Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Rul et par pinde (en til hver) og så sug det i har lyst til indtil i mærker det.
husk masser af godt æde, det får i helt sikkert lyst til senere hen, og generelt find et eller andet at lave (spille kort.)

Ellers hyg jer! Det værste der kan ske er at i falder i søvn eller brækker jer lidt.

Junior medlem

Skrevet - 09 maj 2010

:lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Manze skrev:
Rul et par pinde (en til hver) og så sug det i har lyst til indtil i mærker det.
husk masser af godt æde, det får i helt sikkert lyst til senere hen, og generelt find et eller andet at lave (spille kort.)

Ellers hyg jer! Det værste der kan ske er at i falder i søvn eller brækker jer lidt.

No offence, men jeg synes at du her giver et decideret dårligt råd... Bare fordi at de ikke går hen og dør ved en lille overdosering, så er mængden vel ikke ligeyldig? Hvorfor anbefale dem at ryge alt for meget, bare så de får en dårlig oplevelse? Som garvet ryger er det let at sidde der og sige "ja ja, de klarer sig". Prøv at forestil dig at være førstegangsryger. Du har (måske) aldrig oplevet nogen anden rus en alkohollens. Prøv så at forestille dig en massiv hash overdosis med vild nøjer, små-visuals og ekstrem (psykedelisk) påvirkelse. Måske ved trådstarter ikke engang at det er meget svært at dø af hash, så nu ligger den måske med dødsangst?

Alt dette kunne sagtens ske med en lidt for stærk joint hver til nogle helt nye rygere... Hvis man suger til man mærker det lidt, og så stopper, så kommer virkningen fra de fleste sug jo stadig rullende oven på de andre..

Desværre har jeg netop fundet ud af at jeg har skrevet alt dette til ingen nytte, da trådstarter er fornuftig:
TheWhiner skrev:
Og ellers synes jeg det lyder passende med at tage en par hiv hver, slukke, vente 10 minutter os så eventuelt tænde igen. Så mange tak for svar! (y)

Men nu vil jeg altså ikke slette det.. :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Haha, det sku også fair nok du ikke vil slette det.
Tager din kritik, men som jeg siger, tag et par sug til det passer jer, og så sluk.

Har aldrig hørt om en fuldvoksen person skulle gå kold af at suge en halv joint.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Manze skrev:
Haha, det sku også fair nok du ikke vil slette det.
Tager din kritik, men som jeg siger, tag et par sug til det passer jer, og så sluk.

Har aldrig hørt om en fuldvoksen person skulle gå kold af at suge en halv joint.

OK. Jeg læser det bare som om at det netop IKKE er det du siger... Jeg synes at der er en forskel på at tage et par sug og ryge en halv joint. Det er altså heller ikke for at bitche og dyrke sex med fluer...

Problemet er at 'en halv joint' er en ekstrem upræcis måleenhed...

Nåh. Fuck it! Godnat og sov rigtigt godt!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Lille Rødhætte skrev:

Men nu vil jeg altså ikke slette det.. :(

- Bare i orden, dude! :D

Manze skrev:

- Nu er jeg heller ikke fuldvoksen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]