Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 11:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
:lol: det ville jo NETOP ikke være lovligt for en 12 åri at købe da det i højere grad ville blive solgt af mere ansvarlige mennesker, det ulovlige marked ville tabe mange penge og man ville højst tænkeligt ikke kunne forvente 20-30 små pushere i vær en landsby der drøner rundt med hash til folk på deres moped :D

der var hvor jeg kommer fra kan alle børn købe hash, de skal faktisk bare nævne for nogle af deres venner de gerne vil prøve og ikke meget lang tid efter har en af rødderne skaffet det. Som tingende ser ud nu kan enhver få fat i tjald, det kan ikke blive værre kun bedre, desuden er der lavet en del undersøgelser der peger i retning af at cannabis forbruget faktisk mindskes i et land hvor det bliver lovliggjort. plus at de unge nok ville blive bedre oplyst omkring stoffet og hvordan det bruges korrekt istedet for at skræmmes og blive misinformeret. hvor mange under 20 år sidder ikke hjemme på deres værelser og suger i paprøret hver dag ? det har stået på i meget lang tid, det har ikke ændret siden jeg var 13 år i hvert fald.

så hvorfor ikke ryste provins stemningen af sig, ikke være så fandens bange for noget nyt og prøve at rykke sig ?
(jeg vil gerne ryge fed men det må ikke være lovligt!) aah come on... kuk kuk ik...

Så når rocker kims søn sælger din søn hash en dag - hvad så ? ville du ikke hellere ha havet der stod en ansvarlig bag en skrænte og fortalte ham at han ikke var gammel nok, at børn ville kunne drøne ud og købe cannabis i butikker og lign er en vrangsforstilling, det er MÅSKE noget andet hvis vær mand fik lov til at dyrke i haven os.v - men hvem der virkelig gerne vil det - gør det ikke også ?

jeg kender ældre og ellers lovlydige borgere der dyrker pot i deres have, ikke nogle "modige" typer ligefrem, de holder da for rødt og sårn :lol: jeg tror ikke meget ville forandres, men en start med at lovligøre det til salg i "coffe shops" er da en god start og et skridt imod en verden hvor børn ikke skal skræmmes og misinformeres - for det hjælper tydeligvis ikke.

Medlem
Brugeravatar

Jeg kæmper på nuværende tidspunkt kun for legalisering af medicinsk cannabis (et skridt af gangen i mine øjne, og det er det vigtigste skridt i mine øjne!)

Hvorfor kun medicinsk cannabis, så den klamme industri har godterne for sig selv, så priserne går i vejret og alle hashere faker sygdomme for at for weed.. Nej, total legalisering er vejen frem. Punktum.

Hvis du nu lige læser det i parantesen igen, Anarkisten ^^

Medlem

Der findes ingen ordentlige argumenter imod.
Vil gerne høre hvis nogle mener de har et.

Junior medlem

Davser alle :D

Kan simpelthen ikke finde noget negativt, ved "normalt" forbrug af cannabis.
Hvis det indhaleres fra vaporizer, og produktet er delvis rent. Så er det terapeutisk medicinsk behandling.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Der findes ingen ordentlige argumenter imod.
Vil gerne høre hvis nogle mener de har et.

me to :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]