Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 00:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har ikke røget hash i 2-3 uger da jeg skal til urintest ved lægen d. 1/12. (Har røget næsten hver dag siden sommerferien, så derfor er jeg stoppet et stykke tid før), har egentlig ikke som sådan et problem med at "undgå" hashen, men iaften fylder min kammerat 18 år, og vi har i lang tid aftalt at det skal fejres med en fed.
Men nu til sagen
Hvis jeg vælger at ryge en enkelt joint iaften, forsvinder det så efter 1 uge ca, eller "Dobbler" det thc'en i mit urin?
Håber i forstår, og håber i kan hjælpe mig

#FreeGanja

Dedikeret medlem

jeg tror det vil være minimalt hvad der vil være tilbage i en normal urin prøve hvis du kun ryger en enkelt joint og drikker godt med vand de efterfølgende dage. evt kan du sige du har været i rum med nogen venner der røg måske?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Patrix skrev:
jeg tror det vil være minimalt hvad der vil være tilbage i en normal urin prøve hvis du kun ryger en enkelt joint og drikker godt med vand de efterfølgende dage. evt kan du sige du har været i rum med nogen venner der røg måske?

Den med at vennerne røg.. Er der virkelig nogensinde nogen der er sluppet ved at bruge den undskyldning? man skal have super lave koncentrationer for det, tænker jeg.. Og det er ødelagt af et hiv eller to på en joint.

Jeg vil anbefale dig at lade være med at ryge, men koncentrationen af THC i urinen vil være lav efter nogle dage. Men det er svært at sige hvor meget indflydelse det har, at du har røget for nogle uger siden. Det er variabler i din biologi, vi ikke kan give et facit på.
Men når der ligeledes går et par uger før du skal testes er det også sandsynligt at der ikke er noget at komme efter, alt efter hvordan det bliver testet.

Se også her:
viewtopic.php?f=85&t=51604

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]