Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 03:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Haha, hvor er I dog kreative herinde! :p
Jeg plejer at forberede en aften med en god omgang frugt, musik og have nogen film i kø - ellers er det ikke til at vælge. ;)
Kan særlig godt li at se film af Studio Ghibli, som fx. Det Levende Slot. Fortrækker også at se standup med Anders Matthesen - særligt Anden Vender Tilbage fra 2009 (det er genialt)
Når jeg lige har røget (og som reelt ikke er i gang med noget) så har jeg det med at falde vildt meget i stener over en masse tanker og citater der kommer op i mit sind. Føler ofte at det er visdommens plante!

Kan også forslå at tage et langt varmt bad! ^_^

Junior medlem
Brugeravatar

Se animal planet og æde pringles med dip

Haha so true, jeg ser altid national geografic lol :D :peace:

Medlem
Brugeravatar

Vi laver alt muligt, vi har hovedsageligt "grinelegen" og "ja/nej legen".

Grinelegen er simpel nok, man har 2 liv, man mister et når man griner, mister man alle liv, skal man tage en konsekvens. Det kan være at slamsuge et hoved, hvor bongvandet er for gammelt Jolly Cola, der har været rystet i ½ time, eller æde et jordbær der har stået og trukket i bongen i et par timer, fordi vi er hoppet på pindene (jordbæret startede ud med at være frosset) eller hvad man nu finder på, alle tricks gælder, så hvis i kan holde masken mens i fortæller den mest geniale joke, gør det!

Ja/nej legen er også ret nem, hvis en person siger ja eller nej, eller på en anden måde via lyd siger ja eller nej (fx. på andre sprog), nikker eller ryster på hovedet, så er det bare med at røre jorden med en af dine hænder! For så må alle de andre, nemlig give dig så mange lammere, så hårdt de vil, indtil du gør! :D

Ja/nej legen er specielt sjov, hvis alle er monster high, og vedkommende der er allermest high, hele tiden falder i! Har været i den situation....

Nu burde jeg nok pointere, at dem jeg render rundt med, der er der kun 1 pige, og det er sjældent der kommer kvindelige gæster, ellers er vi kun drenge, og vores veninde leger ikke med under ja/nej legen, så sidder hun bare og flækker af grin mens vi nærmest banker hinanden gul og blå :D

Ellers som de andre siger, vi har lavet vores rap battles, og siddet i sofaen og snakket (9/10 gange var det dog bænke, but :whogives: ), håber du fik noget at lave til dine skæverter :D :peace:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hjemme hos mig laver vi altid blind-tegninger. Jeg ved godt at det lyder forfærdeligt. Men bare prøv at tag et stykke papir og tegn hinandens ansigter uden at kigge på papiret. Det er HYSTERISK! De ting der kommer ud af det er så vilde at se på når man er skæv.

Junior medlem

Jeg nyder altid gerne en tur i solariet. Det er en fantastisk følelse, bare at ligge der og dase.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg kan godt lide at ryge endnu mere hash, spille pik, scrolle op og ned på facebook i timevis, læse netpsykiater og få noia på, børste tænder, tage et bad, ae mig selv over hele kroppen, spille GTA IV udelukkende for at køre fodgængere ned, høre musik, yoga, meditering og mest af alt.... SOVE.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
haha krimse! så rigtigt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]