hamp skrev:
I den kultur jeg voksede op i er det eksempelvis normen at man ryger en gang på piben pr omgang, hvorimod den kultur jeg selv har været med til at opbygge, kører vi 2 hiv. Jeg nyder altid at obsevere hvorvidt folk opdager når der pludselig bliver stillet om fra 1 til 2 eller omvendt.
Haha! Hamp, det har jeg sgu aldrig lagt mærke til!
Jeg er bare ikke i stand til at ryge mere end en eller to gange, det er simpelthen fysisk umuligt

Men hvis jeg af og til har ladet piben dvæle lidt for længe hos mig, undskylder jeg

Jeg synes bestemt også det er en god ting at dele når andre ikke har, og jeg er glad for, at jeg altid lige kan ryge med. Jeg har sjældent røg, da jeg ikke aner hvor jeg skal købe det (og har det lidt svært med at spørge folk) og vil helst bare ryge pot, så jeg går og venter på, at der kommer gang i min vindueskarm, hehe...
Men jeg husker engang for mange år siden, hvor jeg var til en fest med mange jeg ikke kendte (vist en del herinde fra), og der skulle rulles en joint, og så gik jeg jo selvfølgelig i gang med at hjælpe (tror jeg rullede en cone), men ham der rullede jointen kiggede mærkligt på mig og blev måske lidt fornærmet, for han havde sin egen specielle rulle teknik, dér!

(Nu kan jeg selvfølgelig godt se, hvad han mente. Ruller også helst med mixet inde i papiret, så det ikke blir noget hø... Mangler dog at lære, hvordan man kun får ét lag papir...)
Når jeg får stukket en joint i hånden til fester er jeg også altid lidt i vildrede over, hvor den så skal hen. Jeg plejer bare at sende den videre til de nærmeste jeg kender eller tilbage til hvor den kom fra, men til en fest for noget tid siden fandt jeg ud af, at det skal man ikke altid gøre. Dem, der havde rullet jointen tog den ud af hånden på ham jeg havde givet den til og stod og var lidt sådan "duh, det var lissom vores joint"
Men jeg kan godt lide når jointen går rundt og at man ikke bryder cirklen, eller hvad man nu kalder det. Er måske lidt autist på det punkt