Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: kbh
hvis du absulut skal ha en spille konsol skal det da være en xbox selvom de ikke er kommet til landet endu men er modstander af alt andet end pc jeg protostere måske skulle det her være skrevet i fuck h-vor er jeg blæst for keybordet bæevæger sig mexi 4½ g plus det løse [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 10 2001: Besked ændret af: undoit ]

Medlem

Intet kan slå det, at sidde under en lygtepæl en klar nat med en Gameboy Advance og spille Super Mario sammen med en ven, mens man deler en lækker joint.

Joints er bare bedst til de fleste formål.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
X-box??? Klart, nej... hvem gider at ha' en Microsoft konsol ???

Gameboy Advance? Jotak, jeg bestiller en hurtigst muligt...

Insane psychedelia user!

Nu generaliserer du vist Dextrose, gutten behøves jo ikke at blive en stenerhjerne bare fordi han vil ryge bong

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jensus >> Nej, vel..! Ofte er det jo snarere sådan at en der begynder at ryge for meget (bliver mentalt afhængige), så småt går over til bong fordi man kan få mere ud af mindre hash eller skunk...
Faktisk lidt ligesom at en heroinbruger går fra snifning/rygning til sprøjten når han/hun bliver afhængig... Men disse to stoffer kan self overhovedet ikke sammenlignes ...

Medlem

Jeg foretrækker at ryge "billig" hash (40-50 kr g.) på bong... så synes jeg man får mere ud af det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img].... men "god" hash (70-80 kr g.) BØR nyes i J's [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img].... det er bare min mening [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Men i kommer stadig ikke uden om det faktum at en bong smadrer ens lunger/hjerne en hel del mere end joints... Som sagt vil jeg ikke anbefale at starte på det, specielt ikke når man aldrig har røget hash før!

Medlem

Geografisk sted: kbh
Swimmer54
du får ikke mere ud af standart end ryger du skal bare putte 1½-2 smøger i i stedet.
det er også den eneste måde du kan lave et fugtigt mix med ryger på og du bliver stadigt mere skæv end med standart

Jeg vil hilse at sige at jeg kan få meget mere bongmix ud af for 100kroner standard end jeg kan for 100kroner ryger - for 100kroner standard hash kan jeg få cirka 3-4 smøger + 3 gram hash, aigt, det er omkring en 24-30 hovder, i min størrelse - og så er der et eller andet fjols der begynder med HA HA HA TØSEHOVDER, det vil jeg da skide på, så ryger jeg bare de flere i træk - hvorimod at hvis det var ryger for en hun ville jeg nok ikke få meget mere end 12-15 hovder, men det er korrekt nok, skæverten på rygeren er da klart federe end standard bong skæverten, standard er generelt noget lort!

In our memories
Brugeravatar

Aight... la' vær' med at være så fucking nærige, folkens... der er vel også en grund til at man drikker Tuborg istedet for Harboe pilsner, ikk'?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skal regne med,at dine lunger sikkert ikke er så glad for "at du bare ryger nogle flere".Fed hash sikrer at man ikke sidder og hoster sig igennem en hash rus,det er sq for sygt. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Jeg ryger altid joints,alene af den grund,at det er bedre for lungerne,at tage smaå bøv,og så sørger man selfølgelig for,at det er rygeren [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] .
Det var bare mine 2 øre
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Hey DEX... jeg drikker harboe pilsner *G*

nok fordi mine homies bor lige over for netto *LoL*, det var sku tider da man drak de billige fra Aldi.. eller da man traskede hele vejen op til Alta og købte Ja pilsner til 55 kr. pr. kasse... eller da man havde penge og man drak Ceres top hver weekend + sprut *G*

Hey, hvis man sidder og hoster er det squ ikke fordi at man har røget for mange hovder - så er det squ fordi at man er elendig til at mixe - dengang jeg var i bongmixetræning (kan nok godt stadigvæk) og brugte standard,well, der var squ ikke nogen der hostede af mine hits - osse selvom vi var oppe på at have delt en 6-7g......

Mix en god bong, så bliver man dejlig lam

Men den bedste er nok alligevel..

Superrygeren Charas + standard

Mix den godt og du bliver væltet

Eller Whitezombie + Ice + White Widow + Afghan + Charas..

Mix den til en god bong - ryg 8 hovder i træk - imellem hovderen hav en J til at ligge parat (eller lad AX holde den) og smoke så på den - når man så har gjordt det, så er det ligemeget om man har ædt syre og knalder, så bliver man mystisk og crasher - men det er fedt i den der time optil, damn, man er så latterlig skæv!

Men Undercover - lad være med at gøre noget i den stil, tror squ ikke at jeg kunne have gjordt det uden at have guflet knalder!!!!

Dedikeret medlem

ryger en meget dejlig blanding af mazar afganer og skunk haze i øjeblikket [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Hmmm jeg tror det er sjovt at ryge med EGO...og Ax selvfølgelig.

@Dextrose: Tuborg og Carlsberg sux!

Insane psychedelia user!

Dextrose, rigtige mænd drikker RIGTIGE bajere [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

And so do i

In our memories
Brugeravatar

Jensus, rigtige mænd drikker bajere...

In our memories
Brugeravatar

Bonderøv...

Medlem

Dextrose:

Hold nu kæft (Poptøs [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]).

Jensus:

Hold nu kæft.

.oOo.oOo.oOo.oOo.oOo.

Jeg foretrækker helt klart joints. Det er meget mere behageligt at sidde med en go' joint end chillum og bong. Desuden, så smager det heller ikke godt. Det svarer lidt til at drikke shots. Man bliver latterligt fuld, men det smager af husholdningssprit. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jensus: Rigtige mænd er folk der har råd til Bajere, og idet at du er en dreng, well, du har vist kun råd til kopibajere, forskellen på Tuborg og alt andet øl er den samme som forskellen er på Coke og Amf ......

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]