Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 20:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg har ofte fået hash på staden som har en kemisk/salmiak lugt. Det har som regel gået under navnet "slasker".

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem

En smule, skulle jeg da mene... Men igen, jeg aner det ikke. Hvis du har evnerne til at smække nogle fagtermer på, så hold dig endelig ikke tilbage...
Der er en grund til at jeg spørger ;)

Junior medlem

Har ikke røget hash i et par uger. Men ikke noget jeg har stødt på for nyligt her i Aalborg.
Men generelt er hash'en i Aalborg, og i det hele taget jylland noget hø, hvis man ikke kender de rigtige mennesker.

hvorfor skulle vi lige vide at du ikke har røget i et par uger? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Har ikke røget hash i et par uger. Men ikke noget jeg har stødt på for nyligt her i Aalborg.
Men generelt er hash'en i Aalborg, og i det hele taget jylland noget hø, hvis man ikke kender de rigtige mennesker.

Fordi trådstarter for nylig har fået fat på hashen. Rellek påpeger så, at han ikke har røget i et par uger og derfor underforstået heller ikke har handlet i perioden. Han ved altså ikke hvad der er på markedet lige nu. Derefter påpeger han, at den generelle kvalitet er noget møg og det måske kunne være hvorfor trådstarter er løbet ind i dårlig hash.

Simpelt.

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor spørger du til det?

Junior medlem

Hvorfor spørger du til det?

det lød bare mærkelig at skrive det, ligesom: jeg har ikke skidt i 4 uger, men ikke noget jeg har stødt på for nyligt her i Aalborg...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
det lød bare mærkelig at skrive det, ligesom: jeg har ikke skidt i 4 uger, men ikke noget jeg har stødt på for nyligt her i Aalborg...

At du ikke har besørget har ikke noget med tjalden at gøre, men i den her kontekst har hans rygepause faktisk en betydning for hans videre svar. Det kan du ikke se eller hvad?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Fik selv 15 gram af det, med ordende;
"Jeg blev godt nok blind i 20 sekunder da jeg røg det, men det virkede fint"
Gav det væk. Lignede hash, konsistens som hash, men lugede af en eller anden funky kemisk krydderi.

Kan finde linket til der hvor han havde det fra hvis du er interreseret?

Dedikeret medlem

Har helt sikkert os stødt på det nogle gange :S

Andre som har observeret at det til tider kan blive lidt rødt i det hvis man trækker i noldet ?

Junior medlem

Hashen i snakker om, ligner den dette?
http://i.imgur.com/8PHgM.jpg

Ser meget sandsynligt ud :) .. synes måske min var lidt mørkere. Meget mørk faktisk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
At hash lugter af salmiak, er ikke nødvendigvis en dårlig ting...

Hvordan kan det nogensinde være en god ting?

Edit: Det er vel ikke blevet solgt under navnet Pineapple vel? For jeg har op til flere gange fået fingrene i noget hash i Aalborg området, som både ligner det på billedet og lugter som om en gal kineser har lavet det i en olietønde..

Cannabis entusiast

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hashen i snakker om, ligner den dette?
http://i.imgur.com/8PHgM.jpg

Ser meget sandsynligt ud :) .. synes måske min var lidt mørkere. Meget mørk faktisk.

Det er også en del mørkere end det ser ud til på billedet.

Medlem

update!

Jeg var på staden i dag, og købte det hash som jeg snakkede om før, og det som jeg tror du har fat i. går under navnet "luxus kashmir". Det er præcis som du beskriver det, og som jeg selv husker det. Jeg prøvede at lugte til det, og det lugter rigtig nok meget stærkt, nærmest syntetisk. Det er dog bare en stærk cannabis lugt, synes det lugter på samme måde når man stikker næsen ned i nogle fedtede topskud på en plante. rigtig nice hash!

Jeg er 99% sikker på at vi snakker om det samme. Har jeg ret i at den er mørk og lidt hård uden på, kan nemt rives over, indeni helt blød og en smule lysere? Når man presser den flad begynder den at flække meget nemt?

ligner forresten den klump der linkes til på første side

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Beskrivelsen passer til den hash jeg har, men vi er nok uenige om lugten af god hash. Den lugter slet ikke som noget andet stærkt hash jeg har været i nærheden af + at den er alt for blød i forhold til virkningen ++ Jeg har haft en ringere hash som havde den samme lugt, bare meget kraftigere.

Junior medlem

Har også købt noget der passer på beskrivelsen, det gik under navnet "sort slasker", og effekten er ikke verdens bedste..

Medlem

Vi snakker ikke om samme hash. Forresten, den er helt lys når man køber den samt meget "løs" i det og lugter lidt af skunk? Men efter første gang man nuldrer den bliver den mørk som beskrevet før (nogen som egentlig ved hvad det skyldes? varme...?)? Passer det på dit? Det er en rigtig god hash, derfor tror jeg ikke vi snakker om den samme.

Kom med et billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vi snakker ikke om samme hash. Forresten, den er helt lys når man køber den samt meget "løs" i det og lugter lidt af skunk? Men efter første gang man nuldrer den bliver den mørk som beskrevet før (nogen som egentlig ved hvad det skyldes? varme...?)? Passer det på dit? Det er en rigtig god hash, derfor tror jeg ikke vi snakker om den samme.

Kom med et billede

Den beskrivelse du kommer med der, lyder meget som en omgang god hash.

Grunden til det bliver sort, er at når det kommer i kontakt med luft, (Eller var det også varme, eller måske begge dele??) bliver det til nogle andre mere sløvende cannabioder - Hvertfald så vidt jeg husker, og jeg mener at have læst det herinde et sted.
Men mon ikke der er en anden der er lidt mere inde i det end mig, som kan give dig en god forklaring?
Nogen der enten kan be- eller afkræfte det?

Junior medlem

med de priser der er nævnt lyder det unægtelig som om du er blevet "snydt"..., er selv en enkelt gang stødt på noget der lyder som det du beskriver,- og til en lignende pris,- syntes mere at lugt/smag var noget hen af acetone/terpentin hvilket kunne tyde på at producenten måske har haft lidt travlt?... selv bor jeg i det vestligste vestjylland og de priser i nævner her lyder som det man må betale på hashklubber/væresteder o.lign(det vi kalder "rockerhash",- og de er jo nogen svin alle som en!..) min faste leverandør leverer normalt en kvalitet hvor selv ikke "staden" kan vare med og det til en pris af 33 kr/g. så mit råd til dig må være at du finder en anden leverandør!...(og vælg nu endelig ikke noget "araber-relateret",- de er ligeså utroværdige som rockerne!...)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: beyond imagination
Har selv stødt på en hash med en kemisk lugt, god virkning og udseende. Men har senere hen fået afvide at der er blevet tilsat nogle kunstige cannabioder som jo forøger virkningen og bidrager til den syntetiske lugt :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Stødte på en her i Herning, havde lige siddet og læst i den her tråd, hvorefter jeg kører ned for at købe nede ved en ny gut, han stikker mig hans 80'er, og det første jeg tænker på er den her tråd. Købte ikke noget af den. Men meget speciel, og ikke særligt tiltalende lugt imo.

Hans 110'er slår hårdt derimod :joint:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]