Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 mar 2023 04:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 mar 2023 03:33
Indlæg: 2
Har længe gået og overvejet, om det er muligt at dyrke salvia her i Danmark.
vis nogen kloge hoveder, kan fortælle mig den optimale årstid, til at gro planten, vis den overhovedet kan overleve den danske klima.

Håber der er nogen kloge hoveder, der kan hjælpe mig på vej. er også interesseret i alt om dosering, hvordan man gror planten rigtigt, måder at indtage det på, og enda slemme bivirkninger/fysisk skader.

Gó ryger


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2023 12:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 feb 2023 18:33
Indlæg: 4
Hej, salvia divinorum-frø er ulovlige i Danmark det samme med dyrkningen. Desuden er det en meget svær plante at dyrke som frø da det ikke er ualmindeligt, at salvia-frø har en lav spire-rate eller slet ikke engang er frugtbare. Måden du ville plante salvia på er ved hjælp af stiklinger, du finder altså en sund og rask salvia plante og tager den bedste stikling (Jeg har en guide på min computer hvis du er interreseret)

Salvia divinorum's leveforhold er således at den skal bruge 20-30 graders varme, en luftfugtighed på 50-80%, masser af lys (evt gro-lys) og en god gang vermiculite. Håber jeg hjalp dig lidt på vej!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2023 19:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 mar 2023 03:33
Indlæg: 2
Vil gerne tage et kig på den guide der, vis du kan sende den til mig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2023 14:39 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 sep 2006 14:03
Indlæg: 393
Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Hvis du vil plante salvia, kun for at ryge det, og få et trip, så er det godt nok meget arbejde…

Har selv kun prøvet at ryge salvia extract, de fås i forskellige styrker, såsom 30x , 40x, 60x osv….

Det vil sige at extract som hedder 30x er 30 x stærkere end den rå plante du selv ville kunne plante.

Fordelen ved det, er at du ikke skal ryge så meget af gangen, og derved er det nemmere at få et ordentlig trip..

Ved 40x vil jeg anbefale at ryge 10-15 mg, den måde jeg har røget det på, med bedst virkning har været i en bong.
For at få et fuld/kraftig trip, hvor du forlader den virkelige verden, er det vigtigt at du ryger det hele i ét bong sug, og holder det inde i lungerne så lang tid du kan.

Vil på ingen måde anbefale at ryge det hvis du er alene, du SKAL have en tripsitter med dig
Salvia er ikke for sjov, det er et kraftig pshydelia.
Søg her på siden efter triprapporter og sæt dig ind i hvad det er for en rus du får.

Det positive er, at hvis du får et bad trip, vare rusen ikke mere end 10-15 minutter.
Det negative er, at du på ingen måde kan tænke eller opføre dig rationelt under rusen, og du kan komme i stor fare, hvis der ikke er nogen til at passe på dig…

Held og Lykke med det hele, og læs og undersøg alt hvad du kan, inden du prøver det

Peace


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team