Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 06:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Dr.Divinator skrev:
Du kan også opleve halv psykedeliske tilstande på kratom- det er ihvertfald min erfaring.
En form for drømmelignende tilstand med dybe tanker og underlige visuals.
Dette sker hvis man døser lidt hen.

Hvilket godt kunne lyde som dette:
Citat:
man kan også ved høje doser være heldig at opleve et stadie hvor man halvvejs er vågen og halvvejs drømmer. Hvor din hjerne kører rundt i et drømmeland men hvor din krop stadig er vågen

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Læderland
Korrekt kemal :) Havde en ven der oven på en ret voldsom dosis røg i et voldsomt waking dreams stadie og da han kom ned igen sagde han som det første "Dude, jeg har lige set en nuance af grøn der ikke findes!", Stadiet optræder sjældent når man indtager det ofte (ihvertfald min erfaring) så hvis folk indtager kratom for specifikt at opnå dette stadie er lange pauser nok det der giver bedst resultater.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Doseringerne for Bali passer i hvert fald ikke til mig. Det nyindkøbte Bali pulver jeg har, det drak jeg 10 gram af i te forleden dag plus 3 gram toss&wash, og det gav kun afslappethed.. Tror måske jeg skal op på 15-18 gram for en høj dosis. Og det skal lige siges, at jeg ingen tolerance har for kratom lige for tiden.

Junior medlem

Hej godtfolk og fantastiske mennesker!

Jeg har brugt kratom nogle måneder og er ret stor fan.
Dog ved jeg ikke helt hvad jeg skal stille op med det 41% (efter forhandlerens udsagn) alkaloid extrakt som jeg har erhvervet mig.
Hvad ville en fornuftig mængde være? er vant til 5-7g god kratom. Nogle erfaringer anyone?

Og til alle kratombrugere kan jeg anbefale grape :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mr. Grapefruit skrev:
Hej godtfolk og fantastiske mennesker!

Jeg har brugt kratom nogle måneder og er ret stor fan.
Dog ved jeg ikke helt hvad jeg skal stille op med det 41% (efter forhandlerens udsagn) alkaloid extrakt som jeg har erhvervet mig.
Hvad ville en fornuftig mængde være? er vant til 5-7g god kratom. Nogle erfaringer anyone?

Og til alle kratombrugere kan jeg anbefale grape :P

Nu kender jeg ikke det ekstrakt du har erhvervet dig, men gå forsigtigt til værks. Der er efterhånden kommet nogle meget potente kratom produkter på market hvor doseringen er meget lille. Ved brug af f.eks. Krypton kratom (kratom ekstrakt), vil 1 g være for meget for de fleste - så start endelig ud med små doseringer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Da jeg prøvede kratom første gang, vejede jeg 10gram bali pulver op, smed det i kakao og drak det. Efter 30 min kunne jeg bestemt mærke lidt effekter, men var stadig ikke helt tilfreds da jeg havde højere forventninger til euforien, så jeg smed endnu 2g indenbords. Det boostede det lidt, men besluttede at redosere igen og sluttede til sidst af med at ende på 15g ialt. Havde fastet i 3 timer før jeg begyndt indtagelsen.

Nu var det virkelig behageligt at ligge og stene foran mit tv. (: Da jeg skulle ud og børste tænder var det meget underligt at gå, dog på en måde jeg ikke har oplevet før. For meget bevægelse for hurtigt virkede lidt provokerende på min mave, men det var til at holde ud. Følte ikke seriøs kvalme, ubehag eller noget. Bare mild svimmelhed og motoriske forstyrrelser, dette forsvandt da jeg lagde mig ned igen. Det begyndte at klø lidt forskellige steder, men det var ikke slemt, i min saglige tilstand føltes det bare rart.

Næsten morgen (nu) vågner jeg op med hovedpine og føler mig desuden en smule irritabel, jeg har mest af alt lyst til at ligge og slappe af væk fra lys og støjende børn, men dette ligger nok også til grunde for min flabede forkølelse.

EDIT: dette er den eneste gang jeg har oplevet "tømmermænd" efter kratom, så det skyldtes nok forkølelsen eller at jeg smed lidt kava kava indenbords kort før sengetid.

Kratom er IKKR overrated, det er meget behageligt. (: Synes dog jeg mærker effekterne tydeligst nok jeg ikke ryger fed til, men istedet drikker lidt grøn the, ganske afslappende med god klarhed i skallen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]