Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
spiller temmelig ofte computer eller ser fjernsyn når jeg ryger, så når koncentrationen ryger er den ved at være der. så er også en masse spjæt i mine ben.

ved sativa begynder det at krible i hele kroppen og der komme ligesom sus i tankerne. tænker for det meste en masse sjovt.

ved indica bliver jeg bare helt enormt fantastisk doven og dejlig mellow i
kroppen. tanker ryger næsten altid hen på nogle underlige teorier som jeg ikke kan fastholde længe nok til at huske dem, men de giver meget god mening imens. :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Det er ret forskelligt, men for mig er den nemmeste måde at vurdere mit skæv-niveau, at rejse mig hurtigt op fra sofa/stolen efter at ha' siddet under rygeren. SLAM så går den lige i hovedet, men på den gode måde altså :D

Det der med at balance problemer som nogle nævner, havde jeg en lille smule de første gange jeg røg, men nu er det som om min krop har "adapted" sig til at styre det. Har endnu ikke prøvet at snuble/tabe noget under en rus, men det er nok også fordi at jeg får en smule 'paranoia'. F.eks. når hvis jeg går rundt med et glas i hånden er jeg meget forsigtig, så jeg ikke falder, mere forsigtig end når jeg ikke er skæv :lol:

Foretrækker at ryge sammen med andre, men det er også fedt nok at ryge alene engang i mellem. Sidde/ligge og reflektere over div. ting. Får tit gode idéer som jeg aldrig ville ha fået i normal tilstand. Rigtig fedt!

Den slags havde jeg aldrig forestillet mig dengang jeg ikke havde prøvet at ryge, troede bare at man fik griner på og sagde/tænkte åndssvage ting, men det er jo langt fra altid tilfældet. Kommer an på hvad man ryger, hvor meget, og med hvem. Det er så dejligt nuanceret! 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Det første jeg mærker, er at hoved skruer ned for gassen, atså en form for afslappethed. Denne effekt forsvinner dog hurtigt jo mere jeg ryger, og bliver erstattet af en filesoferene tankegang.

Titel:
Medlem

Syntes først man får en varm og afslappende følelse i hele kroppen. Dernæst følger hovedet med som ligesom tager et gear ned og ens tanker flyder stille og roligt.
Nogle gange munchies andre gange ikke :lol: En anden ting jeg har lagt mærke til er, at når man er high begynder man gerne at tænke på andre ting end man lige gjorde, og man kan gennemskue og finde mere kreative løsninger på problemerne (hvis man har nogle).

Titel:
Flueknepper kongen

Jeg kan mærke en let "head feeling", som jeg altid har, når jeg beruser mig i noget. Dernæst, er der en eller anden, der siger "Puha, jeg syn's sgu allerede jeg ka' mærke det", så grines der lidt, og ryges videre :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hvis jeg ryger nol, skrev jeg ikke tidligere fordi jeg først har fundet ud af det nu. Altså, hvis jeg ryger nol på bong og ryger en 0.2g i et hoved, så kan jeg mærke en susen i hovedet i ca 2-3min hvor jeg bliver mere og mere skæv, jeg kan mærke jeg smiler og så føler jeg mig snotforvirret, næsten ligesom starten på et svampetrip.

Jeg kan mærke det samme med positive tanker, samtidig med jeg mærker hvordan den sidste rest, af logisk tankegang forsvinder og alt det dejligt ulogiske dukker op.

Medlem

_Jimmy_ skrev:
Hvad er JERES første tegn så på, at i kan mærke det ?
Og SYNES i der er forskel på de første tegn når i ryger, altså de første tegn ?

Efter jeg kvittede røg hver dag og smøger, bliver jeg ekstremt ramt af det første hoved.. Kan ikke få samlet en sætning selvom tobakken er ristet ordenligt.. Ved ikke om alt røgen bøffer ilten fra hjernen eller? Efter 2 min er jeg dog klar igen :)

Men ellers er det når kroppen begynder at summe, bliver afslappet og øjnlågene bliver sænket et par milimeter :D

Titel:
Junior medlem

jeg kan mærke det er ved a virke
når det snurer i mine fødder og det fortsætter
op gennem kroppen til min brystkasse..
når det når min brystkasse er jeg godt blabbet :P

Titel:
Dedikeret medlem

tiffany skrev:
tanker ryger næsten altid hen på nogle underlige teorier som jeg ikke kan fastholde længe nok til at huske dem, men de giver meget god mening imens.

Haha hvis jeg dog bare kunne huske alle de seje teorier jeg har fået gennemtænkt :lol: jeg har da bl.a. udregnen jordens opstandelse, beviser på at gud eksisterer, realiseret at vi alle lever i en drøm, til vi dør og vågner :lol:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aarhus
jeg kan mærke det virker, når jeg puster røgen ud fra det første hoved, så mærker jeg en dejlig afslappelse i hele kroppen, og mine tanker begynder og kører stærkere..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det starter med snurren i baghovedet som så langsomt forplanter sig til resten af min hjerne, fulgt af en 'pudsig' fornemmelse i solar plexus. Ret behagelig. Og så ved jeg at 'Det' er på vej :D
Denne effekt er blevet voldsomt forstærket efter jeg droppede hverdagsrygningen.

Totalt OT og alligevel ikke:
Når det gælder shrooms så er den første effekt at min venstre fod, altid venstre, begynder at ville bukke nedad og lidt ind mod den højre. Det har altid undret mig. Men det er et sikkert tegn...hehe...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Hvass skrev:
som regel bliver mine øjenlåg sænket en smule og så får jeg enormt lyst til at gå, og det er bare dejligt at tulle lidt rundt, og så grineflip:)

:yeah: :tnx:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Varm i kroppen og begynder at smile. :D :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Hvis det er Sativa, får jeg lyst til at gå et eller andet sted hen. eller snakke med nogle. Hvis det er indica, vil og kan jeg næsten ikke stå op.. Vil helst bare sidde og koge, og evt spise noget godt : )

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i hampen
Falder helt tilbage i sofaen, sengen eller hvor man nu sidder og kan ik bevæge sig ud af stedet det næste stykke tid :joint:
Totalt nice.

Titel:
Junior medlem

hmm .. det er jo lidt forskælligt om man ryger bong eller bare en joint,
og om det en poln eller ej, osv...

men for det meste tror jeg det første symptom på mig, er at jeg bliver
tør i munden

Titel:
Medlem

Hmm

Vil gerne have folk lige svare tilbage til mig heh

Når jeg ryger synes jeg at jeg får en underlig følelse af det.. Ikke god ikke dårlig.. føler mig nogengange sån lidt somom jeg er for følsom og at jeg får det lidt skidt.. men så går der ik lang tid før jeg får det godt og at jeg bare er lam.. Det giver sån lidt ubehag og vil ikke sige at jeg synes det er behageligt som sådan at ryge.. virkningen er superb men når jeg skal ryge så er det lidt træls for mig.. må være den fandens homemade plastic bong :D

Titel:
Junior medlem

godz >
ja det ku det jo sagtens være..
det ku også være pga når du ryger bong ? så får man jo RET så meget røg ned i lungerne.. så ka man måske godt føle sig lidt ubehag...
men det bare et gæt :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i hampen
godz skrev:
Hmm

Når jeg ryger synes jeg at jeg får en underlig følelse af det.. Ikke god ikke dårlig.. føler mig nogengange sån lidt somom jeg er for følsom og at jeg får det lidt skidt.. men så går der ik lang tid før jeg får det godt og at jeg bare er lam.. Det giver sån lidt ubehag og vil ikke sige at jeg synes det er behageligt som sådan at ryge.. virkningen er superb men når jeg skal ryge så er det lidt træls for mig.. må være den fandens homemade plastic bong :D

Haha min homemade plastic bong er sku nice nok at ryge på :lol: Jeg elsker ihvertfald når jeg skal ryge ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

godz skrev:
Hmm

Det kunne også være pga. for meget nikotin i mixet. Nikotinsuset varer kun et minuts tid, og kan være meget ubehageligt - specielt på bong! Sørg for at riste dit mix ordentligt...

Derudover vil jeg nu ikke betegne det at ryge bong som behageligt generelt. Det er sgu småubehageligt at suge bong!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]