Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 16:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Jeg ryger meget sjældent alene, da jeg synes rusen er mange gange bedre når man ryger sammen med folk, og man kan gearer hinanden op i en helt anden rus.

f.eks.

Hvis man sidder et par gutter og den ene siger,

Per: ÅHHH, det føles som om min røv sover, eller ved jeg ik, kan ihvertfald ikke mærke den!

Leif siger:

Leif: ÅÅHH, ja mann, nu du siger det kan jeg os mærke det, åhh..syret.. prøv at se månen, det er ligesom om den blinker,

Per: Ja mann... åhh hvad mann... syret...

Sådan en stemning kan man slet ikke komme i hvis man ryger selv, og det er os svært at få grinern på hvis man ryger selv.

P.S
Måske os et lidt dårligt eks. jeg kom med ;)

Titel:
Insane psychedelia user!

Minimal skrev:
Treasure skrev:
Det er måske mere hensigtsmæssigt at tage et par sovepiller, frem for at ryge hash, hvis man gerne vil ned fra et trip. Hash kan nemt give nogle ubehagelige eftervirkninger hos nogle - specielt, hvis man er godt kogt efter et døgn eller mere på stimulanser el. lign.

Ja, helt enig. Men sovepiller er sjældent lige ved hånden. Så jeg bruger i hvert fald hash, hvis jeg er sikker på, at jeg falder hen, når jeg ligger mig med lukkede øjne. Det er klart nok, at ens påvirkelse/trip bliver forstærket, hvis man bare blander hash oven i. Så det er kun noget, som man evt. bør gøre i de tilfælde, hvor man ikke har godt af at være vågen længere, og man er rigtig udkørt. For selvom det kan gøre det hele mere vanvittigt, så kan det også være en nødhjælp, hvis man kun lige mangler noget afslappende for at kunne falde i søvn.

Nu vil jeg ikke opfordre til noget, men sovepiller er sgu ikke det sværeste i verden at skaffe... de nyere sovemidler, der bliver brugt som zopiclon og zolpidem er ikke lige så afhængighedsskabende som de gamle benzo'er, så hvis man går til lægen og siger man f.eks. har slået op med kærsten og ikke kan sove osv. og om man ikke kan få noget at sove på, så udskriver han nok gerne 20 stk. af et eller andet i den boldgade.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]