Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Smokenhagen, DK
Er under 20 frø en lille dose? Jeg har da hørt om folk der har trippet efter at have spist 3 styks.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Bloodfyiah skrev:
Er under 20 frø en lille dose? Jeg har da hørt om folk der har trippet efter at have spist 3 styks.

Mængden 20 er lille når man taler ekstraktion, dosen 20 frø uden tolerance vil jeg på det kraftigste fraråde

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Altid tæt på hjemme :)
Jeg har ca 30 frø og deler dem med en af mine venner, vi spiser nok ikke det hele men så er der måske til en enkelt gang til mig efter :)

Men jeg kom forbi matas her sidst og så at de substancer man skal bruge til ekstrakteringen kun koster en slik, så nu har jeg købt det hjem!

Det ene er rensebenzin og den er jo ikke svær at finde, men mht sprit (ethanol) kunne jeg kun finde det som er denatureret, men det har vel ingen ting at sige da det vel fordamper i den sidste fase af ekstraktionen, ikke!?

selvom jeg i starten af indlæget hældte mest til at spise frøene rent har jeg nu ombestemt mig, simpelthen for at få det bedste ud af oplevelsen! :)

Mht til at plante den er jeg lidt i tvivl for på de billeder jeg har set er det godt nok en stor plante som åbenbart senere skal omplantes i noget der i størrelses ordnen ligner et kar, det er måske lige stort nok til min lille 2 værelses! ...men så må jeg jo flytte :)

Et ekstra spørgsmål: Jeg spurgte tidligere (henkastet) om hvor mange frø i vil tro der skal til for mig hvis jeg er ca 187cm høj og vejer 0,1 tons (100kg)?? er det stadig ca 10-12frø eller skal jeg højere op??

Tak for det :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Citat:
Det ene er rensebenzin og den er jo ikke svær at finde, men mht sprit (ethanol) kunne jeg kun finde det som er denatureret, men det har vel ingen ting at sige da det vel fordamper i den sidste fase af ekstraktionen, ikke!?

Jo alt skulle gerne fordampe fra denatureret ethanol, men ellers kan du købe en dunk isopropylalkohol i stedet. Koster ikke en skid

Citat:
Et ekstra spørgsmål: Jeg spurgte tidligere (henkastet) om hvor mange frø i vil tro der skal til for mig hvis jeg er ca 187cm høj og vejer 0,1 tons (100kg)?? er det stadig ca 10-12frø eller skal jeg højere op??

Ti-tolv styk er nok meget passende hvis du i forvejen har erfaring med psykedelika. LSA er ikke ligeså begynderegnet som fx. svampe
Hvis du ikke har erfaring så skal du nok ikke over 10 frø

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]