Hej med jer.
Jeg har en lille oplevelse fra igår aftes jeg gerne vil dele, og få noget feedback på da jeg er helt vildt i tvivl om hvad fanden der gik til.
Jeg har røget hash et godt stykke tid nu. Jeg er 17 år gammel, og begyndte som 13-14 årig. Jeg ryger på det hele, fra joints til udhulede gulerødder. Min tolerance er relativt høj - højere end jeg selv er stolt af.
Nå. Lad os komme til det; jeg havde et badtrip tror jeg. Jeg var på vej ud til min “guy” for, at hente et nol til natten. Alt er fint, jeg er glad(we all know why). Jeg ankommer, og bliver tilbudt et par hvæs af hans joint... det siger man ikke nej til

men jeg giver ham pengene, han giver mig et nol, og så lige inden jeg går ud af døren tilbyder han mig et bonghovede. Dette siger jeg heller ikke nej til. Jeg har tidligere røget bong fast da jeg ikke blev skæv af joints, så et lille bonghovede burde ikke være det store problem.
Ca. 25min efter indtagelsen af bonghovedet er jeg ok skæv, det er ikke voldsomt men det kan klart mærkes. Jeg lytter til noget falling in reverse i mine høretelefoner og pludselig begynder jeg at gå i en rigtig negativ tankebane, og får faktisk overbevist mig selv om, at jeg er et usselt menneske, og jeg aldrig nogensinde vil udrette noget. Dette giver mig ondt i maven, og mit hjerte begynder at banke helt vildt. Jeg beslutter mig for, at lukke øjnene og gøre mit bedste for, at få det under kontrol. Det får jeg så, og i det jeg får ro i hovedet, og kan høre musikken kan jec pludseligt høre, at alt det der bliver sagt i sangen er det min underbevisthed fik mig til at tro på. Yderligere var det som om, at jeg havde synsforvrængelser. Alt så bare... forkert ud, det er virkelig svært at forklare, men sæderne i bussen, stopknappen og de folk der sad omkring mig så alle sammen underlige ud. Dette stoppede først efter bonghovedet have aftaget helt omkring 2 timer efter indtagelse.
Er der nogen der har prøvet noget lignende, eller ved hvad Søren der gik til? Jeg er en smule rystet må jeg da ærligt indrømme.
Tak på forhånd for svar