Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 151 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

regyr skrev:
Det eneste der skræmmer mig er at i siger at det er en større/stor risiko for at jeg tager skader af at ryge nu. Bare fordi jeg er 14. Jeg har ikke lyst til at tage skade af noget som helst - men en enkelt joint ødelægger sgu nok ikke mit liv!!?

Det med den større risiko/større skade når du er yngre, er jo mest ved et større forbrug og risikoen for at du begynder at ryge mere / meget, stiger jo så snart du prøver at ryge dig ordentlig skæv :)

Forresten, du skal ikke forvente at "se farver" af at ryge hash :)

Junior medlem

vent et par år, ellers ender det bare med at du blir alt for glad for det, og fucker skolen op.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
regyr skrev:
jo Snoezel jeg har interesser: Jeg tegner og spiller guitar i et band. Hvorfor jeg har så travlt... Jeg har ikke travlt. Det her har intet med alder eller tid at gøre. Jeg har bare lyst til at prøve at være skæv. Alle mennesker er da nysgerrige? Alle (næsten) har da prøvet at ryge eller kommer til det. Det er ikke fordi jeg er 14 jeg gerne vil. Jeg er bare nysgerrig og kan ikke rigtigt vente... Jeg bliver skide glad af at tænke på at ryge og jeg glæder mig vildt meget.
og til cake: alle de gange jeg har røget hash har været med min storebror og han gjorde det da han var i min alder. Han synes bare det er skægt :D

Du havde da ikke prøvet det før?
Men det er nu du udvikler dig, og du kan hurtig blive meget glad for hashen.
Og så lige pludselig får du venner der også ryger og så kører det derud af.

Senest rettet af Flux. 10 apr 2011 22:18, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ja
Jeg har aldrig påstået jeg ikke har prøvet at ryge hash før - jeg har bare ikke været skæv før!!!!

Medlem
Brugeravatar

jesus christ...
prøv at tage dig tid til at gennemlæse den tråd du oprettede herinde for bare et par uger siden!

Medlem
Brugeravatar

undskyld frækfyr men hvad har det med denne her tråd at gøre?
Hvis du hentyder til hvor lang tid man er skæv så snakkede vi sidst om at drikke/spise hash, hvor vi på denne her tråd snakker om rygning? :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Son.....

Hvis jeg bare havde ventet de fandens 4 -5 år med at ryge istedet for lige
at prøve da man var 13 år, så havde mit liv godt nok set anderledes ud nu.
Faktisk var jeg nok aldrig blevet misbruger af tjalden hvis jeg bare havde ventet,
det kan ingen jo sige, men en umoden person der "udsættes" for røg tror jeg
bare har en meget større tendens til at falde i

Indtil videre har jeg mistet alle piger jeg rigtig begyndte at holde af,
af mange grunde - men i den grad også pga cannabis der b.la også er skyld
i de "mange andre grunde" - eller.. det er jeg ret sikker på det er.

Jeg lider af angst, b.la for at dø, jeg lider under mit eget temperament
nok også grundet cannabismisbruget, har truet og gjort en masse dumme
og åndsvage ting i en tidlig alder pga cannabis. kommet en masse steder
en ung knægt ikke burde komme, b.la fordi man prøver at skaffe lortet-
og herude hvor jeg boede var det nogengange nogle ret skumle typer
man kunne komme til at besøge pga man lige ville ryge.

Fint at du vil prøve.
fint fint.... men hold den nu bare til det ikke ?
Jeg kunne ikke - jeg håber for dig at du kan- og for dine nærmeste.

Senest rettet af Mr.Pink 10 apr 2011 22:26, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
det lyder nice, spillede også selv i band i den alder, det er fedt når man kan fyre en fed i øvelokalet indimellem, men man kommer absolut ikke til at spille bedre af det. Du lyder sådan set ganske fornuftig, omend en smule utålmodig. Hvad er det helt præcist der gør, at du ikke kan vente? Hvad forventer du af at blive skæv? Og hvorfor kan du ikke vente 2-3 år med at dykke ned i det?

Medlem
Brugeravatar

Don det er virkelig sødt af dig at du prøver at tale mig til fornuft. Jeg har læst hele din tråd med depression og jeg har virkelig ondt af dig. Du prøver at fortælle mig hvor galt det kan gå og jeg ved det allerede godt. Jeg er udmærket klar over hvad stoffer er og hvad det gør. Jeg har læst ALT om cannabis! Det kan gøre én deprimeret, man bliver afhængig, det stopper ens mentale udvikling hvis man begynder for tidligt og det kan gøre sådan at man ikke kan få rejsning osv. osv.
Måske er jeg mere klar over hvad jeg begiver mig ud i end i var da i begyndte? Måske ikke - men jeg ved hvad jeg gør og jeg kender konsekvenserne.
Desuden KAN JEG IKKE komme ud i et misforbrug fordi det hash jeg har stammer fra min storebror som bor langt væk!! Selv hvis jeg havde lyst til at være misforbruger ville jeg ikke ane hvor jeg skulle få det fra!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Don Karnage skrev:
lider af angst, b.la for at dø.

Ej hvor sjovt, har det på samme måde... Er det da cannabissen skyld? Jeg troede bare det var en mildere form for hypokondri.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Medlem
Brugeravatar

Til Snoezel: Ja det er virkelig fedt at spille. Du har ret i at jeg er utålmodig og jeg aner ikke hvorfor. Måske fordi nogen af dem jeg ser meget op til ryger hash og tager stoffer. Jeg kan godt lide at ryge cigaretter - især når jeg går lange ture. Det motivere mig ligesom. Så har jeg en grund til at gå en tur. Det giver et dejligt kick at ryge. Jeg holder røgen i lungerne i lang tid så jeg bliver altid svimmel. Men jeg er stoppet med at ryge cigaretter. Også når jeg går.
Hvad jeg forventer? Min storebror fortalte engang at første gang han var skæv var han flad af grin over et gulvtæppe. De der frynser (eller hvad det hedder) som stikker ud for enden. Han synes de var skide sjove. så jeg regner med at grine en masse og ha' det sjovt. At opleve ting på en anden måde. At være lidt væk fra alle daglig dagens strabadser. Være en anden i et andet univers lidt. Det sidste er nok lidt overdrevet :D

Medlem
Brugeravatar

desuden er Bornholm en lille ø og dem som ryger hash her og sniffer amfetamin er jeg skide bange for D:
Jeg snakker ret meget med en dreng der går en klasse over mig. Han er meget sjov - men jeg kan mærke han er i gang med at hive mig med ned i et samfund hvor folk tager stoffer, drikker, smadre hinanden og kommer i fængsel - hver weekend! og jeg har ikke lyst til at blandes ind i det. Han snakker med nogen voldelige typer og jeg er som sagt skide bange for dem!! Jeg er ikke sådan en hardcore type. Jeg fester heller aldrig.
Jeg vil bare ha' det sjovt

Medlem
Brugeravatar

Snoezel skrev:
det er fedt når man kan fyre en fed i øvelokalet indimellem, men man kommer absolut ikke til at spille bedre af det. ?
Dem fra mit band ryger ikke så vi er ikke skæve når vi spiller! Jeg hænger slet ikke ud med sådan nogen. Jeg har en ven der interessere sig for cannabis lige så meget som mig og så har jeg en ven der er meget normal og hun vil også kun prøve. Resten af mine venner er slet ikke begyndt at tænke på alkohol eller stoffer!

Moderator
Brugeravatar

Har du overvejet at finde ud af, hvorfor du er så utålmodig? Har du måske for meget tid tilovers? Er skolen for let - eller måske stressende? Føler du dig værdsat i skolen og derhjemme? Jeg kan godt forstå at du bare gerne vil have det sjovt, det er helt normalt når hormonerne spiller en et pus. Nu er cannabis rusen jo sådan set bare en rus, altså et middel som kan forstærke/forvrænge den oplevelse du i forvejen har af virkeligheden - så du må huske at tænke på, at du tager alle aspekter af din nuværende virkelighed, din bevidste såvel som din ubevidste, med ind i oplevelsen. Det betyder i bund og grund bare, at hvis der ER ting som ikke er helt som de skal være omkring dig, kan hashen både forstærke din indre oplevelse af det, men kan også blive en flugt fra det - begge to ting, som man bør undgå.

Medlem
Brugeravatar

Skolen er fin nok... køre 1½ time i bus. Jeg kan godt kede mig engang i mellem her hjemme men så ser jeg bare south park :D
Jeg har en ganske almindelig familie og jeg trives fint nok. Jeg har det ikke dårligt eller noget. Jeg tror det er pga min storebror som ryger hash. Jeg ser op til ham og jeg vil gerne sætte mig ind i hans verden. Han snakker så meget om det og jeg har læst meget inde på psychedelia. Det lyder bare så skide sjovt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Du skrev også i den anden tråd, at du ikke havde været fuld før. Var det ikke en idé at starte i det "små"? Men gør du det bare, tror de fleste herinde er lidt ligeglade med, at du gør det. De har jo sagt deres mening om det!

Medlem
Brugeravatar

Og nu har jeg jo brugt så meget tid på at læse det hele igennem. Jeg kan godt lide af fifle med at rulle cigaretter eller at læse om hvordan man ruller og laver såkaldte "roach" (filter) eller gå og gemme mine lightere for min mor, forskellige steder. :D Det er næsten en hobby. Jeg ved virkelig ikke hvorfor jeg er så utålmodig... Og dog. Måske er det igen det med hobbyen. Det er som om jeg godt kan lide at lave noget jeg ikke må. Noget forbudt. Lyder nok som en kriminel stodder nu men det giver sgu et kick. Så siger min hjerne til mig " :badidea: og jeg svare: Jeg gider ikke være en lille duksedreng lige nu. Jeg vil være ligesom min storebror - man lever kun engang osv.
Jeg er faktisk lidt bange for at ryge nu - i forstår virkelig at skræmme mig D:<
Jeg går snart i seng og så vil jeg ligge hele natten og tænke over hvorfor jeg er så utålmodig. Det var godt du spurgte! Jeg bliver sgu nød til at finde ud af det!

Senest rettet af regyr 10 apr 2011 23:24, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Jo jeg vil da også prøve at være fuld.

Moderator
Brugeravatar

det er ikke min hensigt at skræmme dig, men at få dig til at tænke dig om, før hashen gør det for dig. Ja ja, man kan jo altid bedøve tankerne med alkohol... Hmm..

Senest rettet af Snoezel 10 apr 2011 23:22, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Var det så ikke en idé at være det først? (:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 151 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]