Jeg har ca 30 frø og deler dem med en af mine venner, vi spiser nok ikke det hele men så er der måske til en enkelt gang til mig efter

Men jeg kom forbi matas her sidst og så at de substancer man skal bruge til ekstrakteringen kun koster en slik, så nu har jeg købt det hjem!
Det ene er rensebenzin og den er jo ikke svær at finde, men mht sprit (ethanol) kunne jeg kun finde det som er denatureret, men det har vel ingen ting at sige da det vel fordamper i den sidste fase af ekstraktionen, ikke!?
selvom jeg i starten af indlæget hældte mest til at spise frøene rent har jeg nu ombestemt mig, simpelthen for at få det bedste ud af oplevelsen!

Mht til at plante den er jeg lidt i tvivl for på de billeder jeg har set er det godt nok en stor plante som åbenbart senere skal omplantes i noget der i størrelses ordnen ligner et kar, det er måske lige stort nok til min lille 2 værelses! ...men så må jeg jo flytte

Et ekstra spørgsmål: Jeg spurgte tidligere (henkastet) om hvor mange frø i vil tro der skal til for mig hvis jeg er ca 187cm høj og vejer 0,1 tons (100kg)?? er det stadig ca 10-12frø eller skal jeg højere op??
Tak for det