Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Pigæble
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som kof skriver, så varierer potensen på frø. Så plantemateriale vil være bedst at undgå.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Som The Dude siger.. Tag mere, mindre, eller det samme som sidst alt efter hvordan sidste oplevelse var til en statistisk 7/10 oplevelse, som nok alligevel ikke haenger sammen med virkeligheden af det. Og jaja, bare kog det ind.. det skal nok virke..

Du har i oevrigt misforstaaet hele frygtbegrebet eller frygtoplevelsen, hvis din indstilling er, at man kun hviler i sig selv, naar man ikke frygter noget. Men det kan vi diskutere et andet sted.

Moderator
Brugeravatar

Og naaja.. Jeg glemte helt...

=)

Junior medlem

Geografisk sted: unconditional love
for at opnå hallucinationerne, delirium. At kunne forme hvad jeg ser, flyde ud og flyde med. At være blæst og bare ikke forstå.
For efterfølgende at have noget man kan tænke over og forstå.
Bare for at opleve det. =)

Moderator
Brugeravatar

Saa tror jeg aerlig talt ikke det er pigaebler du skal have, men et godt svampetrip...

Junior medlem

jeg har prøvet svampe, mange gange, og det er ikke lige dér.. Køresygepiller kunne være et alternativ, men nej.. =)

ville i indtage frøene osse, eller kun teen? Og skal man evt blande noget i? såsom citron, lime, eddike etc =)

Medlem
Brugeravatar

Trylleherren skrev:
for at opnå hallucinationerne, delirium. At kunne forme hvad jeg ser, flyde ud og flyde med. At være blæst og bare ikke forstå.
For efterfølgende at have noget man kan tænke over og forstå.
Bare for at opleve det. =)

Jeg er enig med Odden.

Og så synes jeg du skal læse her
http://www.erowid.org/experiences/subs/ ... #Bad_Trips

Natskygger!
Det er ærgerligt Fanny's triprapport er væk - den ville jeg godt have læst.

EDIT: Hvorfor spørger du hvis du er ligeglad med hvilke svar du får ?
Jeg forstår ikke et klap af den her tråd..

Senest rettet af kof 22 okt 2010 17:31, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Jeg tror bare ikke du vil komme til at forme det du ser, men du vil blive formet af noget du slet ikke ante var muligt og ikke holde styr paa op og ned.

Men spiste du ikke froene foer? Saa kan du vel bare proppe det hele indenbords og faa mest muligt ud af det for at opnaa "7/10".

I oevrigt har jeg ikke proevet pigaebler selv, men kender masser der har proevet, og jeg taler ud fra deres andenhaandserfaringer.
Mine raad skal altsaa tages med en ironisk distance, og vid, at det kun er baseret paa andenhaand.

Junior medlem

jeg er ikke ligeglad, men det jeg får at vide, er bare ikke noget jeg kan bruge til noget..

det er ikke hallucinationerne jeg vil styre, men selve trippet.. Når man har kæmpet sig op og nyder trippet, kan man vel sagtens styre hvor det skal hen.. eller ihvertfald medstyre =) Hvis det dog ikke lige er sådan det kommer til, så er det jo bare det. Jeg vil ihvertfald bare flyde med =)

jeg røg blade og drak te.. det virkede bare ikke =)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Trylleherren skrev:
jeg er ikke ligeglad, men det jeg får at vide, er bare ikke noget jeg kan bruge til noget..

det er ikke hallucinationerne jeg vil styre, men selve trippet.. Når man har kæmpet sig op og nyder trippet, kan man vel sagtens styre hvor det skal hen.. eller ihvertfald medstyre =) Hvis det dog ikke lige er sådan det kommer til, så er det jo bare det. Jeg vil ihvertfald bare flyde med =)

Det er svært når man ikke ved at man tripper.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Husk at du vil få tolerance. Så du kan ikke prøve at ramme din dosis, ved at prøve dig frem 1 gang om dagen, hver dag.

Citat:
The main alkaloid in Datura inoxia seeds it scopolamine. The alkaloid makeup is nearly 97% scopolamine. So it's very similar to taking pure scopolamine. The only difference really is that the potency varies from seed to seed.

The average seed contains about 0.4% scopolamine. This data below is based on an average seed size of average potency.

1 seed would weigh about 10 mg and contain about 40 micrograms of scopolamine.

10 seeds would weigh about 100 mg and contain about 400 micrograms of scopolamine.

20 seeds would weigh about 200 mg and contain about 800 micrograms of scopolamine.

25 seeds would weigh about 250 mg and contain about 1000 micrograms of scopolamine.

37.5 seeds would weigh about 375 mg and contain about 1500 micrograms of scopolamine.

250 seeds would weigh about 2500 mg and contain about 10,000 micrograms of scopolamine.

The adult scopolamine dose needed for medicinal effects lies between 100 and 1000 micrograms.

The adult scopolamine dose needed for mental intoxication lies between 1000 and 1500 micrograms.

The adult scopolamine dose needed for delirium lies between 1500 and 10,000 micrograms.

The adult scopolamine dose needed to end your life is about 10,000 micrograms or more. But it may be less in some people.

Doctors routinely prescribe scopolamine for many things in the dosage range of 400-800 micrograms. 1500 micrograms is considered the maximum safe dose of scopolamine. 10,000 micrograms can be lethal. Anything below 400 micrograms (10 seeds) is extremely safe and effective for boosting the effects of other psychedelics. A larger dose is not needed.

You should always assume you have super potent seeds and that you are extra sensitive to the effects of scopolamine. Those figure above are average figures. Some seeds are super potent and extra large. Dosing by seed count is not wise. Doses should be weighed in milligrams.

Held og lykke

Og skriv lige en trip-rapport :)

Junior medlem

det går vel lidt i loop.. om man ved det eller ej =)

Junior medlem

luftkaptajnen< tak =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Velbekomme

Husk det med tolerancen (hvis det bliver relevant), og at det her er Inoxia frø. Hvis du har frø, er det muligvis Stramonium-frø.

Junior medlem

det er vist stramonium =)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Du bliver noedt til at stille dig selv et spoergsmaal.

Er det virkeligt vaerd at risikere livet eller forstanden ved det? Delirium er ikke for sjov, og kan skade din psyke for altid, ved godt at lsd og andre hallucinogener kan skade dig ogsaa men slet ikke i samme omfang som datura. Hvis du begiver dig ud i det, saa hav for guds skyld styr paa set and settings, og hav en aedru person med dig. Alt andet er det rene hjernedoed, hvilket det jo egentligt ogsaa er at tage dem. Hvor gammel er du?

Medlem
Brugeravatar

Trylleherren skrev:

Så du har ikke prøvet et trip før?
Well, hav en tripsitter med der er ædru og husk og læg alle skarpe genstande af h til, ellers ender du måske som den studerende fra Tyskland der klippede tunge og penis af med en hækkesaks.

Junior medlem

well, ja. Jeg er meget glad for mit liv, det er slet ikke det. Men til gengæld er jeg heller ikke bange for "døden". Ikke at jeg så er egoistisk =)

jeg har en dejlig ven med på trippet, når det nu indtræder. Set og setting er der selvfølgelig osse styr på =)=)

tror min alder er bedst at undlade, det det kun vil skabe grundlag til yderligere diskussion =)

Junior medlem

kof< ja, ham hørte jeg godt om.. lidt ekstremt =)

men nej, ikke et fuldbyrdet trip. Jeg fik lidt synsforstyrrelser, en underlig følelse i kroppen jeg ikke lige kan forklare, samt træthed. Men stadig frisk =)
jeg tog først 13 frø, og herefter 8 frø. Tænker at jeg næste gang vil tage 20 frø, og smådosere løbende hvis det ikke helt er nok.. =)

Medlem
Brugeravatar

Well, eftersom du er opsat på at prøve, så held og lykke.
Jeg krydser fingre for at du kommer helskindet igennem det :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]