Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 15:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej

Jeg har lige nogle spg. Vedr cannabis. Jeg har noget cbd foran mig faktisk to forskellige. Den ene er hamp produceret 4 % med 0.2 % thc og den anden er noget organisk cannabis som ikke indeholder hamp som er økologisk 21% med 0.1 % thc. Begge er fri for tungmetaller og pesticider osv. Nu er jeg ikke så meget inde i det og når man spørger leverandørerne så sviner de hinanden til på kryds og tværs og trasher konkurrentens produkt. Der er åbenbart aggressiv konkurrence på markedet. Mit spg til jer er så hvad er forskellen på de to. Skal man gå efter hamp eller det andet eller er det fuldstændig ligegyldigt hvilken en det er og hvilken skal man benytte sig af. Jeg går udelukkende efter de medicinske egenskaber og ikke rusvirkningen. Det skal siges at jeg lider af angst depression søvnløshed hovedpine og mavesmerter. Har prøvet meget forskellig medicin uden virkning og derfor vil jeg nu prøve det her. Lægerne har nærmest opgivet mig og jeg lider hverdag. Jeg vil dog helst undgå rent thc pga de psykiske virkninger. Er der nogen herinde som kan rådgive mig. Man kan jo ikke rigtig spørge sælgerne da de mener at deres er absolut det bedste på markedet. Så derfor er jeg herinde

Jeg håber det er det rigtige sted jeg har postet

Mvh
Den lidende

Medlem

Hey. Der er tydeligvis noget du helt har misforstået. Man kan ikke tale om at cannabis indeholder hamp eller ej, cannabis er hamp. Det første ord er latin det andet ord er dansk :) Hvorfor prøver du ikke begge produkter? Du kan jo f.eks. Prøve den på 4% i en uge og så den anden i ugen efter.

Junior medlem

Hej Jon

Det syntes jeg lyder som en god ide. Men er det ikke for meget at stige i % skal man ikke trappe langsomt op ?

Medlem

Det lyder som en fin idé at trappe op.

Junior medlem

Hej Jon.

Der er så mange producenter at vælge imellem at det ikke er til at hitte ud af og man må ikke anbefale nogen som er en regel her på hjemmesiden. Har du stor kendskab til området

Medlem

Kort sagt nej. Måske andre herinde har erfaring med CBD olie?? I al fald held og lykke med projektet :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]