Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 04:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
kemal skrev:
extanor skrev:
Btw var i klammeri med politiet i går aftes de fandt godt og vel 5 gram på mig fik ingen seddel om noget som helst bare en lille mundtlig aftale om jeg sku snakke med dem på mandag. burde jeg ikke få en seddel hvis det er noget de har tænkt sig at gøre noget ud af ? for ka huske engang hvor mig og en kammerat blev taget med en masse pot der fik de vejet og skrevet en seddel med det samme.

Du skal underskrive en såkaldt konfiskationserklæring med det samme, hvor de angiver hvad du er blevet taget for og en cirka mængde på, indtil det er blevet vejet på stationen.

jamen det har jeg ikke gjort. så kan det være betjentene lige ville være flinke. men kendte dem nu godt og det klammeri var de andres skyld så det kan jo være de bare har tænkt at så længe det bare er hash og jeg ikke har gjort andet forkert så fuck det. vil jeg håbe :D

Medlem
Brugeravatar

Anbefaler kava. Mindre chance for depression da den holder hum0ret h0jt og saa sover du fint pa kava.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
extanor skrev:
kemal skrev:
extanor skrev:
Btw var i klammeri med politiet i går aftes de fandt godt og vel 5 gram på mig fik ingen seddel om noget som helst bare en lille mundtlig aftale om jeg sku snakke med dem på mandag. burde jeg ikke få en seddel hvis det er noget de har tænkt sig at gøre noget ud af ? for ka huske engang hvor mig og en kammerat blev taget med en masse pot der fik de vejet og skrevet en seddel med det samme.

Du skal underskrive en såkaldt konfiskationserklæring med det samme, hvor de angiver hvad du er blevet taget for og en cirka mængde på, indtil det er blevet vejet på stationen.

jamen det har jeg ikke gjort. så kan det være betjentene lige ville være flinke. men kendte dem nu godt og det klammeri var de andres skyld så det kan jo være de bare har tænkt at så længe det bare er hash og jeg ikke har gjort andet forkert så fuck det. vil jeg håbe :D

Okay, de fik vel dit navn og så videre? Hvis de opsøger dig, ville jeg egentlig bare benægte, de har jo ikke gjort deres arbejde ordentligt, da du ikke har skrevet under på at det har foregået ordentligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

De var åbenbart fine nok. har været inde og snakke med dem de har ikke rapporteret hashen.

In our memories
Brugeravatar

extanor skrev:
De var åbenbart fine nok. har været inde og snakke med dem de har ikke rapporteret hashen.

Ergo de ryger den selv. Hvis de både tager hashen og undlader at skrive den på rapporten, er den da helt hundrede. :lol:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Find ud af hvem de er :) og meld dem til.. politiet:) for hvis de selv har røget det så er de satme nogle svin :)

In our memories
Brugeravatar

Rasta Drengen skrev:
Find ud af hvem de er :) og meld dem til.. politiet:) for hvis de selv har røget det så er de satme nogle svin :)

Det ville da være åndsvagt, så skal han vel bare selv til at betale en bøde alligevel.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Rasta Drengen skrev:

Det ville da være åndsvagt, så skal han vel bare selv til at betale en bøde alligevel.

Ja det vil jeg nu nok også sige. er nu også lidt ligeglade med hvis de har, det får jeg sgu ikke ondt i røven af. jeg vil vel nærmere kalde det en fair deal de får mit tjald og de lader mig slippe for bøde og det hele.

Medlem

Det største problem, efter min erfaring med rygestop er at man overdramatisere det enormt. Det er ikke hård narko du er afhængig af så du har muligheden for bare at lade være. Nogle bliver små-psykotiske under stop, men langt de fleste har lidt søvnbesvær og lidt fysisk ubehag. Drop piller som løsning og overvej the og andre ting du normalt forbinder med hygge, træthed og det at slappe af på nær røg naturligvis. Find en måde at hygge dig med det, er man massokist er overdreven motion sikkert fint, men for hvem virker det attraktivt at skifte en hyggelig pind ud med en anstrengende løbetur. Det virker ikke som det oplagte byt. Min egen erfaring er at 5-htp kan afhjælpe dele af det mentale - man savner ikke så meget når man har det godt.

Mvh.
Anarkrig

Medlem
Brugeravatar

hahah skæve pansersvin :D lol griner . men har også været ude for det før hvor jeg heller ikke fik noge bøde for og ha tjal på mig :)

Medlem
Brugeravatar

jeg skal os snart begynde på nogen piller der hedder truxal på 15 mg , nogen der kender dem ??

Medlem
Brugeravatar

hvem har du fårt dem af ? lægen eller en anden form for læge ?

In our memories

drex skrev:
jeg skal os snart begynde på nogen piller der hedder truxal på 15 mg , nogen der kender dem ??

Og af hvilken grund skal du tag dem?

Junior medlem

Geografisk sted: den der ø
Jeg går på såen et behandlings center for rusmidler.. og der gav de mig en god pose beroligende the med hjem.. og det hjælper sku en del, i hvertfald på det med søvnløsheden. før kunne jeg sidde hele natten oppe foran computer eller tv fordi jeg ikke kunne sove(lige som nu heh).. men så efter jeg er begyndt på teen får jeg da mindst de otte timer jeg skal have..

In our memories
Brugeravatar

ohpeeuhm skrev:
Jeg går på såen et behandlings center for rusmidler.. og der gav de mig en god pose beroligende the med hjem.. og det hjælper sku en del, i hvertfald på det med søvnløsheden. før kunne jeg sidde hele natten oppe foran computer eller tv fordi jeg ikke kunne sove(lige som nu heh).. men så efter jeg er begyndt på teen får jeg da mindst de otte timer jeg skal have..

... og kan du få lidt mere info om den te? :)

Medlem
Brugeravatar

lægen
-fordi jeg skal stoppe med af ryge eller ik helt :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her og der
Jeg holdt pause her i sidste uge, hvor jeg var i schwiez.. Det var den fedeste pause nogensinde.. Hver gang jeg fik lyst til at ryge, gjorde jeg et eller andet sindssygt, som at springe bungeejump, eller paraglide, eller rapelle eller sådan noget. Ingen problemer med at sove om aftenen, eller med at holde humøret oppe!:D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
kemal skrev:
extanor skrev:

Ergo de ryger den selv. Hvis de både tager hashen og undlader at skrive den på rapporten, er den da helt hundrede. :lol:

Satans cops der nakker din tjald og så ryger den bagefter!
Men er da bedre end at få bøde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]