Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Skou skrev:
Okay.. Jeg tror bare at jeg skal ringe til lægen imorgen for og spørge efter en tid..
Har helt lyst til og ryge en joint ovenpå de oplysninger, men det er som om at jeg ikke heeelt har lyst alligevel..

Er hverken fed eller noget som helst, får 30 min motion om dagen da ham min ven bor 15 min væk på gå ben.. 19 år gammel, er det ikke lii tidligt nok og få det skidt?

Hvis det er åreforsnævring du har, rammer det jo typisk i 20 års alderen, i følge hvad der står på netdoktor... Men der er jo ingen grund til bekymring, før lægen har stillet diagnose...

Husk at meld tilbage:)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Skal jeg nok ;)

Men må lige hive mig selv i pikken og få ringet til uhyret hehe

Junior medlem

Nok noget det samme jeg oplever lige nu faktisk, så vil da også lige se at få mig en tid.. Men har gjort det lidt lettere, siden der er rigtig mange af mine symptomer som passer, angående motion, kolesterol osv.. xDD

Medlem

Geografisk sted: CPH
Jeg syns også at du skal se at komme ad lægen til Skou.
Jeg er sikker på at du ville være ked af hvis der nu var noget rigtig galt, og du havde været lang tid om få et tjek hos din Doktor.
Jeg ønsker din krop god bedring.
VH V,

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så.. nu har jeg fået rykket mig selv i nosserne og fået en tid på mandag, så må jeg jo bare vente og se på hvad de siger

Junior medlem

Jeg fik en akut tid her i dag, og har fået tjekket mit hjerte og lunger. Ingen af delene fejler noget, andet end at jeg har lidt for højt blodtryk pga. jeg ikk laver en skid og æder usundt. Det er meget sjældent at man får hjertekramper/andet i starten af tyverne sagde min læge, selvom jeg sagde jeg var SÅ doven. Det er nok noget med mine muskler omkring brystet der irriterer mig, men prøv at undgå rygning/passiv rygning alligevel, vil måske hjælpe på smerterne. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så nu har jeg været oppe ved lægen, og lovede jo lige og vende tilbage med svaret af undersøgelsen.. min læge mener slet ikke at jeg skal være den mindste smule bekymret, da han mener at det er højst usansynligt hvis jeg havde hjertekramper, han mistænker istedet alm muskel udvidelse for de smerter som jeg har haft i brystkassen og mine arme

Junior medlem
Brugeravatar

Som uddannet ingenting er mit kvalificeret gæt, at de 40-50 b0nghoveder er :evil:

Bong tærer på dine lunger og krop i højere grad end joints, specielt hvis det er et kæmpe hoved hvor man knap kan puste røgen ud af mangel på ilt.

Bong bliver også hurtig pænt gross og hvis den lugter nasty, så inhalerer man vel også en masse skidt sammen med røgen.

Slow down on da slammin' er mit råd.

8) :whogives: :peace: :cheers: :stupid: :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Bortset fra det men har også selv noget engang imellem hvor det stikker i venstre side af brystet og under venstre arm. Mener det meget oftest kan skyldes (er ikke sikker men mener det noget med mavesyren som bliver presset på pga. et eller andet) Det skulle være temmelig normalt i en ung alder, men vil lige prøve at se om jeg kan finde et konkret link på det, da det er længe siden jeg fik det fortalt.

8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]