Ja, vi har vel alle prøvet at ryge for meget engang imellem. Det er de samme symptomer.
Sad faktisk hjemme hos en veninde, vi begyndte at sidde og drikke noget hvidvin, og et par øl. Så fyrrede vi en joint og jeg havde det sku udemærket, men efter 20 min ramte det mig pludseligt.
Hvordan jeg vil beskrive føelsen hmm. Du har hjertebanken, kvalme, svimmel og nogle gange kan man have det somom man skal brække sig.
Jeg må ærligt indrømme at jeg ved det er dumt af mig og drikke ryge samme tid da jeg altid har haft dårlige erfaringer med dette, men når " psykosen " endelig kommer, plejer jeg at tage det meget fint. Sidder bare og kigger ud i luften ind til det går over, men SJOVT er det sku ikke.. Tror det varede i noget omkring 3 timer..
Pas på med at kalde det en psykose. Din virkelighedsopfattelse fejler vel ikke noget i situationen, selvom du har det gennemført nederen i hele kroppen og hovedet, og har det som om du skal brække dig.
De fleste har prøvet at få sådan en tur. Det hele sejler, man bliver ligbleg og taber farven i læberne, man kan ikke være nogen steder eller finde en behagelig stilling at ligge i. Hvis man så falder i søvn og får sovet den ud, så er man noget tåget når man vågner op igen. Måske har man endda lagt en pizza på gulvet i mellemtiden.
Næste gang så prøv at ryge først, hvorefter du drikker en øl eller noget hvidvin. Det er nemmere at styre for de fleste på den måde, når den hedder cannabis -> alkohol og ikke omvendt.