Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
hvem har ikke hostet sort snask (udkrads) op?

ved ikke hvor du er fra anarkohippie, men har desværre mødt nogle børn her og der i samme situation som ham her..
du ved når man sælger hash, kommer folk gerne til dig. det er sgu de færreste bong pushere jeg kender, der rent faktisk bevæger sig udenfor tit, de skal jo bare sidde og suge og så kommer folk stille og roligt og køber?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
det lyder somom du har vand i lungerne eller lign..
Du burde gå til lægen mandag..
duude..
EDIT: hallo man.. det er flot at du kan ryge dig selv i smadr, men dude, du burde prøve se om du ikke kan slappe af og finde dig en bedre omgangskreds eller noget som kan få dig på rette spor igen.
fuck dig hvis du troller :D

Man får ikke vand i lungerne af at ryge bong, det er en gammel skrøne. så ville man da også få fyldt sine lunger op med vand bare man tog sig et bad dagligt eller gik i damp-bad engang om ugen. han har sikkert bare en øget slimproduction og bør stoppe alt rygning så fimmerhår kan rejse sig igen og transpotere det hele hurtigere ud.

Medlem
Brugeravatar

ved ikke hvor du er fra anarkohippie, men har desværre mødt nogle børn her og der i samme situation som ham her..
du ved når man sælger hash, kommer folk gerne til dig. det er sgu de færreste bong pushere jeg kender, der rent faktisk bevæger sig udenfor tit, de skal jo bare sidde og suge og så kommer folk stille og roligt og køber?

Haha nu er du da for langt ude.. Jeg har altså været vidt omkring, og ja mange provinspushere sidder i deres lejlighed hele dagen og suger bong og sælger hash, men så er der typisk tale om gamle alkoholikere, i hvert fald da slet ikke 13-16 årige børn? Hvad er det for en slags mennesker der tager ind til en 13-16 årige der sidder og suger bong og sælger hash og stoffer, før at købe?!

Hvis små børn for lov til at sælge hash og stoffer der hvor du kommer fra, så må det da være et mega langt ude og fortabt sted, og miljøet må nødvendigvis have nogle ekstreme moralske problemer....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
tja.. rockere sælger glædeligt til børn. men ja de er jo heller ikke mennesker.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg var i en kort stund venner med en sofapusher. Han var 18 år gammel og boede i en lejlighed med folk i alderen 16-25 år. De bevægede sig ikke udenfor, da folk glædeligt kom op i lejligheden og købte, røg lidt med osv. De tjente ret godt på det og havde muligheden for at suge bong fra morgen til aften.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding

Haha nu er du da for langt ude.. Jeg har altså været vidt omkring, og ja mange provinspushere sidder i deres lejlighed hele dagen og suger bong og sælger hash, men så er der typisk tale om gamle alkoholikere, i hvert fald da slet ikke 13-16 årige børn? Hvad er det for en slags mennesker der tager ind til en 13-16 årige der sidder og suger bong og sælger hash og stoffer, før at købe?!

Hvis små børn for lov til at sælge hash og stoffer der hvor du kommer fra, så må det da være et mega langt ude og fortabt sted, og miljøet må nødvendigvis have nogle ekstreme moralske problemer....

forstår ikke lige, hvordan du kan generalisere på den måde og sige at det er gamle alkoholikere, der gør det?
det er sgu da ligeså almindeligt at gamle alkoholikere gør det som ikke-alkoholikere gør det..

tja.. rockere sælger glædeligt til børn. men ja de er jo heller ikke mennesker.

og rocker børn sælger også selv glædeligt hash til andre børn.

Jeg var i en kort stund venner med en sofapusher. Han var 18 år gammel og boede i en lejlighed med folk i alderen 16-25 år. De bevægede sig ikke udenfor, da folk glædeligt kom op i lejligheden og købte, røg lidt med osv. De tjente ret godt på det og havde muligheden for at suge bong fra morgen til aften.

this. anarkohipiie<3

Medlem
Brugeravatar

Nu er der jo forskel på at være 18 og 13 år..

Og jeg generalisere ikke, jeg ser bare en sammenhæng imellem det at være en gammel alkoholiker, og så sumpe i en sofa fra morgen til aften..

Senest rettet af Anarkisten420 10 nov 2013 00:45, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Kan ikke svare dig på dit spørgsmål, men du burde tage dit liv op til overvejelse...

Jeg håber ikke at jeg behøver at uddybe mit svar.

Ja! Mere præcis kan det ikke siges!!

Junior medlem

Det er jo KATASTOFALT at en 13-årig overhoved får den mindste kontakt med hash!! Et begynde at ryge hash, i den alder er i sig selv, en forfærdelig start på sin ungdom!!

HOLD OP med det, find andre glæder i dit liv, nogle af dem hvor man ikke er dopet!!!!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Det er jo KATASTOFALT at en 13-årig overhoved får den mindste kontakt med hash!! Et begynde at ryge hash, i den alder er i sig selv, en forfærdelig start på sin ungdom!!

HOLD OP med det, find andre glæder i dit liv, nogle af dem hvor man ikke er dopet!!!!!!

+1
Trist at se ungdommen i et så forfald :(
Fatte ikke den med 25 smøgsmixet..
Det kan ikke lade sig gøre!

-John Rooney.

Dedikeret medlem

Nu har jeg ikke boet hjemme siden jeg var 15.
Har solgt både weed og stoffer i stor stor stil.
Lavet Krimineltet i stor stil.
Vi kunne sagtens ryge en skive på 7 dage, uden problemer.
Er stoppet med alt det nu og nu ryger jeg kun.
Har også fået egen lejlighed nu.

Men syntes det sjovt at i siger man ikke kan ryge så meget. Det er fordi i aldrig har været der og prøvede det samme som jeg har.

Orrrnligsyyyg :shock: kan du lære mig hvordan man gør ? :gud:

Btw at sælge en skive hver 3. dag lyder som en ret lille mængde taget i betragting af hvordan du gerne vil ha det til at lyde haha :D

Junior medlem

eventuelt kan du gå over på damp cigaretten, den er trodsalt noget bedre. Mener de tilbyder den hos http://www.dinmor.dk

Dedikeret medlem

Godt så Psy :) jeg synes måske frygten for trolden lammer og suger lige rigeligt energi ud af forummet også selv om jeg godt kan fornemme der er sæson for trolde pt.
Det slammeren spørger om er jo ret simpelt hvor længe tager det før han slipper for at hoste bon slim op fra han er stoppet med at ryge bon?
Så svar da knægten istedet for at skræm ham væk med anklager om løgn!
Når først en dialog er igang så vil det være lettere at overbringelse Hr budskabet - det burde være ret simpelt og forstå. De fleste af os husker vel hvordan det var og være ung og trodsig?
Hjælp nu de unge i stedet for at skam dem ud.

Mvh
Mht spørgsmålet om tidsrum er det så længe siden jeg var i lignende situation at jeg ikke husker det præcist. Jeg husker sauna, varme bade og motion hjalp mig til at få hostet meget op.

Medlem
Brugeravatar

Hold da helt kæft. Få lavet lidt om dit liv. Er samme alder som, men må sige at jeg blev godt nok overrasket over at læse det der. håber virkelig for dig selv at du er stoppet.

Junior medlem
Brugeravatar

Tag dig sammen.

Dedikeret medlem

Jeg troede jeg røg meget i den uge om måneden jeg tillader mig selv at ryge, men du har åbnet mine øjne slammeren. tak

Junior medlem

Slettet.

Senest rettet af bAdNinJA 04 feb 2014 01:48, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere over the rainbow...
Nu har jeg ikke boet hjemme siden jeg var 15.
Har solgt både weed og stoffer i stor stor stil.
Lavet Krimineltet i stor stil.
Vi kunne sagtens ryge en skive på 7 dage, uden problemer.
Er stoppet med alt det nu og nu ryger jeg kun.
Har også fået egen lejlighed nu.

Men syntes det sjovt at i siger man ikke kan ryge så meget. Det er fordi i aldrig har været der og prøvede det samme som jeg har.

Du burde tage at komme ud af din hashtåge, åbn din øjne og indse at hvis du ikke retter op på dit liv i en helvedes fart, så går det helt galt for dig. Jeg kan på ingen måde forstå hvordan du har haft råd til at dække alt det du har røget.

Hvis ikke du tager pis på hele psychedelia med din historie her, så har jeg virkelig ondt af dig. Uden at sige at det ikke er for sent at ændre sit liv...Lyt til hvad folk herindefra siger til dig.

Medlem
Brugeravatar

Stop med at ryge fed!!!!

Og overvej det igen, når du er blevet gammel nok!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Fedt at se at Psych har indført gabestok.
Så vi alle kan komme og føle os bedre.
Kaste, spytte og svine uden at føle os som dumme svin.
thumbs-up!

Det der koncept med støtte, forståelse og prøve at hjælpe hinanden er jo noget der hører til i middelalderen.
all hail progress!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]