Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 18:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Nu har jeg ikke set resten af udsendelsen, men damn en lorte debat! Og hvor er Skaarup bare en fucking klam nar!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem

Noget jeg ikke forstår: HVER gang der debatteres omkring hvorvidt hash skal legaliseres eller ej, står der mennesker som ham behandleren og snakker unge og misbrug, det samme gjorde Skaarup i går - hvorfor er der dog aldrig nogen der pointerer at det er forbuddet og fraværet af information og et kontrolleret salg der er skyld i det? Et åbenlyst argument som hverken cutter eller Johanne har brugt

Junior medlem

SERIØST HVOR KAN MAN BLIVE VRED!

Argumenter fremført indtil videre:
Idioten vil kunne sige til sin datter at det er ulovligt og at hun derfor ikke skal tage det - vi skal altså begrænse folks personlige frihed for at gøre opdragelse "lidt nemmere"...
Folk skal ikke tro at det er i orden at ryge hash. Det er forkert.

bum bum bum

Så ikke selv programmet men hvis dette er bedste argument udover den gamle afhængighed og psykose sang er det sku for dårligt!

At HAN skal bruge lovens lange arm til at kunne sige nej til sin datter må prøve et eruforiserende stof? Det da en joke, fyr ham og lad da et hvert andet selvstændigt menneske - som kan sige nej selvom der ikke findes en lov imod det - få hans arbejde og løn lige meget hvad han laver!!! Forældre har rettighederne over unge for kun en enkelt ting, opdragelse.
Loven lære dig ikke hvad der er rigtigt og forkert, det gør dine forældre. At nogen så alligevel ikke kan håndtere fristelserne i livet er der nok gået noget galt et eller andet sted i ens opvækst, om det så er noget dine forældre ikke kunne forhindre er der alligevellet kommet en eller anden udfordring som har været for stor eller hvad det nu er der gør nogle af os sidder lidt fast i hashen/fester/whatever your drug is.

Og forresten ville der jo være aldersgrænse på, det ville ham og alle andre der er dumme nok da stadig kunne bruge til undskyldning for at deres børn ikke må tage det da de ikke er gamle nok til at købe det og i følge loven kan du jo ikke tage den beslutning før du er 18 da jeg har forældremyndighederne over dig.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
hey, vil gerne se udsendelsen med Johanne Schmidt-Nielsen, er der ik en computernørd der har et link? har kigget rundt omkring, kan kun finde det på tv2's hjemmeside, men det koster knaster :( så please hjælp mig :)

edit/

forresten kan heller ik få dette gamle link med malkavian til at virke,
http://www.dr.dk/P1/Klubvaerelset/Udsen ... 144624.htm
er det bare min computer der fejler noget???

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]