde gjort det, der begyndte vi på at bage kagerne. Da de var færdige så snuppede jeg lige en, vi brugte 5g
til 100g smør, og vi fik 15 kager ud af dem.
Jeg spiste en og blev pænt blæst efter en times tid.
Nåh men min ven skulle til en fødselsdag og jeg tager over til en anden ven.
Jeg spiser 2 kager mere, og der går omkring en time og jeg begynder at tåge helt vildt.
Jeg gik så ud på toilettet, der skete det meste syrede nogensinde. (Det lavet af sådan nogle mosaik gulvplader)
Jeg kiggede ned i gulvet, det var som alt var vand, men stadigvæk sten. Jeg ser en halvsløret sillut af en hund,
Den bliver så til et kvinde ansigt og så en ørn og flyver væk, og så skete der ikke mere.

Ville bare høre om i havde oplevet noget lign. Har røget i 1½ år uden noget lignende det her, det var første gang jeg tog cannabis oralt.

Medlem

Hey! Nu har jeg aldrig selv indtaget cannabis oralt så jeg kan sgu ikke sige at jeg kan genkende det.

Men som de fleste nok ved(?) så skulle cannabis efter sigende virke langt stærkere end når man ryger. Man kan sagtens have en god tolerance over for rygning men det hjælper ikke en hvis mand spiser det :)

Har selv hørt fra venner der har fået en småkage for meget at det nærmest har virket som en mild svampe rus eller at de har de har været skæve 12 timer +. Så jeg tror din oplevelse er rimelig "normal" :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Jeg har hørt Joe Rogan nævne flere gange at han har trippet på at spise cannabis. Man er vist nødt til at spise det for at få den effekt.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Jeg har mange gange trippet intenst på hash/skunk. Både i kager og guldkakao.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Uha, boardet var kampplads for nogle drabelige diskussioner om netop dette emne for snart mange år siden. Uden at have brugt tid i søgemaskinen, kan jeg huske, at brugeren Syreperlen havde gang i nogle rigtig gode tråde. Søg og du skal finde :)

Jeg har også trippet nogle gange på store doser Cannabis i guldkakao og Chai. Engang har jeg indtaget 12g i en the/chai, hvor jeg blev bombe skæv efter 2-3 timer, og faktisk trippede balls på 6-8 time hvor jeg derefter faldt i søvn, da jeg ikke kunne holde mig vågen længere:D Det var mega fedt, og jeg har aldrig i livet følt mig så tung og lækker i kroppen. Jeg kunne ikke engang løfte mine arme de sidste timer hehe:)

Hvis man er meget glad for Cannabis rusen, og ikke kan få for meget, kan det godt anbefales!

Medlem

12gr!? Min ven og jeg fik super dårligt trip af 0,5gr hash i kaffen...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]