hvem har ikke hostet sort snask (udkrads) op?
ved ikke hvor du er fra anarkohippie, men har desværre mødt nogle børn her og der i samme situation som ham her..
du ved når man sælger hash, kommer folk gerne til dig. det er sgu de færreste bong pushere jeg kender, der rent faktisk bevæger sig udenfor tit, de skal jo bare sidde og suge og så kommer folk stille og roligt og køber?
Haha nu er du da for langt ude.. Jeg har altså været vidt omkring, og ja mange provinspushere sidder i deres lejlighed hele dagen og suger bong og sælger hash, men så er der typisk tale om gamle alkoholikere, i hvert fald da slet ikke 13-16 årige børn? Hvad er det for en slags mennesker der tager ind til en 13-16 årige der sidder og suger bong og sælger hash og stoffer, før at købe?!
Hvis små børn for lov til at sælge hash og stoffer der hvor du kommer fra, så må det da være et mega langt ude og fortabt sted, og miljøet må nødvendigvis have nogle ekstreme moralske problemer....
forstår ikke lige, hvordan du kan generalisere på den måde og sige at det er gamle alkoholikere, der gør det?
det er sgu da ligeså almindeligt at gamle alkoholikere gør det som ikke-alkoholikere gør det..
tja.. rockere sælger glædeligt til børn. men ja de er jo heller ikke mennesker.
og rocker børn sælger også selv glædeligt hash til andre børn.
Jeg var i en kort stund venner med en sofapusher. Han var 18 år gammel og boede i en lejlighed med folk i alderen 16-25 år. De bevægede sig ikke udenfor, da folk glædeligt kom op i lejligheden og købte, røg lidt med osv. De tjente ret godt på det og havde muligheden for at suge bong fra morgen til aften.
this. anarkohipiie<3