Citat:
Jeg har blandt andet angst efter nogle ubehagelige episoder da jeg var mindre og jeg har også dødsangst hvilket gør at ligemeget hvad jeg gør føler jeg at jeg spilder mit liv. Ligemeget hvad jeg render rundt og laver føler jeg at jeg kunne have brugt den tid til noget bedre.
i420:
Jeg skal sige dig, hashen er ikke en god og produktiv, dvs. frugtbar, måde at bruge din tid på. Jeg ved - det ved vi jo alle herinde - at hashen er utroligt behagelig og derfor utroligt lokkende: men får du i længden noget ud af al den tid, du investerer i den? Det må du jo så spørge dig selv om. Jeg tror, du vil finde, at den ikke er det. (Dermed ikke sagt, at det overhovedet ikke kan lade sig gøre at ryge en gang imellem. Det synes jeg godt det kan. Men tag i hvert fald en længere pause, før du overhovedet begynder at overveje dette. Hav selvdisciplin!)
Jeg er glad for at se, at der er så mange herinde, der kommer med gode forslag til, hvad du i stedet kunne bruge din tid på og faktisk få noget ud af. Du er sikkert ung, derfor: lær noget! skab noget! gør noget! Skriv noget musik, få nogle store muskler, tjen nogle penge (og ikke på at sælge tjald), ja for den sags skyld: lær et nyt sprog.
Hav det godt!