Jim M. skrev:
hej
er der nogle der vil forklare hvordan man ryger en god tjubang ?
Jeg er med på der er et sliphul.
ryger både pot/skunk og hash.
No offence, men for at ryge en go tjubang skal man først anskaffe sig en go tjubang.
En 20 cm lille glas tjubang flader ikke IMO ind under den kategori, hvis jeg skal gi dig et råd bør du gå ud og købe dig et ordenlig læder rør eller en ordenlig sprit tjubang af glas og et lækkert hoved.
Personligt fortrækker jeg læder rør og et godt hoved af piberod, den er både flot og hvis du køber den i en ordenlig kvalitet en pibe for livet.
Et luxus læderrør i 3 lag ligger vel i en 800-1000 kr og så et hoved eller to, alt efter om du ryger tjubang selv eller sammen med venner, så er det rart at ha en der kan tage et alm mix og en der kan tage et selskabs mix.
Prisen på hoveder svinger meget, men 500 - 1200 kr pr stk er nok ikke meget ved siden af.
Det er meget lang tid siden jeg har solgt/købt en tjubang, så det kan være priserne har ændret sig meget. For små 10 år siden fik jeg mellem 300-600 kr pr rør i Headshopen i århus, så det er ud fra det jeg vil tro et rigtig flot rør liger i små 1000 kr.
Du kan sikkert også sagtens finde billigere gode rør, uden udsmykning eller detaljer der gør piben rigtig flot.
MVH
Piercer :twisted: