Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 maj 2024 05:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 01 mar 2001 10:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 okt 2000 01:01
Indlæg: 474
Geografisk sted: Skandinavien
SHAMAN du skal nok ikke regne med at få et halvt til et helt kilo på en Northern Light pga. at det er en Indica plante og de bliver sjældent så store til gængæld blomstre den meget hurtigere.

En Cannabis Cup skulle også være delt op i kategorier bla. Bedste hjemmelavede kryds, bedste indendørs,udendørs osv. men hvem ligger lokaler til????

Kramper af Hampen Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2001 21:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 okt 2000 01:01
Indlæg: 604
Cannabiscup: Dem der dyrker kan tilmelde sig i de enkelte kategorier. Når vi så har høstet sender vi en lille prøve til alle de andre deltagere med posten. Et lille gram i en kuvert koster jo ingenting.

Billede

------------------
zIoN iS fOr ReAl -


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2001 15:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Green God,lad være med at tro på alt du ser eller hører.Overgrow er et udmærket sted,men de er ikke specielt kloge der.Nogle ved mere end andre,det ser ud til at være sådan alle steder.Problemet med halogen lamper,er for det første,at de har det forkerte spectrum.Dernæst udvikler de alt for meget varme.De bedste lyskilder til at dyrke hamp,er som sædvanlig: solen,lystofrør,HPS,og Metal halid.De 2 sidste er de " rigtige" cannabis lamper,hvor du virklig får godt udbytte,plus at planterne kommer genetisk til deres ret!
Jeg elsker at dyrke,jeg ville virklig få psykiske problems,hvis jeg ikke kunne gå og nusse mine Skunks.
Jeg vil lige give Sativa ret i,at udendørs Cannabis,BLIVER for det meste større udendørs,simpelthen fordi solen ER nr.uno!
Det er den højere photosyntese,der giver alle de blade der er på udendørs planter.
Jeg prøver også hvert år,at have nogen udendørs,men jeg ville ikke kunne undvære min lampe (HPS!)
Gonzo

[This message has been edited by Gonzo (edited 16-03-2001).]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2001 18:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 okt 2000 01:01
Indlæg: 474
Geografisk sted: Skandinavien
@Gonzo jeg vil give dig ret i det er dejligt med en HPS så har man også noget at pusle med om vinteren.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team