Petter
Hvad med at lade den ligge? Du lyder sgu ekstremt negativ i mine ører!
Petter skrev:
Fordærdeligt!
Det nærmer sig da hastigt misbrug når man bruger så ringe materialer til at ryge på (ja, har selv været der, længe leve dobbelmoralismen).
Hashen fortjener at blive røget på den mest elegante måde, og ikke at blive suget på et hoved med en LD-smøg, på en ussel flaskebong med en femmer i.
- Så nærmer mig sig bare at være en ussel junkie.
Hvis du absolut skal ryge hash, så gør det med stil, KØB dig en bong.
Hashen skal først og fremmest respekteres, derefter ryges, og bør kun ryges med respekt. Cool
Det er disrespekt for hashen at ryge den på den måde.
Bare det du skriver man skal KØBE en bong! Hvorfor gider du overhovedet bruge penge på VERDENS RINGESTE RYGEINSTRUMENT?
Jeg har suget så meget bong, på så mange forskellige slags. Bambus, Akryl, Metal og Glas. Med et, to og tre kamre. Det eneste jeg har fået ud af det, er en halvhjertet skævert, dårlig smag i munden og lidt ekstra vand i lungerne.
Når jeg endelig ryger bong den dag i dag, så ryger jeg på en halvliter fanta flaske fordi det er IMO den bedste bong man kan få. Jeg har røget hash i 13 år og det er sjældent jeg ser, en metode jeg ikke har prøvet!
Ud fra den erfaring dømmer jeg halvliter flasken til at være min favorit.
Hvor vil jeg hen med dette?
Jeg vil derhen, hvor du skal til at tænke over, hvad du skriver, inden du skriver det, fordi det rammer en som mig, når du begynder at kalde min måde at ryge bong på for
petter skrev:
Så nærmer mig sig bare at være en ussel junkie.
For det første er det ikke særlig pænt at kalde Junkier for usle. Kender du nogle junkier? Jeg gør, der er sgu ikke nogen af dem der er usle, det er normale mennesker der lider af en sygdom og dem jeg kender er flinke og rare mennesker! Jeg kan ikke fordrage når folk snakker ned om junkier! Det eneste folk har deres udtalelser i, er fucking fordomme og mediepropaganda. Så luk lige spalten ikke? Det lyder sgu ikke særlig pænt det du skriver.