jeg har brugt denne teknik.
http://wiki.dmt-nexus.com/Noman%27s_tekmed rensebenzin i stedet for naptha.
hver gang jeg tilsatte rensebenzin ventede jeg dog en dags tid (rystede blandingen med jævne mellemrum) før jeg fjernede det igen. dette gjorde jeg fire gange.
al min rensebenzin blev samlet i et glas i fryseren og dmt'en bundfaldt. det var ikke nødvendigt at rekrystalisere.
det tog et stykke tid før jeg fandt ud af at ryge det. mit bedste råd er at lave "the machine" fra starten, den er mindst 10 gange så effektiv som alt andet jeg har forsøgt og smagen er langt mindre harsk, da det er nemmere at styre fordampningen.
dmt er i øvrigt vanvittigt. jeg ved ikke om jeg orker at rode mere med det. jeg har læst det opfattes mindre kaotisk og mere givende, jo flere gange man prøver, men jeg ved sgu ikke.
hele din virkelighedsopfattelse ryger på et splitsekund..
jeg har ikke oplevet nogen lyntolerance som folk ellers snakker om. faktisk fandt jeg det mest behageligt at ryge ca. 20mg først, som medførte kraftige hallucinationer, men ingen ud ad kroppen oplevelse, derefter vente et kvarter og så ryge 50mg og forsvinde. på den måde får man sit comeup i to etaper.