Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 142 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Big Trouble in Little China Town.
Monty Python
Serier såsom Futurama, Family Guy, South Park.
Og nogle af de film, ham der fra Høj Pistolføring er med i... Hver gang jeg ser de film med ham i, ender jeg altid i en syg griner.. Han må da være den hyggeligste Bedstefar at have :D

Nå det var lige nogle af dem der topper min liste.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
dopefish skrev:
De ultimative må da være Trainspotting, Requiem for a dream & Fear and loathing in Las Vegas.. (og så fatter jeg iøvrigt ikke at trainspotting ikke er nævnt) :wink:

Er det bare mig eller definerer rygerfilm ikke til noget man kan grine af?
Der er da ingen af de film der er desideret griner film. But that´s just my appinion... :wink:

Mhv ZachyOn

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
nm-ryger skrev:
mange gode, men i glemte vist mandrillen .. skal man syrer er The wall også fed .. her i julen ka jeg da også anbefale Nightmare Before Christmas :wink:

edit :ved ik hva jeg tænke på .. Fear and Loathing in Las Vegas er da den mest syret film ever :twisted:

trainspotting er også en dejlig film .. den er måske bare en smule for seriøs til at være en rigtig smokey film

:wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Ja Trainspotting er syg nok!!

Rigtig god film!

Jeg ville nu sige at Fear And Loathing In Las Vegas er en okay ryger film? Man får jo griner på af alle de dumme ting de laver. Gør jeg i hvert fald (æter 'episoden' ^^)

Der er ikke ligeså meget sjov i Trainspotting eller Requem For A Dream..

nm-ryger: godt du fik add'et FALIV 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg er sgu også nødt til at hoppe med på lebowski vognen. Den film er simpelthen et mesterværk. Og nu hvor vi iforvejen har fat i steve buscemi kan fargo også godt snige sig op på ranglisten. Men sjove film er nu sjovest når man er blæst :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
glemte også lig A Clockwork Orange .. alt for syret film ..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
haha hva sker der for jeg man.. den fedeste serie er da bamses julerejse er da helt klart og den bedste film er da flubber.. den sejeste bussemand der er skabt i et glas :wink:

Titel:
In our memories

http://www.imdb.com/title/tt0113118/

http://www.imdb.com/title/tt0069369/

Titel:
Medlem

Jeg har brugt rigtig meget tid på at finde ud af hvilke film jeg bedst kan lide og se når jeg er skæv. Noget af det bedste jeg har fundet er South Park, Peter Plys tegnefilm og Katten Eek. Jeg synes ofte det kan være svært at holde konsentrationen gennem en hel film når man er skæv og Fear and Loathing har lullet mig i søvn i flere forsøg. Dermed ikke sagt at det ikke er en sygt god film. Family Guy er svær, filmen er enormt fed skæv og kan ses mange gange, men serien er svær at holde til i længden.
Matrix reloaded kan tilgengæld varmt anbefales, en perfekt blanding af syge samtaler og noia aktion. Kunne i første omgang ikke særlig godt lide reloaded, men efter at have set den skæv er den en af mine yndlings. En anden film der er syg at at se skæv er Thomas Vinterbergs forhadte film "It's all about love". Den er som et puslespil af ekstremt flotte billeder der giver en syg sammenhæng. Bestemt en film jeg synes man burde give en chance.
Film er dog selvfølgelig meget individuelt spørgsmål.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

en af mine ynglings ryger film er Subway Monkey Hour med tom green!!!!
han er så griner..

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

The Wash og Half Baked er klart de fedeste ryger film

Alle de seje som tray D, snoop dog, dre og Goldie Loc er med i the wash og Dave Chapelle i half baked. Kun griner.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg ved ikke, om man skal kalde det en ryger-film, men jeg havde en utroligt god oplevelse med Toy Story 2, da jeg og tre andre gutter kom meget baldrede hjem om morgenen efter nytårsaften. Helt fantastisk film på comedown i hvert fald! Og så selvfølgelig også bare i ædru tilstand :-)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Charlie and the chocolate factory (2005), uden tvivl! :D

Ellers kan Baraka varmt anbefales... det kræver ikke energi fra en at være med, da det udelukkende er billeder, musik og lydeffekter med... det egner sig rigtig godt til en ryger, et trip eller bare hvor man er for stenet og smadret.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg så Daft Punks anime/musical Interstella 5555 på et utrolig behageligt LSA/hash comedown igår. Så er den gamle kærlighed for de satans franskmænd sgu genopstået :D

Titel:
Medlem

slettet

Senest rettet af deletedusername 16 okt 2013 14:28, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg har fandme set Agent Catwalk mange gange efter at have røget mig en ordentlig bjørn på. Ellers har jeg også set Contact mens jeg var godt baske - whouw en fed oplevelse :D - der hvor de bygger den der maskine og hun rejser af sted gennem ormehullerne. Totalt fede effekter. Har også set The Astronauts Wife engang - fandme også en iorden film at se. Der hvor man begynder at fatte sammenhængen mellem de tvillinger hun skal have, og det fly hendes mand (Johnny D) er i gang med at bygge.

Det er bare så fedt at se film når man er skæv. Det er som om man forstår alting i filmen meget bedre og virkelig kan se den dybere mening i plottet ;)

Ellers er diverse South Park afsnit også en klassiker. Et favoritafsnit er Towelie (håndklædet, der hele tiden ryger sig skæv) og det afsnit, hvor Jimmy og Timmy bliver medlem af The Cribs.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestfyn
Synes ikke Requeim For A Dream er særlig god at se når man er skæv. Men Fear and Loathing, Anger Management, Harold and Kumar - Go To White Castle er fede nok ...

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Har lige set Blueberry-filmen fra 2004 (dog i ædru tilstand) og den er helt klart anbefalesværdig. Temmelig utraditionel western, hvor Peyote spiller en stor rolle.

Instruktøren, Jan Kounen, har haft omkring 100 ayahuasca sessioner som research og der er nogle rigtig fede psycedeliske scener.

Den kan anskaffes i TP Musik til 99,-

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Rorbien skrev:
Synes ikke Requeim For A Dream er særlig god at se når man er skæv.

Haha nej! Jeg var hamrende skæv sammen med en del andre, da en pige uden noget forvarsel, brækkede sig på gulvtæppet lige da Sara Goldfarb har det aller sygest og køleskabet hopper op og ned. Alle var pisse skræmte, både af filmen og af brækket, og lod som om alt var i skønneste orden :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Under min hat!
Absolut bedste rygerfilm, imo, er The Business.

Den handler om en gruppe englændere, der er bosat på den spanske kyst, lige ned til Marokko.. En rigtig gangster film, hvor der både er narko, mord, massere af vold, og tak gud for det, tilnærmelsesvis, næsten ikke nogle damer med i den her film. Udover en, og HUN er lækker.

En rigtig herrehørmer af slagsen, jeg giver 8/10 hoveder!

Den SKAL ses, hvis man blot har den mindste smule respekt for sig selv!

Tagline: This firm will blow you away.

De 2 "hovedroller" i filmen, spilles af Danny Dyer, og Tamer Hassan, begge fra The Football Factory..

Der er snak om, at der kommer en 2'er, Back In Business. Man har vel lov at håbe..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 142 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]