Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 04:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Captains Log, the year is 2010 and its codl as fuck!!
:D

så har man lige testet ovenstående med et gammelt forvasket hovedpude betræk af satin!

sidder på et kursus og fuldstændig vindrejet fordi jeg lige skulle prøve resultatet fra gårdsdagens
ICE eksperiment uden bubblebags!

jeg brugte bare 5 poser grøndlænderbolcher
1 hovedpudebetræk af satin
en si
mit tørre græs
og et stort syltetøjsglas/skåle

sådan gjorde jeg(førstegangs erfaring!)

is i skålen
drys dit semigrindedegræs henover og kom resten af isen over så græsset ligger og fryser til og trikolenerne
bliver hårde og får nemmere ved at knække af, lad det stå i 10-15 minutter!

find en stålske og rør rundt i mixetså du er sikker på græsset fordeles udover alle isterninger, det gir en bedre nedkøling!

fyld skålen op med vand til alle isterninger flyder og rør herefter rundt så du knækker de resterende trikolener af

hæld hele blandingen op i en anden skål med en si imellem så du sir isterninger plantemateriale fra, du vil
nu ha en brun/gullig væske tilbage som du kører gennem dit "satin-filter" et par gange...

læg filteret til tørre og slå støvet af
Ryg din ICE! :)

måskee mikrofiber også er fint fordi man kan strække det når det er tørt og støvet måske får lettere ved at falde af?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
scandinaviansystem:

Efter du har siet plantemateriale og isterninger fra, kan du også bare lade opløsningen stå i 4-5 timer, hvorefter trichomerne, der er tungere end vandet, stille og roligt vil falde til bunds. Du kan nu suge vandet fra, indtil du kun har et godt lag hash nede i bunden som du så tørrer.

Junior medlem

yeah, det prøvede jeg også men jeg får kun en brun
væske ud af det uden bundfald, det har stået siden i aftes ved 8 tiden så det var 10 timers tid vil jeg skyde på

anyway, jeg har smidt resten af plantematerialet tilbage i den bruge væske efter at suget den bunke trikolener jeg ku
jeg har så smidt det hele i frsyeren så evt. trikolener kan blive hårde igen og vil hive det ud og bruge det som skyldning i den næste potion jeg laver for at se om jeg kan forædle resultatet med brugte, fyldte materialer!

rapportere selvfølgelig herinde om det bliver bedre! :)

- så var du ved 14 da du oprettede profilen! :P

Junior medlem

Har selv fundet ud af det..

den brune væske kan koges ved lav tempretur men ik over store bobler, dvs. lidt over 100 grader.

thc fordamper jo så vidt jeg husker ved 165 grader så jeg lurrede boblerne for at holde den lidt over de 100
hvor vand fordamper, det der forhåbentlig bliver tilbage er et pulver som kan skrabes af gryden med et stykke papir.

Junior medlem

den sorte skodtjære der kommer ud af det virker ik en skid! :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]