Philip-boy skrev:
Har et problem. De sidste gange jeg har røget, har jeg fåed extrem nedtursrygere. Bliver hele tiden paranoid over min puls. Pulsen er jo en del højere når man har røget, men det er intet problem...
Det er først når man tænker over det, det bliver et problem. Når man tænker over det, bliver det nemlig værre, den stiger og stiger indtil den er rimelig høj, hvilket ikke er så behageligt fordi man skal leve med det i omkring en halv time før det går væk.
Nogle der har nogle tips til hvordan jeg kan undgå at få sådan en irriterende puls-stigning?
Philip
Prøv at trække vejeret i en plasticpose til du falder lidt ned igen. Jeg er ikke klar over om det virker for alle, eller hvorfor det virker pulsnedsættende. Det virkede i det mindste for mig engang jeg også følte mit hjerte var ved at gå amok.
Personligt har det taget en del tid at slippe af med paranoiaen. Jeg har dog aldrig følt det som et problem, mere en irritation over at få dårlig samvittighed over alting. Derfor har jeg længe bearbejdet min paranoia, ved for det første at prøve at leve mere i overensstemmelse med hvem jeg er og være så ærlig som mulig over for mig selv og andre.
Der næst kan man så under rusen arbejde med at slappe af og bare chille out