Budha skrev:
okay nu skræmmer du mig And : hvad virkning har den anden end at gøre hash rusen forvirende og at man bare blir af slappet ??
InnerNetExplorer skrev:
Ja Corydalis er i samme familie som opiumsvalmuen (papaveraceae), dog indeholder den svjv ingen morfin, kodein eller narkotin. Den er i hvert fald afslappende. Har været brugt i traditionel kinesisk medicin som bedøvelsesmiddel. Jeg havde en kæreste som tog planten mod menstruations smerter som efter hendes mening var meget effektivt. Så hvis du døjer med lidt periodesovs der gør avs, så er der i hvert fald en chance for tilfredsstillelse der whatsoever.

Ellers synes jeg den er meget behagelig både som te og røg. Steen Larris fortæller dog at han synes den virker ætsende når den drikkes. Jeg synes ikke det er så slemt og heller ikke farligt.
Synes du skal tage den alene først, inden du begynder at blande, så du bedre kender til netop urtens effekt og følelse, så kan du altid supplere med cannabis senere/en anden gang, altefter behov. Jeg har ingen erfaring med urten, men det er min generelle indstilling til narkotika.