Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 10:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Denne tråd startede et næsten ustoppeligt grineflip... Haha :D Det fedeste formulerede spørgsmål efterfulgt af velfortjent svar.

Anyway til topicstarter. Hvis du mener sådan akut lige inden du skal krølle op kan du også placere en isterning eller lign mellem håndleddende. Hold dem mod hinanden.
Go ryger og go tørhed

Smurf

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jeg er en sommerfugl.
starwarsfan1234 tag du dog bare derind og få lavet en kikkertundersøgelse hvis du virkelig tror at det vil hjælpe på at svede mindre på hænderne xD jeg finder det pænt usandsynligt men who knows hf!

jeg overvejer det kraftigt i øjeblikket, men hvad tror du der sker hvis man ikke sveder eller rødmer overdrevet meget i forvejen. vil man helt stoppe med at svede?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i din joint
Oprettede kun brugeren for at fortælle mine erfaringer som har fjernet alle mine problemer omkring sved i bl.a de hårdt ramte teenager ;)

Aluminiums chlorid ved jeg er stærkt svedhæmmende og noget rigtig stærkt noget.

Smør det på hænderne og jeg kan næsten garantere dig at sveden er væk mellem 5-7 dage.

Kan forhandles på apoteket til mellem 70-100 kr.

Kan også bruges under armene, det klør dog ekstremt hvis din hud ikke er tør eller du sveder. Skal påføres op aftenen så er svedikke et problem det næste par dage.

Kan faktisk også med fordel bruges på ryggen / lænden.

Et andet alternativ er Perspirex som er en mildere udgave for huden.

I know... Det er et meget kogt indlæg, men hvis nogle finder nytte i det er jeg meget glad :)

tak for svaret det vil jeg helt sikkert prøve :)

Medlem

jeg har selv svedige hænder, ISÆR når jeg skal til og ryge om morgenen :)
MEN, har for nyligt fundet ud af, hvis jeg har svedige hænder, så er det bare, på med jakken, og så ud og gå (med eller uden) hunden, bare i 10min-20min. så når jeg kommer hjem igen, er mine hænder HELT fresh de næste timer til at lave mix :) godtnok er det RØV nedern, at skulle ud og gå osv, hvis man ikke vil ha svedige hænder, men prøv det engang ;-) det ku være det virkede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]