Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 08:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ryger næsten kun Joints....men det sker da at mig og gutterne sætter ild i tjubangen.... :wink:

Ville gerne lige høre jere meninger om acryl bonger...
Hva syns i?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Verner skrev:
Hva syns i?

FØJ

Mere er der ikke at sige. Glas all the way

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Verner skrev:
Ryger næsten kun Joints....men det sker da at mig og gutterne sætter ild i tjubangen.... :wink:

Hva syns i?

Jeg hader dem, syntes røgen er varm og klam når man ryger det på akryl.
En af mine bekendte købte engang en mini akryl tjubang, fy for helvede hvor ku det smage forfærdeligt.

Glas eller asbest all the way!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

er det ikke muligt at putte lidt isklumper i dem :?:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Verner skrev:
er det ikke muligt at putte lidt isklumper i dem :?:

Det skulle der vel ikke være noget i vejen for, tror ikke acryl flækker p.g.a lidt kulde.

-Fluffy

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
Citat:
--------------------------------------------------------------------------------

Som chillum:

Som pibe:

Dette instrument koster 100,- i headshoppen, århus.. Det er fandme nice
Hoved har en sten-indfatning, som gør at den er super lækker at ryge på, og ikke bliver varm.. Perfekt til skunk...

Den er NICE mig og min ven (verner) har lige købt en vi blev banke skæve første gang vi røg på den

men jeg synes røgen blev lidt for varm anden gang vi røg på den kan det værre fordi at vi er kommet til at skubbe filteret for langt ned?

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Random skrev:
Glas eller asbest all the way!

Asbest??? :shock:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

:wink:

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Min bedste pibe er min 2 mands bang som vi kalder den

En 98.5cm lang glas tjubang. :shock: . Kanon god at ryge på og med rette ryger i slå den benen væk under folket. :lol:

Har haft den de sidste 8 år og i den tid er der bla. 4 der er besvimet af at ryge på den + mange er gået regulært kolde .. Sågar mig selv :lol: Er ellers ikke såen at vælte mere efter at have røget i 10-12 år :roll:

Hærdede rygere (Gamle hippier) har ikke kunnet føre bil efter en lunge på de, Så skæve er de blevet :lol:

Så er der min bong lavet af et 1 liters ølglas med gummiprop og glasrør fra staden. Den er snart 10år gammel og man bliver dejligt basket af at ryge på den. :D :D :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland, syd for fjorden
NeedMoreWeed skrev:

En 98.5cm lang glas tjubang. :shock: . Kanon god at ryge på og med rette ryger i slå den benen væk under folket. :lol:

Har haft den de sidste 8 år og i den tid er der bla. 4 der er besvimet af at ryge på den + mange er gået regulært kolde .. Sågar mig selv :lol: Er ellers ikke såen at vælte mere efter at have røget i 10-12 år :roll:

Hærdede rygere (Gamle hippier) har ikke kunnet føre bil efter en lunge på de, Så skæve er de blevet :lol:

Så er der min bong lavet af et 1 liters ølglas med gummiprop og glasrør fra staden. Den er snart 10år gammel og man bliver dejligt basket af at ryge på den. :D :D :D

Billeder?? :P :)

Titel:
Medlem

PsyTech skrev:
NeedMoreWeed skrev:

Billeder?? :P :)

Skal jeg se om jeg kan fremskaffe ..
Hvor kan de evt. uploades ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Upload dem på http://www.photobucket.com

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 9764 Jeopardy Lane
Min trofaste bistandsbong, som jeg har brugt i lang tid. Ellers en chillum :)

Titel:
Medlem

ths skrev:

Håber jeg får gjort det her rigtig .. Ellers må i jo lige sige hvad der er galt.

Her er så min bang og bong :P
Har smidt Tuborgen + lighter så i har lidt at bedømme størrelsen med

Billede

En god ryger i den pibe også et glas wishkey eller 2 til så bliver man så dejligt afslappet :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

NeedMoreWeed skrev:
ths skrev:

Håber jeg får gjort det her rigtig .. Ellers må i jo lige sige hvad der er galt.

Her er så min bang og bong :P
Har smidt Tuborgen + lighter så i har lidt at bedømme størrelsen med

Billede

En god ryger i den pibe også et glas wishkey eller 2 til så bliver man så dejligt afslappet :P

Hvad, kan du SÅ rengøre de piber :shock:

De er da nok for klamme. Læg dem i blød i husholdningssprit, vand med citronsaft (ca. 4,50 for en flaske i Netto) eller andet, og tør efter med en klud... Føj siger jeg bare :)

Rygegrej skal være rent

Titel:
Medlem

Xp3rt skrev:

De er da nok for klamme. Læg dem i blød i husholdningssprit, vand med citronsaft (ca. 4,50 for en flaske i Netto) eller andet, og tør efter med en klud... Føj siger jeg bare :)

Rygegrej skal være rent

Bongen har jeg opgivet at få helt ren der er jo ligesom blevet røget meget jævnligt på den de sidste 10 år (Mindst)

Tjubangen bliver af og til renset men der skal 3-4l sprit til det

Men det skal da snart gøres igen men nu vil jeg altså ryge :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

NeedMoreWeed skrev:
Xp3rt skrev:

Rygegrej skal være rent

Bongen har jeg opgivet at få helt ren der er jo ligesom blevet røget meget jævnligt på den de sidste 10 år (Mindst)

Hemmeligheden er jo at gøre det så tit at det ikke tager flere timer at rengøre den med det skrappeste middel du kan finde...

Nu er det lidt nemmere med bong da du derved kan have væske i som holder bongen ren. Citronsaft er en fast bestanddel af mit bongvand hvis jeg skal ryge bong, noget jeg nyder at gøre engang i mellem, at ryge en god bong er sku lækkert nok. Dog slår det ikke joints

Citronsaftens indhold af citronsyre holder det brune/sorte snask væk der ellers kommer, og du kan skylle den engang i mellem og få alt ud

Virkelig genialt

Godt nok kan det være lidt irriterende hvis man skal gøre den rent hver gang man har røget, men det gør jeg heller ikke, da jeg normalt ikke gider noget som helst efter jeg har stilt bongen :twisted:

Bare fyld 3-4L vand i den lange, og tilsæt et meget langt skvæt til ca. 3kr nedi, lad stå og kør igennem med toiletpapir, og køb et merskumshovede, du vil ikke fortryde det :)

Titel:
Medlem

Xp3rt skrev:
NeedMoreWeed skrev:
Xp3rt skrev:

Rygegrej skal være rent

Hemmeligheden er jo at gøre det så tit at det ikke tager flere timer at rengøre den med det skrappeste middel du kan finde...

Nu er det lidt nemmere med bong da du derved kan have væske i som holder bongen ren. Citronsaft er en fast bestanddel af mit bongvand hvis jeg skal ryge bong, noget jeg nyder at gøre engang i mellem, at ryge en god bong er sku lækkert nok. Dog slår det ikke joints

Citronsaftens indhold af citronsyre holder det brune/sorte snask væk der ellers kommer, og du kan skylle den engang i mellem og få alt ud

Virkelig genialt

Godt nok kan det være lidt irriterende hvis man skal gøre den rent hver gang man har røget, men det gør jeg heller ikke, da jeg normalt ikke gider noget som helst efter jeg har stilt bongen :twisted:

Bare fyld 3-4L vand i den lange, og tilsæt et meget langt skvæt til ca. 3kr nedi, lad stå og kør igennem med toiletpapir, og køb et merskumshovede, du vil ikke fortryde det :)
¨

Foretrækker glashoved til glasbang
Til min bong er det et 12 år gammel merskums hoved

Den der med criton saften holder ikke hellt når der bliver røget så meget på den som der gør her i huset .. DVS. ikke under 3g om dagen @ bong

Og en overgang var det 15-20g der blev boblet igennem den om dagen

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Èn af mine gamle kamerater, jeg ofte røg med, brugte samme metode til rengøring af sin bong. Gennemsnitligt blev der nok røget 10g hash på den om dagen. Hvis du husker at rense den hver anden dag f.eks., tror jeg ikke det er noget problem at rense den med ascorbinsyre.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil bare lige fortælle hvor fed jeg syntes den tjubang er, den er jo gigantisk..!!

Needmoreweed, jeg forguder dig over at du har kunne passe så godt på sådan et ordenligt rør!!

Kunne egentlig også godt tænke mig og vide om det kan lade sig gøre at fylde hele glasset med røg hvorefter at indtage det i de forgyldte lunger?

Det virker ret crasy fra mit synspunkt..

kan du egentlig give et fact og diameter på det rør?

AL MAGT TIL CANNABIS NYDERNE I DET DANSKE LAND

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]