Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 16:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
galskabens-gardner skrev:
i nat havde jeg min første lucid dream, og jeg var endda vold skæv igår så regnede slet ikke med noget som helst.
men det var godt nok knaldet, jeg vil ikke sige jeg havde bestemmelse som der bliver beskrevet at man får, men jeg reagerede i drømmen i forhold til mine tanker som jeg var i total kontrol over. jeg var ''til stede'' i drømmen.

det er helt sikkert noget jeg skal arbejde videre på.

ja det er en vild oplevelse, ik? Når man først har prøvet det en gang, for man blod på tanden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
BadGer skrev:
ja det er en vild oplevelse, ik? Når man først har prøvet det en gang, for man blod på tanden.

jo det var temmelig vildt, jeg havde bare gået og tænkt på min drømme guitar hele dagen og den var bare total centrum i min drøm. hvis man kunne mestre det ordentligt er mulighederne jo uendelige.

det ville kun være fantasien der satte grænser.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er det ikke lidt risikabelt for psyken at tage stoffer om dagen og have lucide drømme om natten?

Så er stofvirkningen jo nærmest bogstavelig talt det sidste man tænker på når man går i seng om aftenen og det første man tænker på når man står op om morgenen. Eller hvad?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Moonage daydreamer skrev:
Er det ikke lidt risikabelt for psyken at tage stoffer om dagen og have lucide drømme om natten?

Så er stofvirkningen jo nærmest bogstavelig talt det sidste man tænker på når man går i seng om aftenen og det første man tænker på når man står op om morgenen. Eller hvad?

jo det ville det være.
men hvad er der risikabelt ved det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

galskabens-gardner skrev:
Moonage daydreamer skrev:

jo det ville det være.
men hvad er der risikabelt ved det?

Jeg kunne forestille mig at man ville riskere at tabe fokus fra andre vigtige ting i sit liv hvis man går rundt i en evig syrekoger.

Men man er måske frisk som en eskimo når man står op om morgenen efter en lucid dream?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]