Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 jul 2025 09:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Hvilken type ryger er du?
Flipper eller hippie 22%  22%  [ 14 ]
Punker, Emo eller andre rock typer 0%  0%  [ 0 ]
Pop-dreng/tøs 6%  6%  [ 4 ]
Techno 14%  14%  [ 9 ]
Ganster 12%  12%  [ 8 ]
Anden type 46%  46%  [ 30 ]
Afgivne stemmer : 65
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Djohn Djohnson skrev:
Du har muligvis ret, hvis vi taler om teenagere, men ellers ikke.
Jeg hører ikke i nogen af de kategorier der. Heldigvis.

samme her.. "type MENNESKER".. føj... hvornår afholder vi tests for aliens og heste :o?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
HVORFOR KAN MAN IKKE VÆLGE AT VÆRE BONDERØV????

Titel:
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Djohn Djohnson skrev:
Du har muligvis ret, hvis vi taler om teenagere, men ellers ikke.
Jeg hører ikke i nogen af de kategorier der. Heldigvis.

Hvor gammel er du, Sieht? Du har et utroligt sort/hvid verdenssyn, mennesker er mere dynamiske end som så.

Titel:
Junior medlem

Du kan ikke kategorisere folks personligheder med forskellige tøjarter eller musikgenre. Mennesker er heldigvis mere komplicerede. Men du kan måske vurdere hvilket tøj der appellerer til forskellige ideologier og/eller mentaliteter.

Men jeg må tilstå, hvis jeg skulle kategoriseres, er jeg overbevist om, at hippie-kulturen matcher mine synspunkter bedst.

Titel:
Junior medlem

Nu må i holde op. Ligegyldig hvor fantastisk det end lyder det i siger så søger vi jo alle en identitet. (Identitet kommer af ordet at være "identisk" som betyder at være "ens"). Og den finder vi jo alle i det tøj og stil. Men det er sandt, det er kun noget der findes blandt unge. Når man bliver ældre ændre typerne sig, og så er det ikke de samme typer man identificerer sig med mere. Så ja Djohn Djohnson har nok ret i at denne teste omhandler unge. Men jeg mener nu at indentitet næsten er ens helt op til når man ca. er 30 år. Til dels selvfølgelig.

Jer der mener i er helt jer selv, må jeg tage hatten af for. Det her sted er det første sted hvor så mange 100% er sin egen identitet og type. Tag et billede af dig i dit værdagstøj og en liste over det musik du hører. Så skal jeg nok kunne finde din indentitet dig med en kategori. Og hvis du ikke passer ind i en af de opsatte kategorier vil du ikke undre mig at du passer i en anden kategori.

Men altså jeg håber i tager det her indlæg med et gram salt. Det er klart jeg ikke har lavet en fuld ud komplet liste. Men da der ikke findes utrolig mange som klær sig som bunderøve når de ikke arbejder, så har jeg nu også valgt at fjerne den. Men selvfølgelig findes de.
Der findes selvfølgelig også folk der kombinerer alle tøjtyper osv... Og det indrømmer jeg at jeg ikke har taget højde for.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Du har ikke ret Sieht. Identisk kommer af order Identitet. ikke som du opstiller det. Og ja.. jeg er enig. Allede leder efter en identitet. Det gør man hele livet. undtagen bruce Willis i Lucky number sleving. ;)

Men identitet går ikke ud på at være ens. ud fra et samfundsfaligt synspunkt går det ud på dannelsen som menneske. F.eks at de første 6 år i dit liv er det tidspunkt du bliver dannet allermest som menneske.

Gider ikke forklare mere nu. Men lån flg. Bøger.
Henrik Dahl - Hvis din nabo var en bil
Lars Olsen - Det delte Danmark
liv i DK. (kan ikke huske forfatteren. En gymnasiebog jeg læste dengang. )¨

Hygge

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]