Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2 km under år 2000
Jeg vil også sige blue smoking, det kan man sku få i næsten alle kioker, rizla går ikke da det er for tykt og jointen kommer til at smage surt af papir.

Tænk ikke så meget på alt det med alder osv.. Det gør alligevel ikke den store forskel i kiosker, og når du nu alligevel er 17 er det ikke noget problem.

Mht. filter (et rullet stykke pap/tykt papir du sætter i enden for at holde sammen på joint papiret :wink: ..) Så plejer jeg altid at lave dem af et pizza menukort jeg bare klipper et stykke af, ruller det til et lidt kanonformet rør og limer det med lidt spyt..

Synes du skulle droppe de der venner der... bare min mening ..

Titel:
Junior medlem

Citat:
Nu har jeg ikke været der meget længe, men det ville da undre mig, hvis de er stoppet med salget af rygeudstyr på Christiania?

Er da meget intereseret i at høre hvad jeg kan få på Christiania, da jeg tit alligevel er i kbh, og hvis jeg skal ha noget sælger de det så lige så "åbent" som de gjorde da jeg var der inde sidst hvor man dårligt nok kunne gå at kigge uden at blive tilbudt noget, eller skal man om bag ved, som jeg ikke ville være så vild med da det ikke er alle der ser lige "friske" ud derinde :wink:

Og så lige et helt andet spørgsmål: har set på film nogen der varmer noget på en ske og derefter sprøjter det ind, nogen der kan fortælle hvad det er :?:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Qwerty skrev:
Er da meget intereseret i at høre hvad jeg kan få på Christiania, da jeg tit alligevel er i kbh, og hvis jeg skal ha noget sælger de det så lige så "åbent" som de gjorde da jeg var der inde sidst hvor man dårligt nok kunne gå at kigge uden at blive tilbudt noget, eller skal man om bag ved, som jeg ikke ville være så vild med da det ikke er alle der ser lige "friske" ud derinde :wink:

Og så lige et helt andet spørgsmål: har set på film nogen der varmer noget på en ske og derefter sprøjter det ind, nogen der kan fortælle hvad det er :?:

Du kan købe alt i rygegrej åbent derinde, andet vil jeg ikke udtale mig om..

Ang dit sidste spørgsmål, er jeg ret sikker på det er heroin du har set..

Titel:
Junior medlem

Citat:
Du kan købe alt i rygegrej åbent derinde, andet vil jeg ikke udtale mig om..

Ang dit sidste spørgsmål, er jeg ret sikker på det er heroin du har set..

Så kan det da godt være man lige skulle smutte forbi engang i næste uge og se hvad de kan tilbyde :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil bare sige at jeg synes det er fedt at du står frem og indrømmer at du er grøn på området og spørger løs, selvom jeg er overbevist om at du sagtens kunne have fundet frem til svar ved at søge på nettet.

Just my 5 cents. :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Piercer skrev:
Nelson Muntz skrev:
3: Rizzla er et cigaretpapirs-mærke, jeg vil tro de har noget nær monopol på det område, jeg kan i hvert fald ikke nævne andre producenter på stående fod.

HA HA

Seriøst?
Sorry muntz jeg kom bare til at grine lidt, du kan ikke være den store ryger hva hvis du ikke kender til andet end Rizzla papir.

Hallo, kom ud af hashtågen :P Jeg skrev cigaretpapir, ikke jointpapir. Det ville jo være ret selvmodsigende, når jeg ovenover skriver at jointpapir fåes i mange varianter. Jeg vidste til gengæld ikke at Rizzla også lavede jointpapir, jeg kendte kun Rizzla som noget man klistrer sammen, hvis man er bumset og ikke har sig noget ordentligt papir :)

Titel:
Nelson Muntz skrev:
jeg kom bare til at grine lidt, du kan ikke være den store ryger hva hvis du ikke kender til andet end Rizzla papir.

Hallo, kom ud af hashtågen :P Jeg skrev cigaretpapir, ikke jointpapir. Det ville jo være ret selvmodsigende, når jeg ovenover skriver at jointpapir fåes i mange varianter. Jeg vidste til gengæld ikke at Rizzla også lavede jointpapir, jeg kendte kun Rizzla som noget man klistrer sammen, hvis man er bumset og ikke har sig noget ordentligt papir :)[/quote]

Hehehehe no worries mate, jeg laver bare mit sædvanlige pis, men hvad med samson papir så.

Ang at jeg skal komme ud af hashtågerne................NEVER!

MVH
Piercer :twisted:

Qwerty skrev:
Hey,,, her er lige et par af mine håbløse spørgsmål angående cannabis, håber der er et par stykker der vil svare,,

1. Er der nogen forskel på cigaret-papir og det der blir kaldt joint papir?

2. Hvad bruger pushere til at veje gram nøjagtigt af med?

3. Hvad er Rizzla

Tak På Forhånd....

PS,,, Der skulle tilfældigvis i være en ordbog på nettet angående rygning og alle de udtryk der høre med, som roaches, jays og alle de andre? ville sku være rart snart at kunne forstå de ting vennerne snakker om :wink:

1: forskellen er størrelsen
2: enten en digitalvægt men i de fleste tilfælde en god pesola
3: ciggi-papir, bruger det selv, findes i to slags - rød og hvid, der findes osse nogle af mærket Samson.

Ellers kig på http://www.rygegrej.dk

og man er ikke bumset hvis man bruger rizla, det bruger man nemlig når man ikke har flere tilbage af andet J papir, men man er en rigtig bums hvis ens narko sender andre folk på sygehuset...... :twisted:

Titel:
Junior medlem

Hey skal til kbh i løbet af denne weekend, ind og møde nogle venner og vi tager måske et smut forbi staden, en ven jeg har, har spurgt mig om jeg ikke vil tage et par gram sort nepal og 1 gram kokain med til ham, mit spørgsmål lyder nu, hvor meget skal jeg regne med at komme til at gi pr. gram sort nepal og coke, og hvor i "hash-skalaen" ligger sort nepal?

Dårligt
Godt
Super Godt

Håber der kommer et inden jeg skal derind :roll:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Sort nepal vil jeg synes er super! Hvis du kan få fat i noget sort nepal på staden så er du fandeme heldig!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Qwerty skrev:
Hey skal til kbh i løbet af denne weekend, ind og møde nogle venner og vi tager måske et smut forbi staden, en ven jeg har, har spurgt mig om jeg ikke vil tage et par gram sort nepal og 1 gram kokain med til ham, mit spørgsmål lyder nu, hvor meget skal jeg regne med at komme til at gi pr. gram sort nepal og coke, og hvor i "hash-skalaen" ligger sort nepal?

Ud fra din alder, og generelle kendskab tror jeg nemt du kan blive offer for at nogle tager røven på dig hvad angår coke. Og tror absolut heller ikke du skal spørge om det på staden uden videre, de er jo udadtil meget imod hårde stoffer. Hvis du er heldig at finde nogen, så kommer du nok til at give 500-600 DKK for ét gram, og kvaliteten kan du heller ikke regne med.

Vær lidt forsigtig! :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Qwerty skrev:

Dårligt
Godt
Super Godt

Du er godt dum hvis du spørger om coke på staden. Tror du får een på lampen som svar. Ved ikke om du har set nogen af de skilte derude hvor der står "Say no to hard drugs" ?

Og hvis du finder noget sort nepal på staden, så er du enorm lucky. Er jo slet slet ikke som i gamle dage hva angår udvalg. Jeg har altid fået noget ringe semi ryger når jeg har købt efter pusher street lukkede. Men hvad ved jeg.

Undskyld hvis jeg har gentaget dig for meget, axia. Men måtte lige ud med det :P

God weekend!

//DH

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
DH skrev:
Qwerty skrev:

Dårligt
Godt
Super Godt

Du er godt dum hvis du spørger om coke på staden. Tror du får een på lampen som svar. Ved ikke om du har set nogen af de skilte derude hvor der står "Say no to hard drugs" ?

Og hvis du finder noget sort nepal på staden, så er du enorm lucky. Er jo slet slet ikke som i gamle dage hva angår udvalg. Jeg har altid fået noget ringe semi ryger når jeg har købt efter pusher street lukkede. Men hvad ved jeg.

Undskyld hvis jeg har gentaget dig for meget, axia. Men måtte lige ud med det :P

God weekend!

//DH

Kokain koster 100.000.- for 1gram og Sort Nepal kan du købe ved http://www.Flybillet.dk

Titel:
Junior medlem

Citat:
Du er godt dum hvis du spørger om coke på staden. Tror du får een på lampen som svar.

Så er det sku nok ikke der man skal finde sin coke, hvis man vil komme helskindet hjem :wink:

Citat:
Ud fra din alder, og generelle kendskab tror jeg nemt du kan blive offer for at nogle tager røven på dig hvad angår coke. Og tror absolut heller ikke du skal spørge om det på staden uden videre, de er jo udadtil meget imod hårde stoffer. Hvis du er heldig at finde nogen, så kommer du nok til at give 500-600 DKK for ét gram, og kvaliteten kan du heller ikke regne med.

Hvor meget gir man da normalt for et gram, og hvor meget bruger man til en
streg :?: vil meget gerne vide det, for som axia siger er jeg nok en af dem der nemt kan blive snydt :oops:

Titel:
Medlem

Qwerty skrev:
Citat:
Du er godt dum hvis du spørger om coke på staden. Tror du får een på lampen som svar.

Så er det sku nok ikke der man skal finde sin coke, hvis man vil komme helskindet hjem :wink:

Citat:

Hvor meget gir man da normalt for et gram, og hvor meget bruger man til en
streg :?: vil meget gerne vide det, for som axia siger er jeg nok en af dem der nemt kan blive snydt :oops:

Et af aspekterne ved at købe narko er at man kan blive snydt. Man kan ikke lære det hele. Learning by doing, dude :P

Titel:
Junior medlem

Citat:
Et af aspekterne ved at købe narko er at man kan blive snydt. Man kan ikke lære det hele. Learning by doing, dude Razz

Kan se hva du mener DH, og man kan da vist også godt sige at jeg blev snydt første gang jeg købte pot :oops: men ville nu gerne høre hvad der er normalt at gi for et gram coke, og mest af alt hvor meget man skal starte med at ligge i en streg da mit første trip helst ikke skal ende med en overdosis :wink:

Titel:
Medlem

Qwerty skrev:
Citat:
Et af aspekterne ved at købe narko er at man kan blive snydt. Man kan ikke lære det hele. Learning by doing, dude Razz

Kan se hva du mener DH, og man kan da vist også godt sige at jeg blev snydt første gang jeg købte pot :oops: men ville nu gerne høre hvad der er normalt at gi for et gram coke, og mest af alt hvor meget man skal starte med at ligge i en streg da mit første trip helst ikke skal ende med en overdosis :wink:

Nu er det jo ikke rigtig tilladt at diskutere priser herinde. Men 5-600 er vidst ikke unormalt for et gram kokain på gadeplan. Mht. hvor meget du skal tage så prøv dig frem - hellere flere små lines end een stor. Du OD'er ikke sårn lige af coke. Men som sagt, gå langsomt frem.

Mvh DH

Titel:
Junior medlem

Kan man ikke sige hvor meget man sådan cirka må tage af gangen, en jeg snakkede med sagde man sagtens kunne tage et halvt gram, men så blir det vist lidt dyrt i længden :wink:

Titel:
Medlem

Qwerty skrev:
Kan man ikke sige hvor meget man sådan cirka må tage af gangen, en jeg snakkede med sagde man sagtens kunne tage et halvt gram, men så blir det vist lidt dyrt i længden :wink:

Nej det kan man ikke, fordi det er så relativt som noget kan være. Er forskelligt fra person til person. Jeg gentager: prøv dig forsigtigt frem. Ville nok ikke lige suge et halvt gram på een gang. Er dybt latterligt.

Titel:
Junior medlem

Ok Tak DC

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]