Jeg ville som andre har skrevet herinde, holde mig fra skunk og købe noget hash i stedet (sofa-røg helst). Hvis altså du vil lave eksperimentet. Uanset tror jeg det er en bedre idé at ryge det i første omgang i stedet for at indtage det oralt.
Imodsætning til hvad man måske kunne tro er cannabis dog ikke bare beroligende (nogengange ikke spor...), men også hallucinogent. Derfor kan det være angst-fremkaldende og vil måske kunne gøre det hele værre.
Dog kan du godt prøve det en enkelt gang eller to og se hvordan det påvirker dig. Om det så giver dig en rekreativ pause eller hvad du nu har brug for. Det vigtige er at huske at virkningen aftager, så hvis du pludselig bliver angst for dine naboer eller andet så læg dig på sengen og husk at det nok skal gå over igen. Den andet problem er hvis du synes det er for godt og begynder at dulme de psykiske/fysiske problemer med cannabis for ofte. Hash-misbrug er uanset hvad ikke godt for psyken (taler af erfaring...).
Ihvertfald kan du jo også undersøge mindfulness-meditation og evt. øve dig i at lave dybere vejrtrækninger? Vil måske kunne afhjælpe nogen af de fysiske bivirkninger af angst.
Uanset hvad du beslutter kunne det være spændende at høre om din oplevelse.