Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 01:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

hvad ryger du på?
pot 13%  13%  [ 21 ]
skunk 48%  48%  [ 76 ]
hash 38%  38%  [ 60 ]
Afgivne stemmer : 157
Forfatter besked
 Titel:
Jeg ryger overvejne Cannabis buds, sort variere meget alt efter hvad der nu bliver dyrket og hvad der ligger i gemmeren.

Ellers så ryger jeg en go del lækker hash jeg laver fra de forskelige ting, har fornylig lavet mig en lille plade Ice som jeg forsøger ikke at ryge for hurtig. Da det let gør en meget resistent og så virker alt det andet ikke rigtig, så det er ikke en hverdags ryger for mig.

Jeg foretrækker noget let og uplifting bodystone om morgenen, så ryger jeg mig gerne en go joint Jack Herer x White Rhino inden jeg tager på arbejde. Så er jeg godt skæv det meste af min arbejds dag, når jeg så kommer hjem kan det godt være jeg bare ryger lidt Morrocansk import hash. Jeg giver en 15-20 kr for det og er en lækker halv blød rødlig hash, det giver en fin halv tung lang skævert og det har en fantastisk lækker krydret smag. Resten af dagen går så med forskelige joints, så er det dejligt at slutte af med en go stærk tung sort til sidst inden man skal sove eller en joint med Ice/bubble hash.

MVH
Piercer :twisted:

BilledeBilledeBilledeBillede

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Skunk helt klart...

Jeg foretrækker produkter med et højt indhold af aktive stoffer og et lavt indhold af inaktive olie.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Kommer an på situation

Hver har sin kvalitet og smag

Der er stor forskel på pot og skunk både i intensitet og i kvalitet

Jeg vil ik sige der er noget der er bedre, pot kan være mere overkommeligt at ryge om dagen f.eks. så man ik blir for basket, så ku man selvfølgelig ryge mindre...

Men virkningen er lidt lettere og der er visse nuancer som er anderledes end skunk

Hash kan også være yderst lækkert, meget mere stenet end skunk synes jeg...

Men pollen er vidst også en af mine favoritter, sammen med noget af det sorte er bestemt heller ik af vejen

Ja hver sort og plante har sin egen karakteristika

Kommer an på set og setting hva der er bedst

Mvh. AStral

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aner ikke hvor jeg er :s
Ryger som regel kun mit eget pot, før i tiden røg jeg kun hash, men efter ungen er kommet er det sku federe kun at være lidt hygge skæv i stedet for at blive mega stened (hun kræver lige lidt mere end jeg kan overskue hvis jeg er mega skæv). Som regel ryger jeg dog kun hvis jeg skal stene en fed film

PS: Stemte selvfølgelig pot

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Piercer>> Så du ryger egentlig mest bare det hele? :P

Stemte skunk.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Piercer: du ved hvad du vil ha en rigtigt kender :P

kunne ikke beslutte mig,men må da sige at noget af det piercer ryger er noget jeg gerne vil have fat i det lyder bare for guf

Titel:
Tjaa jeg tror sagtens de fleste kunne komme med noget jeg ikke gider ryge, men er det af en ordenlig kvalitet. Der under liger selvfølig flere ting, smag er en af de vigtigst og effect. Men det gør mig ikke så meget at jeg af en slags cannabis buds skal ryge 2 joints for at blige lige så skæv af 1 joint af noget andet, hvis det så tilgengæld smager dobbelt så godt.

Jeg gider ikke ryge Kajak ryger og dansk leguster hæk med frø i, det sker en gang imellem at jeg får stukket en joint i hånden jeg ikke har set blive rullet og får en ubehalig oplevelse. Men hvad pokker det er jo ikke være end at man giver den vidre og ikke ryger flere af deres joints, så må folk gerne kalde mig snob eller hvad de har lyst til. Det er deres problem jeg sider ikke og holder mine ting for mig selv men jeg er ærlig når folk spør hvorfor jeg passer deres joint for selv at rulle en 10 sek. senere.
Men folk får da lov at ryge med, det kunne jo være han fik en ide om hvorfor jeg sage nej.

Sekstoi det er helt sikkert ikke kun øjet der bedrager, så her er lidt mere eye candy af Jack Herer x White Rhino

Piercer
:twisted:
Billede

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
hulkamaniac skrev:
Hvad foretrækker i at ryge?

Smøger

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
ny bedste ven.

En skunk som hedder PPP (pure power plant), ren sativa, og noget af det mest potente skunk jeg har set 8)

Titel:
Dedikeret medlem

Piercer: got damn! du ved lige hvad jeg vil ha mine tænder løber i vand :P
hulkamaniac: tror da jeg skal opsnuse den :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
sekstoi skrev:
hulkamaniac: tror da jeg skal opsnuse den :wink:

Ja hvis du er fan af skunk. Enormt potent, jeg bliver nød til at bide en 0.5 joint over to, og det plejer ikke at være noget problem for mig at ryge 0.7 joints med go hash :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

hulkamaniac: okay tror jeg vil spørge min dealer om han kan skaffe den du har vel ikke en rapport på den?

Titel:
Billede

Detter er Skunk :)

PPP er en blanding af flere planter og ikke en ren skunk, som i virkeligheden kun dækker over en 4-5 rene sorter. Resten som i kalder skunk er det ikke og vil aldrig blive det, bare fordi jeg syndes lige i skulde oplysys med det.

PPP er lavet ud fra en skunk staiva pheno og Widdows counterpart som de kladte den, det er nok en søster pheno til en af de tidlige widdow strains som har haft nogle andre egnskaber end white widdow og de andre hvide damer.

Her er et billed af en Pure Power plant i blomst, det skal lige siges det er ikke mit grow men bare noget jeg lige huggede fra OG. Men hva det har jeg personlig tilladlse fra OG's ejer til at jeg gerne må sålænge jeg skriver hvor de kommer fra.

Grower: NateTheGreat on November 14, 2003 and taken from OG's strain guide

Billede

Personlig så ryger jeg ikke 0.5 gram i en joint, det er sjælent jeg kommer meget mere end 0.3 gram i en joint og folk brokker sig sjælent over mine joints. Det er selvfølig en smags sag om man kan li en joint med 0.7 gram hash i eller 0.5 g buds, men personligt syndes jeg smagen bliver nederen og 0.3 gram go røg burde være nok for de fleste mennesker hvis det er go røg.
Ellers har man røget den samme røg forlænge og blevet resistent eller så ryger man bare for meget og for dårlig kvalitet, jeg forsøger selv at holde min resistens nede ved at variere mellem cannabis sorter og mellem om man ryger hash eller buds primært.

Piercer

Titel:
Dedikeret medlem

Piercer: bare helt i orden,men må indrømme du ved hvad du vil ha og kan du så komme her og tørre op takket være dine lækre billeder og snak om alt det gode så har jeg savlet ned i mit tastatur :P

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Piercer> Du lever det liv jeg drømmer om at leve...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Charas er nu bare det bedste.... desværre er det så dyrt her hjemme...

men til tider skal jeg sku også bare ha' en god tung maroc hash... op med benene på med en fed film og så bare stene... :D

meeee... in the end i smoke it all... :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Jeg ryger kun pot, i det jeg som regel bruger al min hash paa guldkakao, kager og des lige :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
De sidste par år har jeg næsten udelukkende røget Nirvana AK48. Lavede et lille grow med nogle sparepærer og fik et helt godt udbytte - har dog ikke vejet det. Så da jeg ikke ryger særlig tit, og heller ikke særligt meget har jeg stadig det meste endnu :) Havde en nabo før (Han er flyttet) som jeg af og til røg klump med, men jeg gidder sku ikke ud at købe det ;p

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
Damn piercer... lækker dag du har!! :D

jeg stemte hash, jeg ved ikke hvorfor rigtigt men synes nu bedst om hash... har lidt samme holdning som psyko... hash'en ligger midt imellem... det er nok til mig :) ryger nogle gange om ugen, både jays og bong, men er ikke übersmoker ;)

mvh
Foger

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aabenraa
Jeg ryger hvad som helst... men plejer at købe godt ind af skrunk når jeg har mulighed for det.

Foretrækker at ryge pot eller skunk hvis jeg skal på druk, hash er for sløvende til en bytur, man risikerer at sidde i hjørnet og patte på en fadøl hele natten...

Jeg giver piercer ret 0.3 G er helt klart nok, hvis... folk overdriver generelt med hvor meget der skal i. Tror ikke mængden er så vigtig, synes effekten er lige så go' ved 0,3 som ved 1G

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]