Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 03:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Ferdinand, måske skulle du skrue lidt ned for dit forbrug af salvia... Du er jo helt langt ude.

Medlem

jeg kan lide at bruge det en gang om ugen. lige nu har jeg intet, men ville ønske det spillede en større del i mit liv

Medlem

hvis folk ikke forstår mine posts, er du måske værd at læse en til gang
salvia skalaen er 'convenient'.
håber der er nogen der forstår mig og får glæde af mig, det ved jeg det er i det virkelige liv, men på internettet har folk tit bare en masse bullshit de skal have lettet deres hjerte med, ingen respekt

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hvis du har 50+ bag dig er det vel meget forståeligt du tager så let på det, men det her er første gangs brugere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Flux, jeg har også 50 S. divinorum trips bag mig men jeg tager ikke så let på det, han lyder til at være en af dem der tager hvad han kan få fat i for sjov uden at tænker over mulige konsikvenser.

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
hahaha ferdinand, du er jo helt brændt af

Medlem

nope. det er dig der misforstår.

Medlem
Brugeravatar

1 hvor gammel er din fætter, vil fraråde dig det stort!!! vis han er så meget som en dag under 20
faktisk så vil jeg mene man skal ha meget livsefferaing ikke ikke bare tro salvia er et stykke legetøj
salvia kan ændre dit liv og gøre dig til nudist, budist what ever

2 Det er en dårlig ide nytårs aften :) og på stranden første gang er måske heller ikke den fedeste ide
tænk vis en af jer går i panik og løber ud i vandet for at en person på salvia vil højst sandsyglit opfatte
jers sprog som noget man slet ikke kan forstile sig og dermed ikke forstå hvad i siger

3 tænk nu som det liver sagt tidligere i tråden vis en af forældrene kommer hjem så der panik så det basker ,
det ikke bare en lille smule skæv eller væk på svampe,, nej du er højstsandsynligt inde i en anden verden
som sagt nok vil ændre dit liv for altid,

4 der kan ske så mange uventede ting den aften og så en sidste ting salvia er ikke for første gangs trippere
mere folk der har trippet meget på fx lsd, meskalin, 2-cb , svampe, med flere års (øvelse) og virkelig sat sig
ind i at de vil prøve salvia, <- brugt flere år på at studere planten og læst alt om dmt, og mediteret meget, <-
da man os kan komme ind i en anden verden af det vis du har koncentration nok,

Godt Nytår :cheers:

Medlem

meditation yay!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Jep folk har ret. Fredinand, duuuuuude dårlige råd du kom med, og jeg har sku aldrig set den såkaldte salvia skala før. wtf.. Shulgin skalaen giver ret meget mening i forvejen

Medlem

Salvia tæt ved havet er noget nær det dummeste jeg kan komme i tanke om... LAD VÆRE!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

i behøver ikke skrive her inde, da OP har lavet en ny tråd :/

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"

Medlem

der er ikke nogen der behøver gøre noget som helst, vi er alle frie til at skrive hvad vi finder passende og hvis jeg ikke svarer på dine pm's shadows, er jeg også i min frihed til det
vi er forresten alle klar over at vi er frie shadows - du er selvfølgelig fri til at skrive hvad du finder passende -

Dedikeret medlem
Brugeravatar

der er ikke nogen der behøver gøre noget som helst, vi er alle frie til at skrive hvad vi finder passende og hvis jeg ikke svarer på dine pm's shadows, er jeg også i min frihed til det
vi er forresten alle klar over at vi er frie shadows - du er selvfølgelig fri til at skrive hvad du finder passende -

Dafuq?? :life:

//Zh4d0w

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg må give Ferdinand mest ret her..
Bla.a fordi at Salvia Divenorum Skalaen er anerkendt blandt folk der ryger Salvia Divenorum!

Den findes også i flere udgaver f.eks:

Citat:
The S-A-L-V-I-A trip scale shows 6 trip stages:
• S - SUBTLE effects, Relaxation and increased sensual appreciation may be noted. This mild level is useful for meditation and may facilitate sexual pleasure.
• A - ALTERED perception, colors and textures are paid attention to. Thinking becomes less logical, and more playful.
• L - LIGHT visionary state. Closed eye visuals (clear imagery with eyes closed).
• V - VIVID visionary state. Complex three dimensional realistic appearing scenes occur. With eyes closed you experience fantasies. So long as your eyes are closed you may believe they are really occurring.
• I - IMMATERIAL existence. Individuality may be lost; one experiences merging with the Divine.
• A - AMNESIC effects. Loss of consciousness. The individual may fall, or remain immobile or thrash around. Dangerous!

Ville lige lave denne tråd så folk ikke går helt galt i byen når man søger på "Salvia Skalaen" i søgemaskinen!

Senest rettet af visias 17 jan 2013 04:41, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

I må forstå at Salvia er et psykedelikum som ikke kan sammenlignes med andre psykedelika, selvom resultater kan ligne hinanden!

Endnu et sidespor: Her er en anden sjov Salvia Relateret tråd på Shroomery

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]