Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke sige hvor jeg har disse informationer fra, men lad os sige at det er mit arbejde at kende disse informationer - så kan du selv vælge om du vil tro på det eller ej

Jeg kender godt producentens argument for at beskytte Spice, men prøv selv at undersøge hvilken lande hvor der ikke må indføres BZP - sjovt nok de samme lande hvor producenten ikke vil indføre Spice. Spice er fremstillet i New Zealand - prøv at søge lidt på de smartprodukter der kommer NZ og du vil opdage at RC´s er meget populære i diverse NZ smart produkter.

Jeg har intet imod produktet, men bryder mig ikke om falsk markedsføring. Jeg har prøvet Spice - og det virker ingen tvivl om det, men det skyldes ingen af de urter der er i produktet.

Titel:
Junior medlem

Til ovenstående, hvis du har ret i dette, skal du vide at jeg risikerer en bøde på 10.000 kr, fordi mange sider sælger Spice ud til alle lande og har købt fra en af dem.

Mener du det virkelig?

Du skal vide at der engang var lignende rygter som var falske, se her:

A recent rumour suggested that Spice contained a compound known as HU 210 - a synthetic cannabinoid which is between 100 to 800 percent more potent than THC naturally found in cannabis. This rumour, however, is false and was supposedly started by Mark at MJB Botanicals after failing to aquire the company producing Spice Smoking Mix, 'The Psyche Deli', in an attempt to market spice in North America. (Source: http://forum.everyonedoesit.co.uk/showthread.php?p=1214359#post1214359 )

Det på url'en kan du læse her:

Citat:
In response to the discussion and false statements about spice on the EDIT forum.
It appears the rumours posted about spice on the EDIT forum were started by Mark at MJB Botanicals. Mark has claimed that he knows the manufacturer of spice and also that he has completed HPLC analysis on Spice showing it contains HU-210. Both of these statements are false and Spice does not contain HU-210.

Mark has previously contacted a mutual business associate with an interest to acquire Spice and we declined to sell because we have chosen not to market spice in North America at this time. There seems to be a general misconception that our country distribution restrictions have something to do with Spice being illegal in the certain countries we have listed. This is not the case, our restrictions are in fact an attempt to limit Spice from being distributed into the countries we feel are most likely to ban the product rapidly and thus cause a cascade effect that would shut down our primary markets prematurely.

We would prefer to not have to refute all rumours of what may or not make Spice so nice but felt compelled this time as the current claims could be damaging to the reputation of the product. I do not know mark's reasons or intentions for his claims.

Det er vel ikke de rygter du har misforstået?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej det er ikke de rygter jeg har hørt, men de er nu intressante.
Jeg ved at MJB botanicals er i besiddelse af teknisk udstyr til at analysere urter mm. så sandsynligheden for at der er tale om HU 210 istedetfor BZP er stor.
At producenten forklarer at rygterne ikke passer beviser jo ikke noget...

Jeg tror ikke du skal være bange for at få en bøde, da myndighederne jo intet kender til produktet.

Titel:
Junior medlem

Hehe, har fået det her afkræftet, zionboy, du er både en manipulator og en newbie til stoffer ;)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Philip-boy skrev:
Hehe, har fået det her afkræftet, zionboy, du er både en manipulator og en newbie til stoffer ;)

Undskyld sproget, men du er da en gevaldig nar, når du udtaler dig om ting du ikke aner noget om. Hvis du kendte zionboy og hans kompetencer er jeg sikker på, at din pibe havde fået en anden lyd :!:

Begræns dig til helst kun at skrive om ting, du ved noget om - så lyder du selv meget kløgtigere og mindre manipulerende...Chill :wink:

Titel:
Junior medlem

Ved skam godt jeg ikke har en plads i denne sides markerende hierarki, og ville heller ikke fornærme zionboys plads i det, men synes hellere det skulle handle om zionsboys disinformerende adfærd omkring Spice.

Har postet dette på et forum og snakket med dem der laver Spice, og det er total disinformation, og er skadende for Spices omdømme. Zionboy har tilsyneladende hverken prøvet BZP eller Spice, eller kun en af delene, siden dem der har prøvet begge, kender forskellen.

Zionboy vidste ikke engang noget om rygtet startet af Mark fra MJB Botanicals hvilket viser hvor meget han ved om denne sag, og da jeg nævnte det sagde han at det rygte også nok passede, men ham der startede rygtet har selv indrømmet, at han løj.. hahahaha.. det er jo til grin..

Og nu kommer der alle mulige og angriber mig men det er en sag mellem mig og zionboy og ikke mig vs psychedelia. Har intet imod denne side, den er glimrende.

Men i stof-verdenen, svarer det til at en eller anden siger Cannabis indeholder amfetamin, og folk accepterer det pga. hans hierarkiske betingede rettigheder. Det kan vi ikke have, det er direkte disinformation.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Spacey: Hvordan bruger du humle? The på blomsterne?

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Philip-boy skrev:
Ved skam godt jeg ikke har en plads i denne sides markerende hierarki, og ville heller ikke fornærme zionboys plads i det, men synes hellere det skulle handle om zionsboys disinformerende adfærd omkring Spice.

Har postet dette på et forum og snakket med dem der laver Spice, og det er total disinformation, og er skadende for Spices omdømme. Zionboy har tilsyneladende hverken prøvet BZP eller Spice, eller kun en af delene, siden dem der har prøvet begge, kender forskellen.

Zionboy vidste ikke engang noget om rygtet startet af Mark fra MJB Botanicals hvilket viser hvor meget han ved om denne sag, og da jeg nævnte det sagde han at det rygte også nok passede, men ham der startede rygtet har selv indrømmet, at han løj.. hahahaha.. det er jo til grin..

Og nu kommer der alle mulige og angriber mig men det er en sag mellem mig og zionboy og ikke mig vs psychedelia. Har intet imod denne side, den er glimrende.

Men i stof-verdenen, svarer det til at en eller anden siger Cannabis indeholder amfetamin, og folk accepterer det pga. hans hierarkiske betingede rettigheder. Det kan vi ikke have, det er direkte disinformation.

Hvad, der er en sag for alle, er, at man giver hinanden den respekt, de fortjener. Det uanset antal post, hvilket jeg iøvrigt er ret sikker på, at CannaChems post ikke refererer til. Jeg skal ikke gøre mig til dommer over, hvem der har ret i denne sag, men faktum er, at zionboy diskuterer på en, IMO, meget diplomatisk måde, mens du selv er den, der opfører sig som en diskussions-newbie.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

@Phillip-boy - som det tydeligt fremgår af tidligere posts så ved jeg ikke bestemt hvad det aktive stof i Spice er, jeg ved dog at urteblandingen ikke er 100% urtebaseret men påført et RC (dem kender jeg ikke meget til), dette ved jeg fra en MEGET pålidelig kilde. Men det er selvfølgelig også en påstand !

Du må forstå at du IKKE finder sandheden hos producenten af Spice og slet ikke på deres hjemmeside. Prøv istedet at kontakte f.eks. MJB botanicals og hør hvad han siger.
Deres undskyldning om ikke at sælge produktet i visse lande er sådan set meget god, men en smule tynd.
De pågældende lande hvor Spice ikke må sælges er ikke kendt for at slå ned på salg af urter, men derimod kendt for hurtigt at slå ned på salg af RCs og derved påvirke andre stater.

Jeg prøver primært at oplyse dig om hvad det er du indtager - ikke at ødelægge din fornøjelse eller krænke din ære. Det er på ingen måde en sag mellem dig mig men handler om oplysning. Men godt ord igen jeg bærer ikke nag.

Titel:
Junior medlem

http://www.mjb-botanicals.com/cart/index.pl?cat_id=78

Gå ned af og find Mellow Gold Deluxe - "similar to Spice". Mark fra MJB påstår at dette er præcis de samme ingredienser som Spice, og hvis han virkelig mente at der var HU-210 i Spice, ville han nok ikke sige det? :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Gider du godt læse reglerne :idea:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Philip-boy skrev:
http://www.mjb-botanicals.com/cart/index.pl?cat_id=78

Gå ned af og find Mellow Gold Deluxe - "similar to Spice". Mark fra MJB påstår at dette er præcis de samme ingredienser som Spice, og hvis han virkelig mente at der var HU-210 i Spice, ville han nok ikke sige det? :)

Ja og i Holland har man lavet produktet 2spicy - også et forsøg på at kopiere Spice og der kommer sikkert flere - og sådan kan vi blive ved...
Prøv nu at ryge skidtet når det kommer og fortæl om din oplevelse - så kan vi jo se hvor meget tid du gider bruge på overbevise mig om at Spice er et naturligt baseret og godt alternativ til cannabis :wink:

Titel:
Junior medlem

Har lige røget min første omgang Spice igår, og det var rigtig godt :D
Der er bestemt ikke BZP i! Både duften og aromaen var slet ikke som noget kemisk fremstillet dufter, og det duftede helt naturligt af NATUR, blade osv! som om nogen bare havde taget en masse blade, tørret dem og solgt dem! men effekten derimod, kom efter ca. 6 minutter, og det virkede perfekt.. godt cannabis alternativ.

BZP? HA! var ved at falde i søvn nogle timer efter.. da klokken var 20 troede jeg den var 3 om natten, så gik skide tidligt i seng og sov vildt godt, havde lyst til at sove i tusind år, ahhhh..

spice virker i 2-6 timer af gangen, og selvom man ikke tror det, passer det.. skal advare mod at man let bliver træt EFTER effekten er gået væk, og er stenet dagen efter, og at det er hårdt at stå op efter at have sovet efter en omgang spice!

Spice er nice! Ud med BZP-snakken, ryg noget spice og tag en chiller.!!!

Kan lige skrive mere detaljeret om hvad der skete...

Effekter: røde øjne og store rander (SERIØST, i flere timer), grineflip, munchies, sløret-syn følelsen fra cannabis, alting går i slowmotion, man får stenere på nogle gange, træthed, afslappethed, inspiration, kreativitet, der er et "delay" på alting, eufori + mere

det er dog forskelligt fra gang til gang hvilke effekter man får, det jeg får hver gang MEGET er røde øjne, så aldrig ryg spice før du skal til jobsamtale eller i skole eller osv.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Fafler skrev:
Spacey: Hvordan bruger du humle? The på blomsterne?

Beklager den sene tilbage melding.
Jeg har et CO2 ekstrakt hvor man kan smørre et lille lag på et stykke joint papir, blande tobak eller andre urter i og så ryge.
Kan desværre ikke lige huske hvor kraftigt ekstraktet er.
Er ikke klar over hvorvidt det er muligt at lave te på blomsterne.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

spacey skrev:
Beklager den sene tilbage melding.
Citat:

Det går sgu nok. Tak fordi du overhovedet svarer ;-)

Citat:
Jeg har et CO2 ekstrakt hvor man kan smørre et lille lag på et stykke joint papir, blande tobak eller andre urter i og så ryge.

Det lyder spændene. Har du et link til hvordan og hvorledes?

Citat:
Kan desværre ikke lige huske hvor kraftigt ekstraktet er.
Er ikke klar over hvorvidt det er muligt at lave te på blomsterne.

Jeg har prøvet og lave the af dem. Det var hyggeligt, men jeg var ikke istand til at mærke om en eventuel effekt var virkelig eller psykosomatisk. Og hvis den var, så var det ikke noget at skrive hjem om.

Titel:
Medlem

jeg har en bog der hedder plants of the gods og der i er der nævnt en masse marijuana alternativer i. (den er på engelsk)

niando
prickly poppy
mexican mugworth
dog grass
sea bean
madagascar periwinkle
chancarro
lady of the night
palqui
lemon grass
everlasting (helichrysum foetidum & helichrysum stenopterum)
hawkweed
wild dagga
siberian motherworth
catnip
root beer plant
kougued
common wireweed
escobilla
damianamaconha brava (zornia dephylla & zornia latifolia)

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Fafler skrev:
Det lyder spændene. Har du et link til hvordan og hvorledes?

Hmm.. Hvordan og hvorledes? Er ikke helt sikker på hvad du søger.
Information om planten? I så fald har jeg lige fundet et par links til dig, har ikke kigget dem grundigt i gennem, med lader til at være udmærket info.
http://www.siu.edu/~ebl/leaflets/hops.htm
http://www.henriettesherbal.com/eclectic/kings/humulus.html
eller tænker du på hvordan man laver et CO2 ekstrakt?
Det kender jeg intet til, fik en lille gratis prøve med engang for lang tid siden hvor jeg bestilte nogle urter.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

spacey skrev:
Hmm.. Hvordan og hvorledes? Er ikke helt sikker på hvad du søger.
Information om planten? I så fald har jeg lige fundet et par links til dig, har ikke kigget dem grundigt i gennem, med lader til at være udmærket info.
http://www.siu.edu/~ebl/leaflets/hops.htm
http://www.henriettesherbal.com/eclectic/kings/humulus.html
eller tænker du på hvordan man laver et CO2 ekstrakt?
Det kender jeg intet til, fik en lille gratis prøve med engang for lang tid siden hvor jeg bestilte nogle urter.

Det var CO2 extraktet jeg havde i tankerne. Men lille smule googling kunne fortælle noget om det: http://www.prisna.nl/supercritical_c02_extraction.html
Det er nok ikke noget man kan lave i køkkenvasken.

Titel:
Junior medlem

hampdyrker skrev:
jeg har en bog der hedder plants of the gods og der i er der nævnt en masse marijuana alternativer i. (den er på engelsk)

niando
prickly poppy
mexican mugworth
dog grass
sea bean
madagascar periwinkle
chancarro
lady of the night
palqui
lemon grass
everlasting (helichrysum foetidum & helichrysum stenopterum)
hawkweed
wild dagga
siberian motherworth
catnip
root beer plant
kougued
common wireweed
escobilla
damianamaconha brava (zornia dephylla & zornia latifolia)

Hej, siger bogen noget yderligere om Zornia Latifolia? F.eks. om de aktive ingredienser/kemikalier i det? Vil meget gerne vide om det indeholder cytisin.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
................

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:36, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]