Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg er virkelig nærvøs for hvordan i helvede jeg skal få mine motrherfucking 20 gram med! Skal man pakke det helt ind i tasken i sokker og lort eller have det i lommen så man kan smide det hvis der lige pludselig kommer en masse folk..

Og hvad sker der hvis jeg som 16 årig bliver taget med 10 eller 20 gram hash på mig?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: somewhere between A and B
Hazzie som jeg skrev lidt længere oppe
wist skrev:
du tar din billet, går ind ad en stor port (indgang) og der får du så dit bånd i bytte for din billet og vupti så er du på roskilde...
du bliver slet ikke krops og taske visiteret... men læg en enkel trøje henover så undgår du evt. at din plade knækker og så pas også på det med lommerne!
1. ik specielt svært at spotte 20 g i en lomme.
2. der er lomme/telt/taske-tyve især på roskilde!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: somewhere between A and B
Hazzie som jeg skrev lidt længere oppe
wist skrev:
du tar din billet, går ind ad en stor port (indgang) og der får du så dit bånd i bytte for din billet og vupti så er du på roskilde...
du bliver slet ikke krops og taske visiteret... men læg en enkel trøje henover så undgår du evt. at din plade knækker og så pas også på det med lommerne!
1. ik specielt svært at spotte 20 g i en lomme.
2. der er lomme/telt/taske-tyve især på roskilde!

evt. tag en lille spade med (har altid min felt-spade med, god til at holde øl og andet godt koldt) så kan du grave dine ting under dit telt.. så er du næsten 98% sikker på at du ikke midster det!

Hazzie skrev:
hvis der lige pludselig kommer en masse folk..
du er sgu næsten heldig hvis du finder et spot på roskilde hvor der ikke er masser af folk!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay. Så en anden lille bekymring.. Hvis jeg beslutter mig for at tage forbi staden før jeg tager mod roskilde for at købe mærker og shrooms. Hvor stor er chancen så for at jeg bliver nuppet ( for jeg vil da helt sikkert tro at det vrimler med civil betjente ude på staden dagene før + mens roskilde er igang for at snuppe festival folk der lige er ude for at købe sit knark iden de skal derud. Og det er tydeligt jeg er en af dem når jeg kommer med en kæmpe rygsæk.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Hazzie skrev:
Okay. Så en anden lille bekymring.. Hvis jeg beslutter mig for at tage forbi staden før jeg tager mod roskilde for at købe mærker og shrooms. Hvor stor er chancen så for at jeg bliver nuppet ( for jeg vil da helt sikkert tro at det vrimler med civil betjente ude på staden dagene før + mens roskilde er igang for at snuppe festival folk der lige er ude for at købe sit knark iden de skal derud. Og det er tydeligt jeg er en af dem når jeg kommer med en kæmpe rygsæk.

Så kom i god tid, og tør svampene før du tager afsted :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tror jeg tager derind imorgen så.

Btw: Nu er staden blevet ret splittet på det sidste PGA på pansere. Men hvordan er deres interne politik mht: psykedelia? Kan man få alt derinde? så som 2-cb, 5-MeO-DMT og andre psychedelia som kunne forvekslet med hårde stoffer ( pulver og sådan [coke,amf,heroin ]??

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Hvad jeg har hørt, skulle det være en dum idé at spørge efter hårdere stoffer, cannabis og svampe skulle vidst være i vinkel.. Tror ikke du finder DMT derinde..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

okay, så må det være det jeg skal lede efter imorgen: Mexi shrooms og noget skunk :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I vuggestuen
Jeg havde mit (og hele lejerens) hash i en bæltetaske, i brille etui..

De stoppede mig på et tidspunkt og sagde de ville se hvad der var i min bæltetaske, jeg åbnede og sagde bare mine briller..

Skægt.

Hvis man var der.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]