Ryg en hel pot joint. Du bliver ikke sindssyg. Det værste der kan ske er at du brækker dig. Ellers bliver man bare lidt høj med en summende fornemmelse i hovedet...måske også i kroppen..
Du foreslår simpelhen en første gangs ryger at suge en hel joint første gang? Synes måske det er lidt i overkanten. Desuden har mængde og kvalitet ikke det store at gøre med om man bliver "sindsyg" det er primært psykiske og genetiske ting der spiller ind der, også selvfølgelig Set og Setting.
Jeg vil gerne understrege at der er tale en pot joint i mit forslag. Pot vs. skunk og hash: IMO påvirker pot dig i den grad mindre på alle parametre end de to andre. Vil gerne høre om folk der er blevet virkelig fucked efter 1 pot joint. I så fald er det nok folk som er lidt småneurotiske/ængstelige i forvejen og så var det da godt de ikke røg skunk eller hash. Er det skunk eller hash, er dit forslag til førstegangsbrugere i orden og fornuftigt,
ryg lidt på jointen 10-15 hvæs også giv det 10 minutter til at virke i, også se hvordan du har det. Derefter kan du ryge noget mere hvis ikke du har opnået den ønskede virkning.
men er 10-15 hvæs på 1 joint så ikke også lige i overkanten. Jeg mener, 10-15? hvæs. Ved ikke hvor store eller hvor stramme joints du ryger, men min joint er altså ved at være færdig på det tidspunkt. Ham her har til gengæld uendelige puffs
EB.dk og deres smålige såkaldte "nationen" vil altid bruge det mindste clue for at dreje alt andet end alkohol den negative vej, når det handler om rusmidler. Og det understreger artiklen også når de skriver at:
quote:
Forskerne pointerer dog, at faktorer som familiehistorie stadig spiller en større rolle i udviklingen af psykoser, end brugen af skunk.I modsætning til at hvad nogle skriver her i tråden så
tager forskerne netop højde for at andre faktorer spiller en større rolle, i og med at de
pointerer det. Men det understøtter bare EB's tarvelige konklusioner på én forskning som har det formål at bevise at man bliver mere sindssyg af skunk, som i øvrigt lader til ikke at konkludere en direkte sammenhæng mellem skunk og psykoser alligevel. I øvrigt er det en fesen skodartikel, som giver nada indsigt i forskningen, men hvad kan man forvente.
PS fuck nationen!
Ryger hvad jeg selv anser for normale joints(1 smøg til 0,7-0,8gr 100kr's hash) og der er en flere hvæs på end dine 10 -15, men det her er jo ren flueknepperi. Konklusionen er vidst bare: start langsomt ud, der ingen grund til at ryge sig selv i hegnet og få en dårlig første gangs oplevelse...