Halløj

..
Jeg begyndte af ryge, da jeg mødte en ven for første gang, jeg var 18 år ..
Der var god stemning og vi snakkede lidt om, af han røg hver dag , og det samme gjorde hans familie (hvilket vidste sig af være 100 % sandt :O ) og jeg ringede til en jeg kendte og spurgte om han ku få fat i sån noget - det ku han og så mødtes jeg med ham

Jaarh det har ændret sig lidt, først var det fordi jeg synes det var sjovt, så havde jeg et mildt sagt heftigt hash misbrug i 1½-2 års tid, og nu ryger jeg kun af og til, fordi jeg nyder det, nyder selvskabet med andre rygere og det afstresser mig fra mit arbejde , + fjerne "smerte" efter slag og træning ..
Føler mig sq ikk del af nogen kultur - er ikk skide kultural ;b ..
Jeg har flere venner jeg "kun" er sammen med for af ryge, for så er vi mere på "bølgelængde", da vi ellers ikk har sååårh meget til sammen ..
Nej , det vil ikk være svært af kvitte.... Hvis jeg vil - har jeg før gjort, og nu er jeg igen på en "tørketur" fordi jeg skal være mere klar i hovedet , da jeg har fået mere arbejde for hånden..
Jeg synes BESTEMT det sq være lovligt af ryge, men skal selvfølgelig være ulovligt af fx køre bil - Vil ha det samme regler som for sprut og alkohol.. Jeg er sikker på det vil ku gi MANGE penge til skattefar, + vi kan stoppe "alle" de skide nedskudninger der hele tiden er her i landet, pga bandekrig og narkosalg..
Jeg håber at du ku bruge mine svar, og af jeg forstod dem rigtigt ..
- Vagten . (Mit job er PT ikk vagt, bare rolig :b )