Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 maj 2025 20:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

her er nogle billeder af nogle opiums valumer dyrket i hydro-system, under hps...

KLIK HER for at se billederne.

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= HAMP GUIDEN KOMMER SNART =-
www.smurf3000.com

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
der røg min plan om at dyrkke skunk (nu er der støre fisk i havet (ha ha ha ej det er da rimlig fedt, men hero er sku ikke mig, (men måske for pengnes skyld,)(men alle dem der efter hånden tager dope er nogle fucker og så aligevel vil det ende i bøvl så jo skunk er da det mest fornuftige man kan bruge sine hps'er til he he

Junior medlem

Geografisk sted: Centrum
jeg komme til at tænke på at man kan lave noet opiumsudtræke hvis man har noet ren opium er der noen der ved hvor ren opium kan skaffes?????????????????+

Man laver opium ved at snitte nogle små snit i hovedet på valmuen, derefter kommer noget hvidt saft ud som man lader sidde til det størkner og bliver brunt. Dette er rent og rå opium.

mvh
Loonie

Junior medlem

Geografisk sted: Fra landet hinsides fjorden.
Hej

prøvede valmuete, virkede noglelunde jeg kogte ca 40 stk, -rimelig speedet virkning
derefter ville jeg prøve at lede efter svampe men så kun grønt,grønt,grønt
det var hvide valmuer.

stoney Billede

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark, København
Ohh fuck...så nu sidder i og snakker om heroinlignende stoffer, det er virkelig go' stilo *GGG*

peace, White ass muthaphukka

Mystisk jeg blev stoned dengang jeg prøvede det, men vi kogte osse kun stilkerne, hmm, måske man skulle dyrke en 400 styk og så lave noget råopium som man kunne ryge, eller er det usundt?

------------------
"They gave me L.....S.....D"
And by the way - I just LUVE the smell of napalm in the mornin'

Opium er morfin og relaterede stoffer. Derfor er min mening at den eneste grund til at bruge dette er til smertestillede brug. Det er absolut usundt, på linie med andre opiater, heroin osv, og kroppen vil lynhurtig vænnes til at den skal bruge dette stof. Dette betyder afhængighed, både fysisk og psykisk, så det er ikke noget at spøge med, og absolut ikke noget at bruge som rusmiddel.

Men man fremstiller morfin ergo heroin ud fra Papaver somniferum, på det sorte marked. I industrien fremstilles det rent syntetisk.

mvh
Loonie

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Det er nyt for mig, at man kan fremstille morfin syntetisk. Hvor har du læst det?
Så vidt jeg ved bliver det stadig fremstillet på den gode gamle måde.

lama

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Så vidt jeg ved bliver langt størstedelen af morfinen stadigvæk fremstillet fra valmuer, men man overvejer nogen steder at lægge produktionen om, så man semi-syntetiserer det fra thebain, et stof som findes i andre arter af papaver end somniferum. Herved vil det blive lettere at bekæmpe den ulovlige fremstilling af f.eks. heroin.

Junior medlem

Det lyder som en rimelig god idé. Ved du hvem der overvejer det?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@Lama> *G* Nej, det gør jeg ikke... Det var bare noget info jeg fandt i min bioorganisk-bog. Men det virker faktisk smart. På den måde kan man også fremstille codein uden at være nødt til at have morfin som mellemprodukt.

Junior medlem

@darkraver Bioorganisk? Det er da næsten udelukkende noter. Har du købt suplerende litteratur?

mvh. Lama

Insane psychedelia user!

@Lama> På DFH er bogen "Medicinal Natural Products" af Wiley pensum. Den er faktisk ret god, synes jeg. Selv om der er et par småfejl af og til.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]