Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 22:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Lolland/Falster
Petter skrev:
Fordærdeligt!

Det nærmer sig da hastigt misbrug når man bruger så ringe materialer til at ryge på (ja, har selv været der, længe leve dobbelmoralismen).
Hashen fortjener at blive røget på den mest elegante måde, og ikke at blive suget på et hoved med en LD-smøg, på en ussel flaskebong med en femmer i.
- Så nærmer mig sig bare at være en ussel junkie.

Hvis du absolut skal ryge hash, så gør det med stil, KØB dig en bong.
Hashen skal først og fremmest respekteres, derefter ryges, og bør kun ryges med respekt. 8)
Det er disrespekt for hashen at ryge den på den måde.

Hvad med du slapper af med dine fordomme, og skriver noget andre kan bruge til noget, i stedet for at svine til?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
ZinetteP skrev:
Petter skrev:
Fordærdeligt!

Det nærmer sig da hastigt misbrug når man bruger så ringe materialer til at ryge på (ja, har selv været der, længe leve dobbelmoralismen).
Hashen fortjener at blive røget på den mest elegante måde, og ikke at blive suget på et hoved med en LD-smøg, på en ussel flaskebong med en femmer i.

Hashen skal først og fremmest respekteres, derefter ryges, og bør kun ryges med respekt. 8)

Hvad med du slapper af med dine fordomme, og skriver noget andre kan bruge til noget, i stedet for at svine til?

Regel nummer 5) Psychedelia er skrevet hovedsageligt af og for unge med en fælles interesse, hvilket nogle gange giver en intern jargon, der kan misforstås af andre brugere. Så tag tingene med et gran salt ;) :roll:

- Kan godt være jeg lyder som en MEGET sur stodder, men jeg er slet ikke så sur i virkeligheden, og har stor respekt for alle levende individer på denne planet, bongrygende, som afholdende, bøsser, som coladrikkere.
Jeg giver min holdning til kende, og kan du ikke holde den ud eller mener du ikke du kan bruge den til noget, så bare ignorèr den :)

Titel:
Junior medlem

Da jeg skrev dette indlæg med hjemmelavet flaskebong, mente jeg ikke at de var en herre fed ide at lave sin bong selv, og ryge på sådan en.
Som sagt var jeg i Jylland med min kæreste, og vi havde lyst til at ryge bong, IKKE joint !
Min mening med dette indlæg var heller ikke at starte en diskussion med hvad der var best at ryge, bong eller joint !
Jeg påpegede blot et eksempel !

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Undskyld tusind mange gange at din perfekte debat tog denne ubehagelige drejning, det var ikke min mening.
For fremtiden skal jeg nok låse mig ned i kælderen næsten gang jeg tænker på at skrive i en tråd, hvor nogen poster en fremgangsmåde som alle (nogenlunde erfarne) rygere herinde kender til.

- Jeg påpegede blot det synspunkt at flaskebong ikke er nice at ryge, må jeg da ikke det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Glemte spliff, det har i ret i.

Grunden til dette er:

Jeg ryger som regel kun urt i spliff, undtagelsesvis hvis jeg har noget rigtig godt ryger.

Titel:
Junior medlem

Petter skrev:
Undskyld tusind mange gange at din perfekte debat tog denne ubehagelige drejning, det var ikke min mening.
For fremtiden skal jeg nok låse mig ned i kælderen næsten gang jeg tænker på at skrive i en tråd, hvor nogen poster en fremgangsmåde som alle (nogenlunde erfarne) rygere herinde kender til.

- Jeg påpegede blot det synspunkt at flaskebong ikke er nice at ryge, må jeg da ikke det?

¨Det er du da meget velkommen til, men du fik det til at lyde, på den måde du skrev, som om jeg synes at en hjemmelavet bong var det beste at ryge på. Det var ikke det jeg sagde..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ZinetteP skrev:
Petter skrev:

¨Det er du da meget velkommen til, men du fik det til at lyde, på den måde du skrev, som om jeg synes at en hjemmelavet bong var det beste at ryge på. Det var ikke det jeg sagde..

Fremhæv gerne det sted, hvor du syntes jeg gav udtryk for det ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Petter

Hvad med at lade den ligge? Du lyder sgu ekstremt negativ i mine ører!

Petter skrev:
Fordærdeligt!

Hashen skal først og fremmest respekteres, derefter ryges, og bør kun ryges med respekt. Cool

Bare det du skriver man skal KØBE en bong! Hvorfor gider du overhovedet bruge penge på VERDENS RINGESTE RYGEINSTRUMENT?

Jeg har suget så meget bong, på så mange forskellige slags. Bambus, Akryl, Metal og Glas. Med et, to og tre kamre. Det eneste jeg har fået ud af det, er en halvhjertet skævert, dårlig smag i munden og lidt ekstra vand i lungerne.

Når jeg endelig ryger bong den dag i dag, så ryger jeg på en halvliter fanta flaske fordi det er IMO den bedste bong man kan få. Jeg har røget hash i 13 år og det er sjældent jeg ser, en metode jeg ikke har prøvet!
Ud fra den erfaring dømmer jeg halvliter flasken til at være min favorit.

Hvor vil jeg hen med dette?

Jeg vil derhen, hvor du skal til at tænke over, hvad du skriver, inden du skriver det, fordi det rammer en som mig, når du begynder at kalde min måde at ryge bong på for

petter skrev:
Så nærmer mig sig bare at være en ussel junkie.

For det første er det ikke særlig pænt at kalde Junkier for usle. Kender du nogle junkier? Jeg gør, der er sgu ikke nogen af dem der er usle, det er normale mennesker der lider af en sygdom og dem jeg kender er flinke og rare mennesker! Jeg kan ikke fordrage når folk snakker ned om junkier! Det eneste folk har deres udtalelser i, er fucking fordomme og mediepropaganda. Så luk lige spalten ikke? Det lyder sgu ikke særlig pænt det du skriver.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay, UNDSKYLD ALLESAMMEN!
Jeg trækker alt tilbage, og gentager "har stor respekt for alle levende individer på denne planet, bongrygende, som afholdende, bøsser, som coladrikkere."
Fuck mig, jeg er latterlig, i vinder, man kan også ryge et uristet LD-skod sammen med noget standard man har fundet på gulvet, i en flaskebong lavet af sølvpapir, møtrikker, haveslanger og colaflaske uden at være ussel, da alt er relativt.

Jeg kender nogle junkier ja, og siger ikke junkier er dumme eller grimme, eller at de plejer at være det.

Men man kan altid bruge ussel junkie som et skældsord da en ussel junkie er er en god junkie.
Ikke dermed sagt at alle junkier er usle...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bruge ussel junkie som skældsord?? Hvis junkie kan indgå i et skældsord så kan HIV-smittet, AIDS-Patient, Schlerose-Patient, KRÆFT-patient og Psykisk Syg også.

Man kan bare ikke bruge sygdomme som skældsord. Ussel i sig selv er galt nok.

Men det er ok, det er jo nok ikke alle, der har det som jeg.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Der er da MANGE der har brugt junkie som skældsord, og ta' lige AIDS og HIV med på den (Det er kun de der klamme homoer der ka' få det, sagde man engang)
Og psykisk syg bliver brugt som skældsord MANGE gange på et dagligt plan her i danmark.

Om man så burde gøre det er en anden sag.
Orker ikke at være politisk korrekt i en polititsk ukorrekt verden.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Petter skrev:
Orker ikke at være politisk korrekt i en polititsk ukorrekt verden.

Kan godt se hvad du mener, men forandringer sker i det små først, hvis manden på gulvet bare følger strømmen, så bliver strømmen til sidst så stærk, at alle er nød til at følge den for ikke at drukne.

Nu skal jeg ikke være for moralsk, fordi jeg bruger selv ordet "bøsse" som skældsord til tider. Dette synes jeg ikke er særlig fedt og jeg prøver på at lade være, idet jeg intet har imod homoseksuelle mænd.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg har ikke noget imod at folk bruger ord der ikke er beregnet som skældsord til skældsord.
Jeg har ikke noget imod en politisk ukorrekt verden. så længe man lige har nogle tanker i baghovedet.

Jeg synes generelt ikke folk skulle være så nærtagende.
Ja, vi burde næsten ansætte nogle nazi-folk stående på hvert gadehjørne til at svine alle folk der gik forbi til, så folk blev lidt hærdede.

bla.a. det der street-hugging eller hva' det hed, der var fandme nogle der synes det var grænseoverskridende, altså, respekt for deres grænser og alt det der. Men så må man forhelvede mande sig lidt op.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan slet ikke forstå din indstilling.

Der er nogle i den her verden der er hårde som stål, andre bløde som flødeskum. Der skal være plads til alle, så derfor er det ikke noget med at nogle skal mande sig op. Jeg vil vædde en lillefinger på der findes folk derude, der kan få dig til at pisse i bukserne af skræk petter. Så lad være med at snakke om at være hård, fordi det er sgu de færreste der er rigtig hårde. Dem der er, bruger sikkert ikke deres tid på at skrive på et HR-Forum.

Men det kan jo godt være jeg tager fejl, det tror jeg bare ikke. Hvor mange bandemedlemmer tror du der sidder herinde? Hvor mange kolde og kyniske pushere, der smadrer sig igennem deres kunder, tror du der sidder herinde? Hvor mange soldater tror du der sidder herinde? Hvor mange terrorister tror du der sidder herinde? Hård er ikke noget med at kunne tage imod en omgang verbale øretæver. Hård er mange ting, hård er bare ikke en eller anden gangsta wannabe der render rundt med blood/crips bandanas og lukker mundlort ud. Til dem kan jeg kun sige EN ting. TILYKKE MED DET.

De junkier og andre mennesker, der bliver svinet til pga deres sygdom, er nogle af de hårde mennesker, de skal fandme kæmpe hver eneste dag.

USA som eksempel, deres bandemiljø.

Dø eller dræb! Når man har stået i den situation tilpas mange gange, så kan man kalde sig for hård. Så drop gangsta attituden, fordi du har ikke en skid at have den i petter, ikke en skid.

Senest rettet af Freakaling 22 mar 2007 16:26, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Hold alt jeres fis i PM. Det er MEGET offtopic..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

fckmand skrev:
Hold alt jeres fis i PM. Det er MEGET offtopic..

zinette skrev:
Da jeg skrev dette indlæg med hjemmelavet flaskebong, mente jeg ikke at de var en herre fed ide at lave sin bong selv, og ryge på sådan en.
Som sagt var jeg i Jylland med min kæreste, og vi havde lyst til at ryge bong, IKKE joint !
Min mening med dette indlæg var heller ikke at starte en diskussion med hvad der var best at ryge, bong eller joint !
Jeg påpegede blot et eksempel !

Tror ikke der er noget specielt topic her, derfor denne diskussion.

Titel:
Medlem

Petter skrev:
jeg har ikke noget imod at folk bruger ord der ikke er beregnet som skældsord til skældsord.
Jeg har ikke noget imod en politisk ukorrekt verden. så længe man lige har nogle tanker i baghovedet.

Jeg synes generelt ikke folk skulle være så nærtagende.
Ja, vi burde næsten ansætte nogle nazi-folk stående på hvert gadehjørne til at svine alle folk der gik forbi til, så folk blev lidt hærdede.

bla.a. det der street-hugging eller hva' det hed, der var fandme nogle der synes det var grænseoverskridende, altså, respekt for deres grænser og alt det der. Men så må man forhelvede mande sig lidt op.

Sorry, men for mig lyder du ikke til at være den skarpeste kniv i skuffen, i hvartfald ikke med den udtagelse. Der skal være pladstil alle, også dem som ikke bare svinder ting til, uden videre stort bilag.

Og du angriber folk bare fordi de synes at flaskebongen er god? Den er sku da bedre end én masse lorte bong's man kan købe, og hvorfor gider du ryge bong, hvis det virkelig er så slemt? En glasbong er ikke så specielt meget bedre end én flaskebong!

Titel:
Medlem

zinette skrev:

Tror ikke der er noget specielt topic her, derfor denne diskussion.[/quote]

:roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

fckmand skrev:
zinette skrev:

Tror ikke der er noget specielt topic her, derfor denne diskussion.

:roll:[/quote]

:oops: :oops: ja ok, der skød jeg mig selv i foden. :? :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Schizophreniak, har sendt en PM nu.

Så i andre slipper for vores lort :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]