Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
0,3-0,6 gram skunk til 1 eller 2/3 smøg og så er du kørende. Drop skruetrækkeren - det giver en ujævn fordeling af dit mix. Fyld jointen op til der ikke kan være mere og stryg med tommel- og pegefinger jointen opad. På denne måde fordeler mixet sig mere jævnt i din cone og hvis hele mixet ikke kunne være der i første omgang, så kan det efter du har strøget jointen. Når du har fyldt den op, stamp da jointen 4-8 gange på en hård overflade. Du kan eventuelt bruge den ikke-brugbare ende af en blyant eller lignende til lave en flad/lige overflade på jointen så det ikke falder ud over det hele når du tænder den. Hvis jointen skal ryges med det samme lad da være med at lukke den, men tænd ild til det åbne papir. Det giver et bedre first puff efter min mening. :joint:

Pil store grene af skunken. Der er dog ingen grund til at gå i detaljer med det.

Junior medlem

Du har helt sikkert fået fat i dit pot nu. Hvis det er god kvalitet, som ikke er for krads, ville jeg da helt klart rulle en joint af ren pot istedet for alle de opskrifter med alt muligt andet. Hvis potten er god, synes jeg virkelig ikke det er værd at rulle hash ind i den - da slet ikke tobak.... men den diskussion har I sikkert haft ofte herinde ;O).
Men.. en god pot joint: På de fleste forums jeg har læst på, er folk enige om, at man får mest skævert ud af sit pot, hvis man laver tynde joints (altså, hvis man absolut skal rulle joints). At mange så gerne vil have sig en god fed basse er en anden sag. Jeg kan godt lidt sådan en ganske almindelig størrelse. Husk at være omhyggelig med at pakke jævnt og ret tæt..men heller ikke for tæt. Så har du i hvert fald gjort noget for at få en jævn brænding. Jeg ryger efterhånden sjældent joints men nøjes med volcano eller bong og budder, når jeg har lavet mig lidt budder engang imellem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]