Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 14:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Urinprøve
Indlæg: 17 dec 2017 23:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 dec 2017 23:07
Indlæg: 1
Hej.
Jeg startede på min uddannelse i august og begynde at ryge hash i september. Har røget næsten dagligt frem til den 15. december. Blev mistænkt af skolen for at ryge, og skulle til urinprøve ved lægen, og den var selvfølgelig posetiv. Det resulterede i at jeg, blev smidt ud af skolehjemmet. Har så fået lov til at gå på skolehjemmet igen, hvis jeg er clean den 5. januar. Skal så aflægge ny urinprøve der. Lægen sagde at deres test kunne måle op til 8 uger tilbage. Synes bare 8 uger virker som lang tid. Mit spørgsmål er så om, jeg har noget at frygte, altså om jeg ikke er clean til den 5. Januar? Hvis nej, er der så noget jeg kan gøre, for at fremskynde processen for at få THC ud af kroppen.
Håber i vil hjælpe en lidt nervøs ung mand :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 00:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 12 jul 2018 19:20, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 01:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Når man ryger dagligt igennem en længere periode, så kan det godt tage et stykke tid før sådan en test viser negativ, jeg har hørt at en måneds tid er ret normalt, så der er helt sikkert en risiko for at en testen vil vise positiv.

Jeg synes jeg at du skal forlange at prøven bliver udsat pga. risikoen for at den stadig er positiv d. 5/1, men så er du nok også nød til at krybe til korset og fortælle at du har haft et dagligt forbrug, hvis ikke de allerede ved det - Så kan du måske lave en aftale om at du stadig kan flytte ind d. 5/1, mod at du kommer til en ugentlig samtale med en studievejleder eller noget i den stil, optil at du kan lægge en ren prøve:

Hvis du vil mindske risikoen for en positiv test, så kan du motionere en masse og sørge for at drikke rigeligt vand. THC'en binder sig til kroppens fedtvæv, så det gælder om at få forbrændt noget fedt. Derudover kan du yderligere på selve dagen hvor du skal lægge urinprøven, drikke en masse vand for at "fortynde" din urin - dog er der nogle tests der tjekker for fortyndet urin, da det er en velkendt forsøg på at snyde, så det er lidt et sats.

Når det så er sagt, så bør en ung fyr under uddannelse ikke ryge hash dagligt, det bør de færreste - så jeg synes du skal se det som en gave at du er tvunget til at være røgfri i en periode, og så brug tiden på at reflektere over hvorfor du ryger hash, og hvad du får ud af det når du ryger hver dag, og om din oplevelse af rusen evt. har ændret sig siden du startede på at ryge hash?

Jeg begyndte selv at ryge weed da jeg var 15-16 år, og det udviklede sig hurtigt fra weekender til hverdage. Jeg havde det svært dengang og kæmpede indvendigt med en masse negative følelser pga. svigt i min familie. Godt nok hjalp cannabis mig med at slappe af, og være lidt mere tilstede i nuet, hvor det ikke gjorde så ondt at være til. Men det satte mig i den grad også på pause, og da jeg "vågnede op" i starten af 20'erne, følte jeg mig bagud både socialt og fagligt - og fordi jeg ikke havde arbejdet med mine følelser, havde jeg stadig de samme ting at kæmpe med inde i hovedet.
Sidenhen har jeg fået noget hjælp i form af gruppeterapi, hvor jeg har fået arbejdet med mig selv og bearbejdet en masse ting fra min opvækst - det var en hård process, men det hele værd - og idag har jeg det meget bedre mentalt, og har fået et sundt forhold til cannabis.

Så værd bevidst omkring hvor du er på vej hen, det er sku for ærgerligt at stå med en følelse ligepludselig af at have spildt så meget af ens ungdom på at ryge weed, og hvis du ryger fordi du har det nederen - så få rækt ud efter noget hjælp :)

Held og lykke med det hele!

Mvh Gimp


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2019 16:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 jan 2019 16:21
Indlæg: 3
Jeg er ny herinde og ved ikke lige hvordan jeg laver oplæg osv, men ville hører om nogen af jer ved hvordan man hurtigst muligt får en ren urin prøve efter at have røget thc i flere år, er holdt op i 2 måneder nu, men den er stadig ikke helt ren,, HJÆLP


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2019 17:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Lær nu at snyde med urintesten i stedet for alt det bavl. Hvis man vil ryge weed og gå i skole i stedet for at drikke sig lam, fair nok. Medmindre du opererer farlig maskineri så be my guest.

Det er SÅ nemt at fuske med Urinus har lavet en guide som fint viser hvad i skal bruge, og i mange tilfælde er testen ikke engang under opsyn så ballon med lunt rent pis eller syntetisk urin i underbuksekanten er mere en rigeligt til at snyde with ease.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2019 14:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 jan 2019 16:21
Indlæg: 3
Hvad mener du med at det er nemt at fuske med urinen, hvis det altså er mig du svarer :) Hvordan vil du fuske med den ?
Jeg er virkelig uden omkring alle sådanne ting :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2019 14:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 80&t=53874

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team