Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 15:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej gutter og gutinder,

Jeg ved godt emnet har været oppe tidligere, men det er et par år siden, så tænker det er ok, at jeg lige får et par dugfriske svar.

Jeg er i den situation, at jeg skal på Smukfest på søndag når de åbner op for teltpladsen "Kærligheden". Jeg var selv på festival tidligere i år, hvor vi både havde MDMA og Cannabis med, hvor hundene gik rundt. Vi havde det i en bil, hvortil de gik lige forbi os uden at bemærke noget. Herefter har jeg læst mig frem til, at både på Roskilde og i Skanderborg vil der være narkohunde tilstede.

Da jeg er en flittig cannabis nyder, og i øvrigt er af den klare overbevisning, at det er direkte retarderet at det ikke er lovligt, så har jeg selvfølgelig påtænkt mig, at medbringe cannabis på festivalen. Jeg har lavet 7 pre-rolls, hvortil jeg ca. har brugt 1,5-2 gram OG Kush/skunk. De syv joints er hver især i et lukket joint-rør, hvortil jeg har fået hvert rør vaccumpakket. Herefter så har jeg placeret dem i en lukket tupperware boks, og smidt dem i tasken.

Mit spørgsmål til jer, kære venner er så; Bør jeg være nervøs, hvis jeg eksempelvis skal krydse en narkohund eller to ved indgangen? Jeg tænker her specifikt på deres lugtesans, da jeg er klar over, at det handler om at 'play-it-cool', hvis en hund eller betjent nærmer sig, således de ikke kan læse ud fra mit kropssprog at jeg har noget på mig.

Alt efter hvad I mener, så har jeg også tænkt på, at fylde en flaske eller lign med saftevand, og så smide jointsene derned i. Vil det give mening?

Jeg magter simpelhen ikke at betale 2000 kr. + få konfiskeret mit weed til en sjov uge pga. en fucking plante!

De bedste hilsner,
Shizzle

Jeg må sige, at jeg turde nok gå over en grænse med det, når du har gjort dig så stor umage. Men uanset hvad, vil der være en risiko for, at de kan lugte det, men de kan selvfølgelig også bemærke det på dig, selvom du prøver at "play-it-cool".
Så risikoen er der, men hvis du vil stå inde for bøden, hvis du skulle være uheldig, så skal du gøre det. Hvis ikke kan du få et problem.

Dygtige narkohunde og førere kan finde rigtig meget, mindre dygtige finder sjovt nok mindre. Så det er lidt op til tilfældighederne, om du kommer igennem eller ikke.

Medlem

Hey. Det er lige meget hvor mange lag plastik, og hvor meget saftevand du pakker din weed ind i. Med tiden vil duften trænge igennem. Jo flere lag desto længere tid før duften trænger igennem. Jeg tror ikke rigtig der er grund til at være nervøs, efter sigende skulle narkohunde hurtigt blive trætte når der er mange indtryk omkring dem. Hvis en betjent, på den anden side, lader sin hund snuse til dig eller i dit telt er du nok busted dog.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes generelt der er blevet trappet op på politi indsatsen på Skanderborg, så måske det kunne være en ide at grave et lille hul til jeres sager i et tomt marmelade glas eller lignende? I kunne evt. gemme det nede i vandet hvis i var rigtige paranoide og... upraktiske?

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Junior medlem

Til alle jer som ender inde på den her tråd af den ene eller anden grund, så kan I høre hvad jeg gjorde - for jeg blev ikke taget ;-)

Jeg tog på "Kærligheden" om lørdagen, dagen inden de åbnede, fik mit armbånd på og gik ind tur inde på teltpladsen. Kærligheden består af to kæmpe teltpladser med massere af hegn rundt om. Jeg placede mine 7 joints forskellige steder ved hegnene. Ved hvert hegn var der nemlig en god, hvortil jeg kunne putte mine joints ind under. Jeg tog så billeder af stederne, og i løbet af ugen var jeg så på jagt efter dem. Jeg fandt 5/7 joints, hvilket jeg synes var meget tilfredsstillende :-). De 2 jeg ikke kunne finde var mest pga. at der var blevet slået telte op lige foran det pågældende hegn.

Da festivalen startede om søndagen, der mødte jeg en narkohund, som potentielt set kunne have fanget mig, så var glad for min beslutning. Næste år, der tror jeg dog, at jeg blot får dem ind på dag to, da alle hundene er væk der :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]