Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 maj 2025 20:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Sativa
Når man handler på nettet gælder det altså om at lægge naiviteten på hylden!
På africanseeds mangler der altså dokumentation for den naturlighed som det reklamerer for. Jeg tvivler altså på at de går rundt ude i den afrikanske bush og samler fantastiske vidunderfrø ind! De gør da som alle de andre firmaer, køber hvor det er billigst. Jeg tvivler stærk på at det er friske superfrø de tilbyder. De importere da bare nogle almindelige frø et eller andet sted fra. Hvad tror du selv er billigst?

------------------
"når vi har grinet så skal vi snakke, dit sorte hår drypper smukt fra din pande "
-steppeulvene

Medlem

Geografisk sted: Viborg
Hmmm....Jeg har ellers kun hørt gode ting om Gypsy's Seeds Direct. Efter hvad jeg har fået fortalt, er Seeds Direct og Heaven's Stairway de to bedste frø-banker på nettet...African Seeds har et lidt "uldent" rygte på Overgrow og andre store "grow" sider...Men som sagt, det er kun hvad jeg har hørt...Jeg har aldrig handlet med nogen af dem...endnu!..men når jeg gør bliver det sikkert med Gypsy...de har nogle gode tilbud for tiden....

Peace...

Medlem

Geografisk sted: Mars
Sjovt nok har jeg brugt ret langt tid på at ryge hamp i Afrika, jeg har erfaret at Afrikansk hamp er det dårligste hamp jeg nogen sinde har røget og jeg var ellers de fleste tilgængelige varianter rundt.

Lyn

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Perler for svin....

Jeg er meget ked af at du har den opfattelse af afrikansk hamp, du er virkelig gået glip af noget, men sådan vil det altid være nogle folk vil ryge standard hash fordi de bliver mere skæve (stenede) end hvis de ryger den gode ryger fordi der bliver man mere høj end stenet, og sådan er det også med pot, nogle foretrækker indica sorterne fordi de tit virker mere bedøvende i virkningen og nogle vil hellere ryge sativa sorterne fordi man bliver mere høj og det er lige præcis det jeg kan li´, men bekymre jer ikke om det jeg kan sagtens ryge det selv. Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Afrikansk !
Hvorfor ik´
Billede

------------------
zIoN iS fOr ReAl -

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Det bedste jeg har røget er nu helt klart noget sydafrikansk pot. Det sparkede sku røv, ikke bare en standard stener, Næ nej fuld fart over grineflippet. *GGG*

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]